Robot
Saints Row 2

Volition skyr inga medel när det gäller att skapa underhållande ultravåld. Men är det bra, och kan det hota kungen av sandlådespel - eller handlar det ens om det? FZ åkte till Prag och kollade in Saints Row 2.

#saints-row, #rockstar-games, #volition


Medlem
FZ har testat Saints Row 2

Kunde vara bra att veta betyg också...kan inte hitta något i recensionen


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Inaktiv

Det är för att det är en förhandstitt.


signatur
Inaktiv

Ska nog skaffa det... helt klart. Är det bara aningen bättre än första Saints Row så är det ett suveränt spel.

Medlem

Gillade första spelet, men sedan dess har GTA IV dykt upp, frågan är om det slår det...

Inaktiv

Ser ju grym,t mkt roligare ut än GTA, GTA är så jävla trist omgivning-


signatur

a"C"RED -

Medlem

Ser mycket fram emot detta Mycket mer än PC-versionen av GTA4 faktiskt. Förstår inte varför dom dumpade allt det roliga från dom tidigare spelen.

Hoppas bara att PC-versionen inte dröjer allt för länge!

Medlem
Skrivet av save:

Det är för att det är en förhandstitt.

whoa....måste vara helt borta, jag läste det som test...

dåså, då fattar jag


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem

Kan knappt vänta tills det släpps till PC

Medlem

Det här måste ju bara testas så fort det bara går :>


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Wow, Die hard-vibbar på den här bilden: http://www.fz.se/bilder/?id=72091

Medlem

Tycker att dom har överdrivet allt för mycket.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Som GTA fast bra

Har förbokad limited edition. Längtar som fan. Och alla trailers som activity och co-op-trailarna(?!) är helt underbara.


signatur

Mucha shaka paka

Medlem

Helvete vad roligt det verkar vara, förhandsbokar på dirren!


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Medlem

"Sutton själv ser gärna en futuristisk stad i stil med Blade Runner." oooaaa!


signatur

AMD Dualcore +4400, 3GB Kingston, MSI 8800GT, 350GB WD, Windows XP

Medlem

"Test" lät verkligen som en review.. besviken var ordet sa bill

Medlem

Måste hålla med Mr.Bravo.
Jag är en hängiven GTA-fan som klarat alla GTA-spelen som finns för PC.
Men i GTA IV tog de bort mycket av det som gjorde de äldre GTA-spelen så roliga och bytte ut det mot massa meningslösa saker som biltvättar och sociala aktiviteter.
Ärligt talat. Hur kul är det att gå och bowla med Roman för femtielfte gången?

Man kan inte åka runt o lattja lika mycket med spelmotorn som man kunde i de gamla spelen, för då är snuten på en direkt och förstör det roliga. Realism är inte lika med spelglädje
Vilket är mycket synd, eftersom spelmotorn i GTA IV är mer avancerad än nånsin.

Fattar inte heller varför de tog bort möjligheten att köpa fastigheter i GTA. Det var ju det som gjorde att man fick en morot att tjäna pengar i spelet. i GTA IV är ju det enda man kan köpa vapen och ammo och det är inte speciellt dyrt.

Det var ju en riktigt kick man fick när man sparat ihop 100.000 i GTA Vice City så man kunde köpa Malibou Club och därmed få tillgång till både nytt safe house och nya uppdrag, samt en stadig inkomstkälla.

Saints Row 1 blev jag förälskad i direkt och var en starkt bidragande orsak till att jag köpte en XBOX360.
Det är de små detaljerna i spelet som gör det så roligt.
Just de sakerna som plockades bort i GTA IV.

Saints Row 2 verkar riktigt lovande, efter vad jag läst ovan och sett på screenshots/trailers.

Medlem

Det här spelet ska införskaffas till 360'n. Det har varit min tanke ända sedan jag spelade klart ettan och fick reda på att en uppföljare kommer. GTA-dödaren är snart här.


signatur

To boldly go where everyone's been before.

