Queen-paket till SingStar imorgon

Robot
Queen-paket till SingStar imorgon

Öööhh Queen? aldrig hört talas om


signatur

"Bättre sent än aldrig"

Flakmonkey
Skrivet av The flying Meatball:

Öööhh Queen? aldrig hört talas om

Det där fick en att känna sig rejält gammal

http://www.youtube.com/watch?v=irp8CNj9qBI

Där har du Queen

Medlem

Va fan är it's a kind of magic


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

inte don't stop me now? där blev jag besviken, men annars helt ok. och meatball, hoppas du var sarkastisk där


signatur

OORRYYEE!!

Medlem

Nosnos, det är inte enbart åldern man känner... att ha missat queen totalt är ju en rätt fantastisk bedrift, det är som att aldrig ha hört om beatles/elvis/[random världskänd artist från förr].

Medlem

Finns inget än idag som slår Queen.

Medlem

Ja, Queen är ju bra skit. Fortsätter nog lyssna på de så fint i mina hörlurar utan att någon galer till det dock. Varför skriver jag då i denna tråd? Säg det. Queen är bra.

MacNille? Är inte typ 'It's a kind of magic' "temalåten" till highlander. Kult hur som haver.


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem

Haha, läste RRSen som "Quake-paket till SingStar imorgon"


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Medlem

Inte nog med att sing star är ett totalt värdelöst spel och en sådan extrem party pooper som det är, nu ska folk slakta den heliga graalen innom sång - freddie.

Medlem

Wow äntligen lite bra låtar att tanka ner

Medlem
Skrivet av Fjornsvavne:

Ja, Queen är ju bra skit. Fortsätter nog lyssna på de så fint i mina hörlurar utan att någon galer till det dock. Varför skriver jag då i denna tråd? Säg det. Queen är bra.

MacNille? Är inte typ 'It's a kind of magic' "temalåten" till highlander. Kult hur som haver.

Nix, Queen gjorde den.
Hörde den på We will rock you musikalen i london (åk och se den)

och för att bevisa det http://www.youtube.com/watch?v=KLFZzInXAWI


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

Hoppsan det ska vara A kind of magic


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem
Skrivet av Nosnos:
Skrivet av The flying Meatball:

Öööhh Queen? aldrig hört talas om

Det där fick en att känna sig rejält gammal

http://www.youtube.com/watch?v=irp8CNj9qBI

Där har du Queen

jag går andra gymnasieåret och jag lyssnar på Queen, vet faktist många som lyssnar på dem. Och känner man inte till Queen så är man ju verkligen lost, tror majoriteten av dagens ungdomar i alla fall har hört talas om dem :O!

The Flying meatball måste trolla, eljest är han inte så popkultur-kunnig

Skrivet av Rainbearer:

Nosnos, det är inte enbart åldern man känner... att ha missat queen totalt är ju en rätt fantastisk bedrift, det är som att aldrig ha hört om beatles/elvis/[random världskänd artist från förr].

Ja rätt otroligt. Såvida personen ifråga bara lyssnar på hiphop etc...usch hemska tanke. 8)


signatur
Medlem

Vad! Fanns de inte med från början?!
Queen är ju bara det största och mest framgångsrika bandet genom tiderna med både skivförsäljningsrekord och rätt imponerande publikrekord dessutom. Vad är det med folk idag....

1
Skriv svar