Bildnytt från Fallout 3

Robot
Medlem
Bildnytt från Fallout 3

Alltså är det så som jag har hört, att det INTE är några väder effekter i F3? Det vore ju lite synd eftersom det gör mycket i spelen idag...


signatur

Den som har flest prylar när han dör vinner!

Medlem

gör det mycket för spelen idag?, så äldre spel gjorde inte så mycket för? vad exakt är det som dom gör igentlige?

plastigt, men inget jag kommer bry mig om det väl kommer.

Medlem

Fan vad jag längtar efter det här spelet. :>

Nån som vet något om systemkraven? Klarar jag mig? (se min profil)


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem
Skrivet av kangas1000:

Alltså är det så som jag har hört, att det INTE är några väder effekter i F3? Det vore ju lite synd eftersom det gör mycket i spelen idag...

Vilka sorters effekter menar du?

Inaktiv

regn åska o sånt va?

å andra sidan räknar jag med minst en tryckvåg och en massa damm och sol

Medlem

kommer nog köpa det när priset har gått ner lite:)


signatur

"I believe whatever doesn't kill you, simply makes you... stranger." Jokern

Medlem

Vill ha DLC till ps3 versionen!


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem

Ser fortförande lika hemskt tråkigt ut. Detta är konstigt då jag älskar både postapokalyptiska teman och Oblivion. Kommer nog dröja ett tag innan jag ger detta en chans iaf, särskillt med tanke på alla tunga titlar hösten och vintern bjuder på i år.

Medlem

ja trist med att de slopat vädereffekter, syraregn som man är tvungen att ta skydd ifrån hade ju varit coolt.. sandstormar finns ju i morrowind to.m, men inte i ett spel som är 2 generationer efter?? slappt av dom. det gör mycket för stämningen och deras spel är i stort sett bara om stämning och interaktion.


signatur
Medlem

Det jag älskade med Fallout 2 var atmosfären som när man kom till New Reno till exempel, allt var så perfekt för en sån stad. Attityden, byggnaderna och musiken etc. Fallout 3 verkar mer bli en wasteland-sandbox med massor av vapen och blod. Hoppas på att det har sin charm iaf

Medlem

bara 29 dagar kvar

Medlem

"Blodigt blir det, även om den nya sudd skärmdumpar som letat sig in i FZ:s bildarkiv skvallrar om det."

saknas det nåt ord där?


signatur
Medlem

det är roligt att de lyckats dra ner förväntningarna så nu kommer man nog inte bli så besviken när man drar på spelet för första gången. är det ingen mer än jag som tror att de stressar en release så att de sedan kan börja jobba på fallout 4 istället!?


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem
Skrivet av Mr. Bravo:

Ser fortförande lika hemskt tråkigt ut. Detta är konstigt då jag älskar både postapokalyptiska teman och Oblivion. Kommer nog dröja ett tag innan jag ger detta en chans iaf, särskillt med tanke på alla tunga titlar hösten och vintern bjuder på i år.

Håller med. Själv hade jag velat att spelet var som STALKER istället. Älskar teman och gillade också Oblivion men detta ser bara dålig och tråkigt ut. Känns som spelet skulle ha släppts för flera år sedan då den verkar inte nå upp till dagens standard.

Ärligt talat vill jag bara ha vanlig FPS i liknande miljö där man försöker överleva och det ska vara en upplevelse som Unreal var en gång i tiden.

Så nej detta tror man inte på direkt...

Medlem

Bara jag som upplevde oblivionmotorn som väldigt "seg". Typ när man trillade eller hoppade så var det som om gravitationen var låg och man flöt nästan genom luften. Gillade den inte alls på det sättet, snygg var den väl dock.

Som sagt, STALKER-stil på detta och det hade vart guld, älskar den atmosfären och stilen.

Medlem

Snark... Bara jag som blir trött av att se på en massa tråkiga F3 screens?

