Testa Pirates of the Burning Sea gratis

Robot
Inaktiv
Testa Pirates of the Burning Sea gratis

Trevligt! Vore ännu bättre om man kunde dra klienten från FZ.

Medlem

Ahoy scallywags!

Härligt, jag har väntat på detta då jag inte vill köpa krisen i säcken.
Utan vill testa först!

Medlem

aa, tar typ en massa timmar från deras sida! :/


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

1 dag och 2 timmar åter står av min nerladning. WTF!
Känns som mitt bredband på 100MBit/sec gör STOR nytta!

Väntar nog på en torrent eller på FZ arkiv.
Men hör av er ni som tänkt spela för jag är nämligen ledig från jobbet i 3 dagar från och med i morgon

Medlem

Testade open beta för rätt längesen och fy vad tråkigt och segt det var. Inte ens värt att testa det igen.

Medlem

2 tim, 7 min från öst kusten..

Trial e alltid skoj

Medlem

Skepp är ju onekligen coolt...har varje spelare ett eget skepp med NPC besättning eller hur fungerar det?

Medlem

Jag vill verkligen gilla detta spel, men det är svårt... Jag ska ge trialen ett försök när jag kommer hem.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

testade det för nån månad sen med nån länk en kille postade till nått forum som gjorde så man kunde regga nån australiensk trial version som tydligen kom ut tidigare än för resten av världen

efter att segat spelet i 3h gav jag upp... va skittråkigt ärligt talat

Medlem

det där är typ en renhårig rip av Voyage Century Online eller om det var tvärtom.. Voyage Century Online är dock gratis.


signatur

Chooch it

Medlem

Spelade betan till lvl 9. Rätt skön känsla men blev snabbt less.

Medlem
Skrivet av Rigge1988:

det där är typ en renhårig rip av Voyage Century Online eller om det var tvärtom.. Voyage Century Online är dock gratis.

ööööh tvärt om i sådana fall... dessa grabbar har inte "rippat av" något annat spel, fan det här spelet tog ju evigheter för dem att utveckla... och från början vart det till och med tänkt att vara ännu simplare än det är nu...

från början skulle man enbart ha skeppen och inte en "gubbe" eller "avatar" att kunna gå runt med i städer... vilket infördes då spelet fick mycket uppmärksamhet.

aja... jag köpte och spelade ett tag, tyckte det var skoj ett tag, men blev inte tillräkligt fast bara.

nu har de dock uppdaterat och infört mycket förändringar och fler är väl att vänta vad jag förstått, om de inte redan släppt de största just för att det skall verka ännu bättre nu när folk kan få trial

Hur funkar det här då tro ... börjar man som oerfaren landkrabba i en liten pirat eka ?

Som sen kan bytas ut vid högre level typ 30 eller så ....

kanske skall ladda ner detta och testa ..


signatur

För det mesta bakbinds Troubadix och förses med munkavle .

Inaktiv

Kul med gratis, men gör er ej besväret. urk

Inaktiv

Kommer ihåg att jag också tröttnade när jag körde betan förut, men man fick en hel del häftiga strider som hade riktigt bra känsla!

YMMV!

Inaktiv

Kul med gratis, dock orkar jag inte dra hem det och testa.

Inaktiv

Man kan altid försöka:)

Medlem

Skulle vara skoj och testa detta spel igen. Jag kom in i BETA för längesen. Och eftersom jag älskar pirater så är nog detta spel perfekt för mig Men som sagt så tar det lång tid att ladda ner.. runt 14 timmar så tack men nej tack

Medlem

För att ladda ner klienten snabbare:
http://www.floze.de/pc-games/adventures-rollenspiele/pirates-...

Starta sedan att ladda ner uppdateringar via Sony Station för det går mycket fortrare än att göra det via spelet egen uppdaterings funktion

Medlem

Det var lite knepigt att ladda ner men det var värt det. Jag har spelat i helgen och tycker det var riktigt kul.

Det blir riktiga fighter med mer än bara klicka och vänta på vad dina skills presterar (som i WOW). Det ska tilläggas att jag bara provat WOW och EVE innan och tycker båda är hur tråkiga som helst.

Nu har både jag o polaren skaffat konto och kör som engelsmän så passa er där ute alla pirater!

För er som undrar blev det 299 kronor för en månad inklusive spelet plus att man fick de dagar som var kvar på trial perioden.


signatur

Storstekarn

1
Skriv svar