Se NFS: Undercover i aktion

Medlem
Se NFS: Undercover i aktion

Tycker att det påminner ganska mycket om Most Wanted

Medlem

Det är så mycket reklam på sidan att filmen hackar, det är OK hemma på min kraftfullare burk men denna jobb dator tokdör.


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem

Kanske blir ett bra NFS spel efter alla dåliga sen hot pursuit.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

tycker inte det var så mycket "in one piece" där inte... förutom totalsaknar av skademodell, mycket tråkigt


signatur

Go for it - ALL or Nothing!

Medlem

kommer bli som most wanted när får vi se ett hot pursuit???

Medlem

mm påminner väldigt mycket om most wanted...

Enda bra med trailern var typ musiken. The Prodigy is the shit.

Medlem

Verkar ju bli rätt skoj ändå. Får väl skaffa sig en g25 ratt tills detta kommer


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

Bara Audi R8 gör det värt att spela

Medlem

Vem är NFS-bruden denna gång?

Medlem
Medlem

inget imot om det blir samma känsla som Most Wanted, på senare tid enda spelet som lyckats.
tyvärr kan man inte se det på en film.

Inaktiv

Hot pursuit och Underground 2 har vart spelbara, resten är bara skit.


signatur

a"C"RED -

Medlem

Kan ju hoppas att det är roligt

Medlem

Det verkar inte ha hänt mycket sedan MW, men det gör mig inte så mycket. MW är helt klart det bästa NFS-spelet sedan HP2.

Medlem
Skrivet av MrMadMan:

Det verkar inte ha hänt mycket sedan MW, men det gör mig inte så mycket. MW är helt klart det bästa NFS-spelet sedan HP2.

Skulle precis skriva samma, 1100% rätt


signatur

MSI X48C PLATINUM | Q9450 @ 2,66 | HD 6950 2GB | 320gig HHD | 4 GB 1333mhz DDR3 | Corsair 650w | Antec Nine Hundred @ Vista ULT 64bit

Medlem

Pff inte ett bra spel sen hot pursuit? Underground 2 är iaf enligt mej det bästa de någonsin gjort, Pro street var rätt kul med variationen av bilar och alla olika sätta att tuna bilen.

Most wanted var ju inte ett dugg bra!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

kom med nått nytt någongång.....jävla skräp serie.

Medlem

Oj, det var inte särskillt snyggt iaf. Lika tom och tråkig stad som vanligt dessutom. Usch. Antagligen samma uppdrag som vanligt också, "ta dig till den platsen under denna tiden, före dessa bilar, och undvik att åka fast av polisen". Det va typ anledningen till att jag inte orkade spela Most Wanted längre än en timme. Helt otroligt jävla enformigt.

Inaktiv

EA strikes again.

Medlem
Skrivet av b0ne:

Det är så mycket reklam på sidan att filmen hackar, det är OK hemma på min kraftfullare burk men denna jobb dator tokdör.

Testa att se den på nedladnings länken (Man trycker på video filen så tar den dig ditt, sen scrollar man bara ner lite så kan man se den om den finns i fil arkivet.)

Medlem

Need for Speed Most Wanted 2


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Smartare AI och Multiplayer där man blir jagad av polisen är vad jag efterlyser.. Most Wanted va skitkul... de efteråt är sådär..

DiRT var väl Ok och GRiD spelar jag faktiskt fortfarande ibland men Pro Street var skittråkigt.

Medlem

Test Drive: Undercover?

Medlem

Härligt! ett nytt most wanted. de andra spelen var värdelösa som släpptes därefter.

Medlem

NFS III å Porsche unleashed är de bästa i NFS serien enligt mig sen har det bara gått ner för.

Medlem
Skrivet av Werzion:

tycker inte det var så mycket "in one piece" där inte... förutom totalsaknar av skademodell, mycket tråkigt

Exakt va ja tänkte oxo.

Skrivet av nudelsdesign:

Verkar ju bli rätt skoj ändå. Får väl skaffa sig en g25 ratt tills detta kommer

ELler ännu bättre en 911 ratt.


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Inaktiv

När kommer demot tro ?:)


signatur

Play hard go pro!

Medlem
Skrivet av Hannu87:

kom med nått nytt någongång.....jävla skräp serie.

Tänkte precis; "..dags att kasta den gamla nfsu motorn och börja från scratch". Inget fel med arkad men när det är typ 7'e spelet på raken börjar det bli ointressant.

Många gillade porsche pga. någon form av sim-känsla. Få tillbaka riktig fysik och applicera övriga arkadelement på det Börja som sagt från scratch!

Inaktiv

Jag säger bara WOW!

12
Skriv svar