Gothic 3 växer i november

Robot
Medlem
Gothic 3 växer i november

Varför länkar ni en uncharted-trailer..?

Medlem

He he... ja fel blev det visst!


signatur

Den som har flest prylar när han dör vinner!

Redaktör

Ah. Sorry, fel kod.


signatur
Medlem

Snabb ändring minsann:-)


signatur

Den som har flest prylar när han dör vinner!

Medlem

Hemsk teaser (såg den på Gametrailers), men jag ser ändå fram emot mer Gothic

Medlem

Nej, Gothic 3 var inget för mig... Striderna var ju bara en enda klickfest.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Gothic 3 kunde har varit bra om det inte hade blivit förstört av alla buggar.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Älskade gothic 2... fy fan va bra det va kul å spela å allt.. men 3an :S kunde fan aldrig sätta mig in i det...


signatur

Varje dag suger på ett helt nytt sätt!

Medlem

Har inte BarfWood imploderat ännu?

Urk...


signatur
Medlem
Skrivet av Bohica:

Älskade gothic 2... fy fan va bra det va kul å spela å allt.. men 3an :S kunde fan aldrig sätta mig in i det...

Försök inte Man blir bara sur om man som jag älskade 1:an och 2:an...


signatur

Well, I've got news for you pal, you ain't leadin' but two things: Jack and shit... and Jack just left town.

Medlem

Nä fy fan... asså det är så extremt tragiskt! Precis som Night_Hawk skrev, gothic 3 hade varit bra utan alla buggar, och om jag själv får säga, fixat lite mer guide-lines och storyline.

Man måste helt enkelt spela om gothic 2 för att släcka törsten, annars lär man ju bara bli besviken...

Medlem

Gothic 3 var ju dessutom så oerhört skönt obalanserat med alla djur som var farligare än allt annat du kunde stöta på om du inte körde med pilbåge.

Kan de inte färdigställa orginalspelet innan de släpper expansion...

Medlem

G3 suger pg.a den extremt dåliga (samt, imo, rätt fula) motorn som de fick jobba övertid med och som de aldrig riktigt fick ordning på, spelet blev väldigt lidande. De tidigare spelen var bättre på precis allt, man kunde dyka, man kunde klättra, lockpicking var bättre, striderna och kontrollerna var enormt mycket bättre. Det enda som är bättre är möjligen inventoryt. Grafiken tycker jag blivit sämre på många sätt (inte att det är mindre effekter eller polygoner, men på alla andra sätt).


signatur
Medlem

Hu, ja. G3 var en stor besvikelse, däremot kan man ju undra om de lyckas ombalansera originalspelet med expansionen. Jag kan inte komma ifrån tanken att det fanns ett bra spel någonstans där inne som de inte lyckades få klart i tid.

Nå om inte så finns ju alltid Gothic 2 som nämnts tidigare i tråden.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Inaktiv

Vilket skräp. hur får de pengar till att skapa en expansion?

QRT
Medlem

fixa striderna så....

Medlem

Jag gillade G3 starkt, dock blev jag lagom matt när alla buggar uppenbarade sig


signatur

För din skull: www.piratpartiet.se

Medlem

Öh.. jaha? Den trailern var ju intressant. Det enda jag såg var mer av samma skräp. Kunde lika gärna vara plockad från vanliga g3..

Medlem

Jag köpte spelet för 20:- (!!) spänn...får väl prova det när expansionen kommer. Har faktiskt inte spelat det mer än 3-4 minuter änn så länge.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Ankh:

Jag köpte spelet för 20:- (!!) spänn...får väl prova det när expansionen kommer. Har faktiskt inte spelat det mer än 3-4 minuter änn så länge.

Du skulle ha lagt pengarna på en glass istället. Mer njutning för pengarna.

Gothic 3 var ett riktigt skitspel som bara gjorde en bedrövad över hur oerhört mycket sämre det var än Gothic 2 på alla sätt och vis, hur man nu lyckas med det.

Medlem

Jag gillar Gothic III, men jag har kanske inte kommit så långt än? Hatar dock att spelet hackar så förbannat. Jag vill inte dra ner upplösningen något för då blir grafiken inget vidare (kör 1600x1200). Hoppas att community patch 1.70 gör något bättre än innan

Edit:
Om denna expansionen kräver Gothic III så hoppas jag att den fixar problemen. Drömmen vore om det flöt på lika bra som Elder Scrolls Oblivion, för det funkar riktigt bra


signatur

CPU: AMD FX-8350 @ 4.7GHz Mobo: Asus Crosshair V Formula-Z GFX: Zotac GF560Ti 448 Core RAM: 8GB RAM HD: 1 x WD Black 500GB + 1 x WD Green 1TB

Medlem

Gothic 3 är ett mkt. bra spel men otroligt känsligt för vilken hårdvara det körs på, kanske dags att installera nu igen och kolla patcherna mm, mycket intressant!

1
Skriv svar