Varför funkar det inte ?

Inaktiv
Varför funkar det inte ?

Hejsan, jag försöker spela counter strike 1.6, men när jag ska hitta servers så komme det inte upp några det står någonting liknande; Could not connect to game master ... vad ska jag göra vet någn jag har redan installerat om steam men det hjälpte inte.:(

Youtube-proffs

Den här jävla 100 Inläggsregeln borde sättas i spel.

Detta ska nog skrivas i Cunterstrike forumet...


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem

Löjlig krav på skitregel, alla är vi nybörjarpostare. Eller trilla du av stolen och kräktes för att killen inte postade rätt? Moderatorerna klarar biffen om det behövs vetty.
:tummen upp:


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Medlem
Skrivet av PurreSnurre:

Löjlig krav på skitregel, alla är vi nybörjarpostare. Eller trilla du av stolen och kräktes för att killen inte postade rätt? Moderatorerna klarar biffen om det behövs vetty.
:tummen upp:

Ossiann skjöt dig precis i foten:
[http://www.fz.se/forum/thread.fz?id=6225]

Nackdelen med en 100-postsregel är att det då antagligen skulle dyka upp en massa nonsensinlägg endast för att buffa sin egen statistik.


signatur

"That's the second biggest <object here> I've ever seen!"

Medlem

testa ett annat nätverkskort


signatur

Meep!

Youtube-proffs

De jag menar mest också är att topicsen e ganska tråkiga och man fattar nada ^^


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem

allt handlar egentligen om frags serru, du måste ha minst 1000 frags för att kunna vinna rundan


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem
Skrivet av w4rhog:
Skrivet av PurreSnurre:

Löjlig krav på skitregel, alla är vi nybörjarpostare. Eller trilla du av stolen och kräktes för att killen inte postade rätt? Moderatorerna klarar biffen om det behövs vetty.
:tummen upp:

Ossiann skjöt dig precis i foten:
[http://www.fz.se/forum/thread.fz?id=6225]

Nackdelen med en 100-postsregel är att det då antagligen skulle dyka upp en massa nonsensinlägg endast för att buffa sin egen statistik.

lol, OOOOOOOooooossiann brooooOOOOOOwn.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

1
Skriv svar