Så du använder netscape?

Inaktiv
Så du använder netscape?

Nämen va roligt!!! O.O :crazy:


signatur

Last.fm
nah, you're just curious George....like the monkey

Inaktiv

Delar namn med en billig vodka också

Medlem

Då får jag göra en liten motaktion då, som kanske ger någon möjligheten att Köpa vodkan


signatur

Neva knock on 'eavens door.
Ring da bell an scurry, ee 'ates dat.

Medlem

Det finns ett enda rätt med texten på bilden... Och det händlar inte om kriget mellan Firefox och Explorer...


signatur

BlackBozze - the man, the myth, the concept

Medlem

Varför allt tjafs om att få användare till att använda Firefox när det egentligen är Opera som de ska använda? ^^

Inaktiv

Det sorgliga är att netscape 8 finns att ladda ner men då får man några AOL grejer men det kan man ju stå ut med om man ska strax formattera om hårdddisken ändå.

Medlem

testade netscape igen för ett par månader sedan, efter många års uppehåll. det var inte mycket att hänga i julgranen tyckte jag, mer resursslukande och långsam browser får man leta efter...


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Medlem

...och du hittade iexplorer!! ^^


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

hehe, explorer är ganska snabbt tycker jag. kan iofs bero på att det är igång hela tiden genom fönsterhanteringssystemet. använder dock firefox


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Medlem

Opera är skiten!

Inaktiv

jag har alltid kört IE, inte känt behov av annat. Men eftersom man hart hört så mkt gott så var jag tvungen att prova Opera samt Firefox i en vecka var. Hittade mkt trevliga features hos båda, dock så skulle jag välja Opera om det stod mellan dessa två.

Men eftersom allt för många sidor på nätet endast visas rätt med IE så ser jag ingen anledning till att köra nått annat...det viktiga är ju trots allt att man ser hela innehållet på hemsidan man är på samt att sakerna syns på rätt ställe!

Medlem

nä, det viktigaste är att man kan använda flikar! internet utan flikar är som ärtsoppa utan senap


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

1
Skriv svar