Gjort en Remix av Pussycat dolls ! ladda ner den här

Inaktiv
Gjort en Remix av Pussycat dolls ! ladda ner den här

signatur

R.i.p för Amerikanska soldater som dör i Irak

Inaktiv

Dj Frosty!


signatur

Last.fm
nah, you're just curious George....like the monkey

Youtube-proffs

Den va sådär lagom tråkig ....

skämtar bara.. men den va okey, men en sak dock. Vid 03:30 så öppnades mina trumhinnor ett snäpp extra och och låten blev GRYM!

bra gjort frosty, om du gör mer remixer så adda mig på msn o skicka


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem

helt ok, synd bara att pussycat dolls är dåliga


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Medlem

Lyssar heller inte på denna grupp men kände igen låtarna. Helschysst mix.
Diggade den progressiva delen med start runt 2:40...
Låten kom änligen igång! Så tog den slut lika snabbt vid 03:30 Vore kul och höra en fullversion i den stilen

Sköna beats och glada låten 06:00-8:30

Litet minus för krasslig bas:P

Medlem

Helt ok dock så är ju denna grupp inte riktigt min musik samt att mixen kändes lite lång.

Skippa dom 2-3 första minuterna i mixen så känns det mer sammanhållet.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Inte min kopp av te. Produktionsmässigt är det väl okej, hade behövts lite mer mastering kanske. Annars må Pussycat dolls se bra ut men inte fan är det bra musik i mina öron.

Medlem

jag tycker det var bra men den var illa mixad. Basen slår igenom och det sprakar och knastrar.

Medlem

Satan vilken seg sida.... varför tysk sida? För att mixen skall bli "ubergutt"?

Återkommer när jag lyssnat...

Jag får instämma med andra talare, jag tycker hantverket är bra men valet av musik lite...trist, jag är inte så inne på PCD så jag vet inte hur låtarna "skall låta" dvs, jag vet inte vad du gör och vad som redan är nedstoppat i paketet. MEn det lät proffsigt så när som på lite väl basigt här och där.

Frosty... dags att göra en FZ-låt? Hur svårt kan det vara? Dunka, dunka, dunka *fagzone* dunka, dunka, dunka...

(tar tiden innan någon påpekar att man inte får använda FZ hur som helst utan tillåtelse...)


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

Tycker det var grymt Orkade faktist inte lyssna på hela låten nu. Sitter med skolsaker och familjen sover så försöker vara lite tyst. Ska dunka på den i morgon dock

Nice Work!

Inaktiv

Thx allihopa ! japp jag ska fixa det med bassen och jag ska göra mer remixar


signatur

R.i.p för Amerikanska soldater som dör i Irak

Inaktiv
Skrivet av CastorFiber:

Satan vilken seg sida.... varför tysk sida? För att mixen skall bli "ubergutt"?

Återkommer när jag lyssnat...

Jag får instämma med andra talare, jag tycker hantverket är bra men valet av musik lite...trist, jag är inte så inne på PCD så jag vet inte hur låtarna "skall låta" dvs, jag vet inte vad du gör och vad som redan är nedstoppat i paketet. MEn det lät proffsigt så när som på lite väl basigt här och där.

Frosty... dags att göra en FZ-låt? Hur svårt kan det vara? Dunka, dunka, dunka *fagzone* dunka, dunka, dunka...

(tar tiden innan någon påpekar att man inte får använda FZ hur som helst utan tillåtelse...)

Ja du det var bra idee! ska börja göra en låt om FZ


signatur

R.i.p för Amerikanska soldater som dör i Irak

Medlem
Skrivet av Frosty:

Ja du det var bra idee! ska börja göra en låt om FZ

Härligt! Äntligen kan omvärlden få lära sig vad FZ är precis som de fick lära sig att en båt kan heta anna i somras...

(Glöm inte hedersomnämnandet för idén vid grammysgalan!)


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Inaktiv

Nu vet jag inte om jag kommer vara tråkigast på FZ. Men är det inte mot forumreglerna att post länkar till upphovsskyddat material?

1
Skriv svar