Logitech - Ett företag med humor?

Medlem
Logitech - Ett företag med humor?

Så där sitter man uttråkad och installerar sina musdrivisar när en bild ploppar upp... så nästa... och man börjar undra vad f*n det egentligen skall föreställa.

Jag menar... hur normalt är det att både ha en penna och en kaffekopp i samma hand. Testa själva... förresten.
Och...
"Hej, kolla på mig när jag använder en mus och har det jätteobekvämt"

Och här har vi Mr. Cool som använder sitt fräna tangentbordet som musmatta... på bröstet
Han är glad.

Är det här på riktigt? De skämtar väl?

Medlem

Logitech ligger det i japan eller så? isf är det fullt normalt


signatur

R.I.P The_maxx

Youtube-proffs
Skrivet av IceMan:

Logitech ligger det i japan eller så? isf är det fullt normalt

Skall inte modellerna ha sjukt stora ögon då?


signatur

Calle säger att jag är influencer

nj
Medlem
Skrivet av IceMan:

Logitech ligger det i japan eller så? isf är det fullt normalt

Logitech grundades faktiskt i Schweiz...
Går att läsa i deras info om företaget på hemsidan.

Medlem
Skrivet av nj:
Skrivet av IceMan:

Logitech ligger det i japan eller så? isf är det fullt normalt

Logitech grundades faktiskt i Schweiz...
Går att läsa i deras info om företaget på hemsidan.

Omg jag har faktiskt läst det på internet och därför är det sant!!!1
Det ligger i Japan så klart. Punkt slut

Haha Polish.

Medlem

Har haft megaproblem med deras prylar på sista tiden så jag är inte positivt inställd...

Alla knappfunktioner är försvunna och det finns inget sätt att "re-assigna" dem. Drivrutiner, programvara, uppdateringar, supportsidor, google... inget hjälper. Skitmus. (eller som engelsmännen säger; PooPussy.)

Musen är en mx1000, fler som haft detta problem?


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

Laddar du ner de engelska eller svenska drivrutinerna? Läste någonstans att de svenska kunde orsaka strul (inte nödvändigtvis det strul du har men men... värt att testa).

Medlem

haha, fina bilder.

offt: har haft samma logitech M-C48 i fem-sex år, och den är som ny. kulmus ftw!


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

MFC
Medlem

Logitech är skumma, dom blandar lyckade produkter med bajs och allmänt misslyckade koncept. Minns ju spyware-shiten man fick med MX-500 musen, mjukvara på skivan där "svenska versionen" inte hittade grejerna men där den engelska gjorde det.. mycket skumma grejer.


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

Logitech har kanske humor, men de har en seriös brist på service. På 1,5 år har de fortfarande inte lyckats leverera 64-bitars drivrutiner till en stor del av sina produkter. Mycket, mycket illa.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem
Skrivet av ostmjuk hamster:

Laddar du ner de engelska eller svenska drivrutinerna? Läste någonstans att de svenska kunde orsaka strul (inte nödvändigtvis det strul du har men men... värt att testa).

Svenska tror jag, skall fan testa att byta ut dem sedanre idag, tack för tipset.

Fan att deras design oftast är den bästa för just mig annars är logitech rena ghey-skiten.
Högtalasystemen brusar.
Mössen har keff drivrutiner, plus att det inte går att byta batteri i dem.
Support? Det vet de inte vad det är.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Inaktiv

Köp hårdvara som är IBM-PC kompatibel så fungerar det bättre.
Ärligt talat inte f*n skall man behöva drivare för en mus... Pinsamt.


signatur

"I buy virtual gold all the time"
Richard "Lord British" Garriott, developer of the Ultima series.

Medlem

man behöver väl inte drivare för att kunna använda musen.. men om man ska pilla runt med knappar osv brukar det vara nödvändigt.


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Medlem
Skrivet av sno0zer:

man behöver väl inte drivare för att kunna använda musen.. men om man ska pilla runt med knappar osv brukar det vara nödvändigt.

Ja, själva musen funkar ju men när man i flera års tid övat in de där tre kanpparna sitter det ju i ryggraden... Jag har funktionerna:

Enter
Ctrl+v
Alt+F4


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem
Skrivet av Hunken:

Köp hårdvara som är IBM-PC kompatibel så fungerar det bättre.
Ärligt talat inte f*n skall man behöva drivare för en mus... Pinsamt.

Nej, men Logitech har mycket annat än bara möss. Vill se dig installera en webkamera som är "ibm-pc kompatibel" utan drivrutiner....


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Såhär på tal om ingenting köpte jag ett nytt tangentbord ifrån Logitech idag. Dagens sanning.

Medlem

Å jag hittade en trasig Logitech mx510


signatur

R.I.P The_maxx

QRT
Medlem
Skrivet av ostmjuk hamster:

Jag menar... hur normalt är det att både ha en penna och en kaffekopp i samma hand. Testa själva... förresten.

Jag brukar ha penna och kaffekopp i samma hand på det där sättet, lägger inte ifrån mig pennan när jag ska ta mig en slurp.

nj
Medlem
Skrivet av QRT:
Skrivet av ostmjuk hamster:

Jag menar... hur normalt är det att både ha en penna och en kaffekopp i samma hand. Testa själva... förresten.

Jag brukar ha penna och kaffekopp i samma hand på det där sättet, lägger inte ifrån mig pennan när jag ska ta mig en slurp.

Ställer du ifrån dig koppen före du börjar skriva med pennan?

Medlem
Skrivet av QRT:
Skrivet av ostmjuk hamster:

Jag menar... hur normalt är det att både ha en penna och en kaffekopp i samma hand. Testa själva... förresten.

Jag brukar ha penna och kaffekopp i samma hand på det där sättet, lägger inte ifrån mig pennan när jag ska ta mig en slurp.

Jasså? Okej, men greppytan minskar i.a.f. och den dagen du får ditt varma kaffe på snoppen så skall du tänka på mig
Det går i.o.f.s. att ha ett stadigt grepp om koppen och samtidigt ha en penna i handen men då ligger den inte så som i hennes hand. (har experimenterat lite )

haha nj. lyckat

Medlem
Skrivet av ostmjuk hamster:

...du får ditt varma kaffe på snoppen så skall du tänka på mig

Jaha, nu blev jag kåt också... tack så mycket. :evil:


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

Ehm... fungerar hett kaffe för dig såååå är det väl bra? ... hehe

Var så god

1
Skriv svar