Force Unleashed sväller

Robot
Medlem
Force Unleashed sväller

Sweet )

Inaktiv

Kommer köpas!

Medlem

vill ha spelet på PC:P

Medlem

där er man


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem

Fan va grymt.. spelet behöver verkligen mer matrial, underbart att domv äljer att göra uppdateringar på det.

Spelet har precis fått mer pluspoäng av mig!

BRA LUCASARTS!!

Medlem

Redan läst serietidningen och handlingen var inte mycket att hurra över, så om detta spel kommer till PC och blir billigt så kanske jag eventuellt köper det, nej detta är ett star wars lågvattenmärke.

Medlem

Yeah... Jag föredrar dock PSP versionen, skulle vilja se nedladdningsbart material där xD . Nä, men det är väl bra för de som gillar The Force Unleashed till sina konsoler .


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem

Trevligt


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Medlem

salu, jävla mähän...ge ut det gratis åt dom ist.

Medlem

Yay!


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Inaktiv
Skrivet av Hannu87:

salu, jävla mähän...ge ut det gratis åt dom ist.

*sch var inte töntig. Det fungerar inte så.


signatur

Jag är Dice. Jag har bara ett ofrivilligt konto sen en förvirrad FZ-registrering.

Medlem

Nice!! Kommer köpa!


signatur

PC Master Race!! I7 6700K. RTX 3080. Asus PG348Q. PS5!!

Medlem

Ganska mediokert spel.

För att få klaga på vissa saker:
1: Varför kan man inte skippa mellansekvenser? Ganska tjatigt att behöva se en och samma video 13 gånger bara för att man tabbar sig hela tiden och måste ladda om från senaste checkpointen.
2: Spelet har en save funktion,, men använder man den och stänger ner spelet så börjar man ändå om från senaste checkpoint som spelet själv valt. Alltså, det finns ingen nytta alls med sparfunktionen, det enda den sparar är senaste checkpointen som den ändå sparar automatiskt.
3: Vissa ställen i banorna skulle behöva ha fler checkpoints då det kan bli ganska svårt på vissa ställen och man dör för ofta pga av slarvigt gjorda kontroller och dålig kamera.

Bra saker:
Man får spela Wanna-be-Sith

Medlem
Skrivet av ForrestFox:

Ganska mediokert spel.

För att få klaga på vissa saker:
1: Varför kan man inte skippa mellansekvenser? Ganska tjatigt att behöva se en och samma video

Man kan trycka bort dom efter några sekunder.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Om Luke Skywalker läggs till, så hoppas jag att det är en Luke som till utseendet är nånstans i tidigt tonår. Han var vuxen i episod 4, men det var typ knappt. Och han föddes i episod 3 (och eftersom detta spelet utspelas däremellan) så borde han var i tonåren.


signatur

🖥️ Intel i5-12400F • 32GB DDR4 • Geforce RTX 3060
🎧 HyperX Cloud Flight ⌨️ HyperX Alloy Elite 🖱️ HyperX Pulsefire Raid

Inaktiv

Till salu? Inget gratis? Giriga LucasArts.


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

Om dom släpper en patch eller nerladdningsbart material där man kan hugga av kroppsdelar så kan jag acceptera att kropparna försvinner och kanske köpa spelet. Som spelet är nu känns det lika barnsligt som Lego Star Wars.

Fan kan inte småbarnen sitta med sitt jävla Lego Star Wars (som är ett bra spel) medans vi vuxna som växte upp med orginalfilmerna få vårat vuxna Star Wars. Hoppades verkligen att TFU skulle bli ett Ninja Gaiden fast med lightsaber, the force och rymdmiljö.


signatur

Mucha shaka paka

Medlem
Skrivet av Night Hawk:
Skrivet av ForrestFox:

Ganska mediokert spel.

För att få klaga på vissa saker:
1: Varför kan man inte skippa mellansekvenser? Ganska tjatigt att behöva se en och samma video

Man kan trycka bort dom efter några sekunder.

Inte jag ialla fall
Vilken konsol kör du på? Xbox 360 för min del.
Och vilka knappar använder du? Tror jag har provat alla möjliga knappar och kombinationer nu.

Medlem

Önskar att de kunde sluta ljuga och erkänna att fysiken faktiskt skulle funka på pc. Det är bara en fet ful ursäkt för att inte släppa det på pc.

Medlem

Klarade precis av spelet på PS3, riktigt bra spel, vissa partier fick man köra igenom en hel del gånger vilket kändes lite surt tills man lärde sig hur man skulle klara av det. Å andra sidan så är det ju en del av charmen. Utan motgångar kan man inte uppskatta när man lyckas...

Dog en jäkla massa gånger under slutfajten mot Vader ("del2") tills jag fattade att jag skulle slänga tillbaka det han kastade på mig i stället för att gå rakt på honom och bli omkringkastad som en vante


signatur

How can we win when fools can be kings?

Medlem

Ge oss innehållet gratis, spelet var såååå kort.

Inaktiv

Usch, varför ska man köpa karaktärer och kostymer? Låter som ett jävligt slöseri på pengar om du frågar mig, tycker lite synd om dom som faktist betalar för det. Jag menar, jag kan tänka mig varför folk köper speciel utrustning för spel som typ Gunbound för att se coola ut online, men vad är poängen i ett sånt kort och enbart singleplayerspel som Force Unleashed. Låter riktigt tråkigt.

Singleplayer uppdrag är bättre, men jag har mina tvivler om att det kommer vara längre än en halvtimma.

Medlem

Vad förbannad jag blir, sicket skitspel.

Var helt okay men ALLDELES för kort.
Punga ut 6-700 för ett spel man bränner igenom på under 5 timmar.

Sedan förväntas man betala för mer innehåll, som borde varit med i spelet från början för att i alla fall göra det LITE längre.

Usch för lucasarts.

Medlem

Och jag har feta problem med att koppla mitt xbox till mitt nätverk. Allt bara slutar fungera. sen när jag ska koppla in det till min dator så fungerar det inte på en hel dag. hur betalar man det då? med points eller?

Medlem

det här var nog anledningen till att enbart släppa till tv-spelsdatorerna... alltså att kunna lura veckopengen av stackars 12-åringar :P:P:P:P:P


signatur

jag inte hittat på något vettigt att skriva här än

Medlem

Låter kul att kunna spela som Luke, Obi-Wan och Ki-Adi-Mundi Hoppas bara att dem inte måste hålla ljussabeln som Star-killer gör för det skulle vara en besvikelse.


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Medlem
Skrivet av darkthunder:

Om Luke Skywalker läggs till, så hoppas jag att det är en Luke som till utseendet är nånstans i tidigt tonår. Han var vuxen i episod 4, men det var typ knappt. Och han föddes i episod 3 (och eftersom detta spelet utspelas däremellan) så borde han var i tonåren.

Tror nog att dem väljer att hur Luke och dem andra ser ut när dem är/var i sina glansår eftersom att Luke inte hade någon ljussabel vid tiden då han var ca 15 år och de skulle vara svårt att föreställa sig hur en död Ki-Adi-Mundi skulle se ut8)


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Medlem

[quote=N3m35i5]Klarade precis av spelet på PS3, riktigt bra spel, vissa partier fick man köra igenom en hel del gånger vilket kändes lite surt tills man lärde sig hur man skulle klara av det. Å andra sidan så är det ju en del av charmen. Utan motgångar kan man inte uppskatta när man lyckas...

Sant


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

1
Skriv svar