Wario Land: The Shake Dimension

Robot
Wario Land: The Shake Dimension

Nintendos höst ser minst sagt klen ut så det är upp till den korpulente Wario att hålla spelarnas intresse för Wii igång. Lyckas mökmannens retrodoftande plattformsspel charma oss?

#mario-super-sluggers


Inaktiv
Skakar Wario Land om vår recensent?

Tråkigt att det inte blev ett till toppen spel från nintendo, det behöver dem.

Inaktiv

Trodde detta skulle bli nått bra


signatur

Coca Cola,Candy,Bed,Computer,Xbox 360,No school is what I need ^^

Medlem

Nästan lite förväntat, tyvärr. En fråga jag har till Calle är återstående, hur faller sig humorn i spelet? Wario-spelen, till synes, har väldigt barnslig humor och det är stort sett vad som ger mig avsmak med titeln. Okej, jag blir inte exalterad över det här skakandet, men kontrollerna ska tydligen vara bra, så jag får gå på de orden.

Spelet ser jäkligt najs ut annars, och man gillar plattformslir...
3/5 är ju fortfarande 'Bra'. Mja, sugen som sagt.


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem

barnspel :/


signatur

hejsanhejsanhejsan

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Fjornsvavne:

Nästan lite förväntat, tyvärr. En fråga jag har till Calle är återstående, hur faller sig humorn i spelet? Wario-spelen, till synes, har väldigt barnslig humor och det är stort sett vad som ger mig avsmak med titeln. Okej, jag blir inte exalterad över det här skakandet, men kontrollerna ska tydligen vara bra, så jag får gå på de orden.

Spelet ser jäkligt najs ut annars, och man gillar plattformslir...
3/5 är ju fortfarande 'Bra'. Mja, sugen som sagt.

Det är faktiskt väldigt lite fisar, snor och annat. Men Wario är Wario men det var inget jag störde mig under spelandet.

Kontrollerna är bra, skakningen fungerar som sagt intutivt. Annars är den precis på samma nivå som SMB1


signatur
Medlem

Kommer nog köpa det. då det inte finns så många andra bra spel till wii.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Det finns ju också "de Blob" att spela i höstmörkret.
Vore inte helt fel att se en recension på den.

Medlem

det ser faktiskt lite gulligt ut, nåt att spela med kidsen i släkten utan att man behöver skämas


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Inaktiv
Medlem

verkar underbart

1
Skriv svar