Star wars OT DVD release

Medlem
Star wars OT DVD release

Glöm inte att det nu går att köpa de nya limitedutgåvorna av första trilogin separat med de icke-editerade originalversionerna på bonusskiva! Finns på bl.a discshop och cdon, vilket man nu än föredrar!

Medlem

Jag skulle vilja ha alla på varsin skiva... inte 4:an, 5:an och 6:an på en skiva det lät ju aptrist.


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Medlem

Precis, det ska vara 1-6 alla på varsin skiva annars känns det ju ganska meningslöst imo.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Tycker dom nyare versionerna är bättre en orginalet så inget köp för mig


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem
Skrivet av Notumforce:

Tycker dom nyare versionerna är bättre en orginalet så inget köp för mig

Som att svära i kyrkan att säga så.
Jag trodde lätt du var SW-buff men tanke på dina avatarer... först stormtroopern, sedan vader...

Hur känner du inför jarjar? (mesa hates him)


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

finns ingen jarjar i dom nyare versionerna av star wars trilogin min herre

Du menar ep1-3 jag pratar om nyare versionerna av ep4-6


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

De kommer utgå i slutet av året, eller har jag fel? Får försöka skaffa mig de så fort som möjligt. Har ingar pengar den här månaden så det får bli tidigast nästa månad.

Det är ju så jävla typiskt att de ska ha 3st Episod I på lager på Discshop.se nu också. Har letat efter den i flera år och nu när jag inte har några pengar har de den inne. Måste ha alla episoder, och det är bara Episod I som saknas (+ originalversionerna av den äldre trilogin).


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem
Skrivet av Notumforce:

finns ingen jarjar i dom nyare versionerna av star wars trilogin min herre

Du menar ep1-3 jag pratar om nyare versionerna av ep4-6

Ah, jag trodde du gillade de NYA filmerna, inspelade nyss, 1, 2 och 3... Då var det inget.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem
Skrivet av SeniiL:

Jag skulle vilja ha alla på varsin skiva... inte 4:an, 5:an och 6:an på en skiva det lät ju aptrist.

De är ju separata bonusskivor med originalen på respektive dvd! (http://www.cdon.com/product.phtml?prod=605960)

Medlem
Skrivet av Notumforce:

Tycker dom nyare versionerna är bättre en orginalet så inget köp för mig

Smaken är som baken, men själv uppskattar jag iaf inte när filmer moralifieras likt pistolerna som blev walkie talkies i E.T eller att dom får Han Solo att skjuta efter greedo i baren. Förbättringar i ljud och bildkvalité är ju aldrig fel, men när man borjar rota och bygga om i storyn så går man lite långt imo.

Medlem

Håller inte med men absolut det är ju bra för dom som gillar orginal edition o få denna möjlighet


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Ville köpa dessa men måste ha cash till att laga min pajade ytterruta :/
1500 spänn *poff*

"#%%&¤%#!!!

Medlem

Jag vill ha 1-2-3-4-5-6 på en blu-ray skiva!


signatur

Meep!

Medlem
Skrivet av Phobo:

Jag vill ha 1-2-3-4-5-6 på en blu-ray skiva!

Vill du ha 6 på en blurayskiva?


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem
Skrivet av Ozmonatov:
Skrivet av Notumforce:

Tycker dom nyare versionerna är bättre en orginalet så inget köp för mig

Smaken är som baken, men själv uppskattar jag iaf inte när filmer moralifieras likt pistolerna som blev walkie talkies i E.T eller att dom får Han Solo att skjuta efter greedo i baren. Förbättringar i ljud och bildkvalité är ju aldrig fel, men när man borjar rota och bygga om i storyn så går man lite långt imo.

Jag trodde att de kom ut med en till nyverre, där han-solo inte sköt efter greedo. Eller?


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

1
Skriv svar