Pure - pc-demo hos FZ

Robot
Medlem
Pure - pc-demo hos FZ

Riktigt nice spel - otroligt snyggt också. Synd på de långa laddningstiderna bara. (och något underliga keyboard settings)


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Hmm kanske borde prova, har inte varit så imponerad av cross/atv spel sen Motocross madness.


signatur

Let man´s petty nations tear themselves apart. -Kola Tompa

dyb
Medlem

Fan va nice att det först kommer upp en svart ruta med "loading" i 5min sen en ruta med PURE +loading i 5min , sen laddar den 5min till första banan, sen trycker man escape för o ta exit o sen laddar den i hela.........10minuter. fan va roligt det va.....herregud vilket skräp
Och nej jag har ingen gammal dator

Medlem

Laddningstiderna va brutalt sjuka och många! förstår inte va det var som behövde ladda så mycket hela tiden:S

Medlem

Laddtiderna är ju på gränsen till outhärdliga men när man väl får köra tycker jag det är roligt.

Inaktiv

Haha Jag som nästan klarat hela spelet^^

Inaktiv

man verkligen kände hur atv'n lixom hängde i luften liiite längre än normalt så att man på ett hårstrå kunde klara tricket som man höll på med.

tack, men jag klarar mig.

Medlem

Otroligt mjukt trots den SNYGGA grafiken (högsta quality). Har 3.2 ghz singelcore g7600gt. :]
Felet var sido-svajjig vy, man såg inte vart man körde alltid, rätt störigt.

Tror fri terräng finns med, men de krävs Mo-cyklar och 100% mindre amerikanskt fjortis-larv innan Motocross Madness 2 är beatat. =P
Rekommenderar HELT KLART en test ändå!

OFF TOPIC:

Skrivet av dyb:

Fan va nice att det först kommer upp en svart ruta med "loading" i 5min sen en ruta med PURE +loading i 5min , sen laddar den 5min till första banan, sen trycker man escape för o ta exit o sen laddar den i hela.........10minuter. fan va roligt det va.....herregud vilket skräp
Och nej jag har ingen gammal dator

Nu snackar du MAJORS-SKIT eller så har du dåligt system.

Längsta jag fick va typ 28 sek men det tog nån dryg minut innan man fick spela. Detta är inom gränsen för acceptabelt. Dock var det flera även vid quit men detta är tyvärr vanligt för demos med slut sekvenser.


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem

Sega laddningstider, inte särskilt snyggt men helt okej, ganska tråkigt. Demot får hela 3/10.

Medlem

Jag vill inte höra gubbrock när jag installerar spel. Låt mig iallafall kunna stänga av det.

Medlem

Äh, jag ger upp. Laddade ner skiten här på FZ två gånger och båda gångerna gick det inte att packa upp ordentligt med varken WinAce eller 7zip.

Laddade ner det från Fileshack istället, men då blev det nåt fel under installationen så den ville avbryta allt. Synd, då spelet verkar vara rätt intressant.

Medlem

Får inte ens igång det. Bara svart.


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

har testat fullversionen. gav upp efter en bana. de långa laddningstiderna är inte värt själva spelmomentet.


signatur

Hell Tengil, vår befriare!

Inaktiv
Skrivet av Tobbe:

Nu snackar du MAJORS-SKIT

Right back at ya! Det laddar, säger det iaf för HDD lampan lyser icke, galet länge för att efter första banan sitta stilla och inte reagera på knapptryck.
Skulle inte förvåna om det torskar på dual/quad core CPU och/eller moderna grafikkort, vilket skulle förklara varför du kan köra det utan problem.

Kan säkert vara skoj på konsoll med en handkontroll men nu åker det ut och av inköpslistan.

Medlem

sjukt mycke man ladda ner för att få spela så lite.... grafiken är bra men kontrollerna för tangetbordet är sjukt konstiga, vist man kan ställa om dom men det är nog lättare att spela med en kontroll istället


signatur

a.k.a fritiofsson, Jiffy

Medlem

Kör det på Xboxen och gillar det skarpt. Riktigt fräsch grafik, skön spelkänsla, bra action.Ett av få bra spel som släppts på senaste

Medlem

1,8 gigabyte för ett demo...
när jag började spela var ett stort demo på 50 kilobyte.

Medlem

Laddningstiderna är under all kritik, och jag kan tänka mig att pc-spelare sm inte spelat xbox-demot innan kan ha problem med att förstå hur man ska spelan. Ingame tutorialen var ju helt cp i den här versionen, likaså tangentbordskontrollerna. Lyckligtvis har jag en xboxkontroll med usbsladd, så jag spelade med den, och det funkar utmärkt.

Fast laddningstiderna asså... Shit, vad är det som tar sån tid? Det ligger ju för fasiken på hårddisken. Bara att ladda in.

Kul annars att dom släpper spelet till PC också.

1
Skriv svar