Inaktiv
Medlem

förbokat för pc


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem

Både pc och x360 förbokat.

Pc när tanten tittar tv (dock inte i barnens närhet) och x360 när tanten och barnen sover Jummy spelar fortfarande SR1 då och då dock bara singleplayer på x360.

Medlem
Skrivet av Bill:

"Sutton själv ser gärna en futuristisk stad i stil med Blade Runner." oooaaa!

Finns redan en futuristisk GTA-klon, heter Crackdown..

GTA IV var imo lite av en besvikelse om man spelat GTA:SA, grafiskt var det bättre men miljöerna var ju så trista efter ett tag.. hoppas detta är bättre på så vis


signatur
Medlem

SJUUKT dåligt spel måst jag säga, har spelat det och det är inte pirat. får inte säga hur var och när.. iaf inte illegalt..

saknas känsla, bil fyisk, känns tomt.. är som ettan fast sämre enligt mig.. been there done that.. jag kommer inte o lägga ut ett öre på detta spel. Inte fått köra multiplayer dock, kanske drar upp det lite..

liknande blade runner skulle jag inte säga..
många kommer att bli besvikna, många kommer att hurra.

jag kommer iaf att tycka Gta IV är nr#1

Medlem

Tycker tvärtom, det har mycket roliga detaljer som inte finns i GTA IV. Bilkörningen är som resten av spelet, dvs mer åt arkad-hållet, snabbt, enkelt och kul helt enkelt. Grafiken är sämre med istället för 25-30 FPS som man har i GTA IV så ligger man på 50-60 i snitt vilket är rätt najs.

Det är dessutom ingen som jämfört spelet med blade runner, lol..


signatur
Medlem

..i ett uppkommande spel... dvs du orkade inte läsa allt utan tittade bara på meningen utan att greppa vad det egentligen handlade om.

Edit: ah, nu fattatade han eftersom han tog bort sitt inlägg duktig ponke.


signatur
Medlem
Skrivet av MKultra:

..i ett uppkommande spel... dvs du orkade inte läsa allt utan tittade bara på meningen utan att greppa vad det egentligen handlade om.

Edit: ah, nu fattatade han eftersom han tog bort sitt inlägg duktig ponke.

ursäkta att man är trött.. Och att man inte ork lägga ner tid på detta spel.

Moget, 36år.. Ladda ner pirat när du säkert har råd o betala för det man lirar. Gör jag, kul o ranta runt o snacka som en fjortis åh. Glömde bort varför jag sluta skriva här.

Medlem
Skrivet av Richiraptor:
Skrivet av MKultra:

..i ett uppkommande spel... dvs du orkade inte läsa allt utan tittade bara på meningen utan att greppa vad det egentligen handlade om.

Edit: ah, nu fattatade han eftersom han tog bort sitt inlägg duktig ponke.

ursäkta att man är trött.. Och att man inte ork lägga ner tid på detta spel.

Moget, 36år.. Ladda ner pirat

..för att citera dig själv "har spelat det och det är inte pirat. får inte säga hur var och när.. iaf inte illegalt.. ". Agent Richiraptor - med rätt att spela!

Men ja, vi ingår nog i samma superhemliga grupp skulle jag tro. Är det du som har monokel och pipskägg? I så fall vet jag vem du är!


signatur
Medlem

Jag skulle inte ställa GTA4 och SR2 mot varandra. Helt olika grejer (till skillnad från hur det var med föregångarna). "Oscar-vinnare vs. Bad Boys"-liknelsen är faktiskt inte alls så dum. GTA4 har djup och karaktärer/story jag kommer minnas medan SR2 är instant gratification, popcornrullen man kan hoppa in i var som helst. Jag gillar båda.

Medlem

Det här blir ett givet köp pga coop! :]
Älskar lite mera oseriösa spel ibland, typ som Mercenaries 2. Måste inte vara realistiskt för att det ska vara skoj.

Medlem

Vilket j***** skit spel enligt mej

12
Skriv svar