Medlem
Skrivet av Cane:

Snark... Bara jag som blir trött av att se på en massa tråkiga F3 screens?

jupp...

ska bli skoj att testa... och med alla community mods som kommer komma... mums

Medlem
Skrivet av Cane:

Snark... Bara jag som blir trött av att se på en massa tråkiga F3 screens?

Du verkar åtminstone inte trött nog för att låta bli att posta. Om du nu är trött på alla bilderna så titta helt enkelt inte.

Jag är skeptisk emot detta spelet, men jag tänker ge den en ärlig chans.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Mang:

Bara jag som upplevde oblivionmotorn som väldigt "seg".

Deras motor är tråkig iom att det hackar till ofta när motorn laddar fragment. Hoppas de fixat detta iom FO3 men det är nog för mycket att hoppas på kanske.


signatur
Medlem
Skrivet av Ankh:
Skrivet av Cane:

Snark... Bara jag som blir trött av att se på en massa tråkiga F3 screens?

Du verkar åtminstone inte trött nog för att låta bli att posta. Om du nu är trött på alla bilderna så titta helt enkelt inte.

Jag är skeptisk emot detta spelet, men jag tänker ge den en ärlig chans.

Vet inte med dig men jag tycker det är svårt att ge en åsikt om ett par bilder innan man sett dem så givetvis var jag ju tvungen att titta på dem...

Medlem
Skrivet av Cane:

Vet inte med dig men jag tycker det är svårt att ge en åsikt om ett par bilder innan man sett dem så givetvis var jag ju tvungen att titta på dem...

Självklart - du har rätt. Jag såg det inte på det sättet. Trodde det var ytterliggare en "En ny fallout 3 thread..måste genast spamma den med bullshit eftersom jag är besviken och vill dömma ut den i förväg". Min ödmjuka ursäkt för detta misstaget.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

*Tittar på inläggen* :\
... I like it!


signatur

På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.

Medlem
Skrivet av Ankh:
Skrivet av Cane:

Vet inte med dig men jag tycker det är svårt att ge en åsikt om ett par bilder innan man sett dem så givetvis var jag ju tvungen att titta på dem...

Självklart - du har rätt. Jag såg det inte på det sättet. Trodde det var ytterliggare en "En ny fallout 3 thread..måste genast spamma den med bullshit eftersom jag är besviken och vill dömma ut den i förväg". Min ödmjuka ursäkt för detta misstaget.

Ursäkten godtages. Är ganska neutral om Fallout 3 men tycker de borde kunna ta fram lite bättre bilder som ökar suget för inga av de bilder jag sett än har fått mig särskillt intresserad.

Medlem
Skrivet av Ankh:
Skrivet av Cane:

Vet inte med dig men jag tycker det är svårt att ge en åsikt om ett par bilder innan man sett dem så givetvis var jag ju tvungen att titta på dem...

Självklart - du har rätt. Jag såg det inte på det sättet. Trodde det var ytterliggare en "En ny fallout 3 thread..måste genast spamma den med bullshit eftersom jag är besviken och vill dömma ut den i förväg". Min ödmjuka ursäkt för detta misstaget.

Min sarkasmdetektor går på högvarv

On topic: Var är all öken? Ser bara en massa städer och trånga utrymmen. I fallout 1 & 2 vandrade man ju mil efter mil i öken och wasteland. Här känns det som om det är en stad eller by var tjugonde meter.

Medlem

Kan det inte vara 30/10 NU!!! >.<

Medlem

Ser bra ut det där. Jag skulle vilja se bilder på andra kläder än den blå pyjamasen bara.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

Fan detta ser fan nice ut. Hoppas detta blir en höjdare

Kotaku har en preview "How Fallout 3 Is Different Than Oblivion". Rätt intressant läsning, 50/50 blir slutsatsen över blandningen.

Medlem
Skrivet av FosterVattenKraft:

Kotaku har en preview "How Fallout 3 Is Different Than Oblivion". Rätt intressant läsning, 50/50 blir slutsatsen över blandningen.

Toppen, tack för länken!

12
Skriv svar