BioShock för Playstation 3 klart

Inaktiv
BioShock för Playstation 3 klart

Verkar coolt som fan men tyvärr kommer detta att falla bort för mig, alldeles för mycket annat högst upp på önskelistan.

Medlem

Skrämmer och skrämmer, speciellt läskigt är det inte men sjukt bra spel, hade jag inte kört det och ägt en PS3 skulle jag lätt köpt det.


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

Har Bioshock på PC men eftersom jag har lite problem med surroundljudet tror jag nog att jag t.o.m. köper det på PS3:an. Det här spelet måste spelas med surround!


signatur

//* Det finns inga Minor för Svärdet *\\

Medlem

Har för mig att Fable 2 släpps då också (kommer inte ihåg var jag sett det), och om inte så kan det ju inte skilja på många dagar, så visst blir slutet av oktober en intensiv period för spel;)


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem

Tänker er sitta i soffan sittandes med en kall dryck när det är mörkt


signatur

hejsanhejsanhejsan

Inaktiv

Vad är skillnaden på den här versionen och de gamla. Ett år för att porta spelet till PS3 eller?


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

Medlem

Vilket år för PS3-ägare, och vilken höst! :>


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem
Skrivet av theHarmlessWarrior:

Vad är skillnaden på den här versionen och de gamla. Ett år för att porta spelet till PS3 eller?

Sådan bitterhet i rösten. Att gissa att det inte kom från en PS3-ägare var lite för lätt.

OnT: Så tror jag inte att det kommer att sälja speciellt bra. De som har velat spela det har antagligen redan köpt det till PC där förstapersonsspel skall spelas, så jag hoppas inte konverteringen har kostat för mycket i onödan för dem...


signatur

Windows 11 - Windows 10 - Windows 7 - Windows XP - Windows 2000 - Windows 98SE - Windows 3.11 - Windows 3.1 - Ubuntu - Dos 6.22 - Roland MT-32 - Soundblaster 16 - FreeDOS - Amiga 1200 kickstart 3.2.2 - Amiga 600HD kickstart 2.0.4 - Amiga 500 kickstart 3.1 - Apollo Vampire 4+ StandAlone - Switch Oled - Wii - N64 - Snes - Nes - Master System - Megadrive - Playstation 1 - Playstation 3 - Playstation 5 - Xbox 360 - Xbox One S - Xbox Series X - Steam Deck 256 - Commodore A1084S - 5 st CRT - 5 st LCD - 4 st Tac-2 - Oculust Quest

Inaktiv
Skrivet av Vantskruv:

Har Bioshock på PC men eftersom jag har lite problem med surroundljudet tror jag nog att jag t.o.m. köper det på PS3:an. Det här spelet måste spelas med surround!

surround? pfeh....överskattat..

MONO är kung!


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Medlem

Köp köp köp!


signatur

lootskin@hotmail.com

Medlem

Är bra sugen att köpat fast jag har pc utgåvan. Eftersom jag nästan helt givit upp pc spelandet och inte varvat bioshock ännu så kanske man köper det, fast det är för mycket spel i oktober som skall köpas. Far cry2, Motorstorm pacific rift, Little Big Planet för att nämna några.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av theHarmlessWarrior:

Vad är skillnaden på den här versionen och de gamla. Ett år för att porta spelet till PS3 eller?

I PS3 versionen kommer man förmodligen att höra ljudet ifrån spelet då inte en fläkt överröstar allt.

Medlem

Givet köp, älskar Rapture miljön!

Medlem
Skrivet av Ghengis Khan:
Skrivet av theHarmlessWarrior:

Vad är skillnaden på den här versionen och de gamla. Ett år för att porta spelet till PS3 eller?

Sådan bitterhet i rösten. Att gissa att det inte kom från en PS3-ägare var lite för lätt.

OnT: Så tror jag inte att det kommer att sälja speciellt bra. De som har velat spela det har antagligen redan köpt det till PC där förstapersonsspel skall spelas, så jag hoppas inte konverteringen har kostat för mycket i onödan för dem...

När det nu har dröjt ett år för PS3 versionen att dyka upp så har man banne mig lite rättigheter i att vara bitter, och du kan väll svara på hans fråga istället för att leka Mr.Mature.


signatur

<3

Medlem
Skrivet av theHarmlessWarrior:

Vad är skillnaden på den här versionen och de gamla. Ett år för att porta spelet till PS3 eller?

Tror det har ytterligare en svårighetsgrad (svårare) samt Challenge Rooms. Ska vara precis vad det låter som, rum med pussel utanför vanliga spelet med.

Och så klart imgår de saker som redan patchats på de andra versionerna. Att man kan stänga av respawn-chambers etc.

Har inte kollat så jag vet inte... men skulle inte förvåna mig som Microsoft köpt Bioshock som en "timed exclusive" will PC/360. Kan ju vara därför det tagit sån tid.

Medlem

Riktigt trevligt

Dock har jag spelat det (inte klarat det) på PC - å jag tyckte inte det var så skoj...

men det är ändå


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem
Skrivet av Ghengis Khan:

De som har velat spela det har antagligen redan köpt det till PC där förstapersonsspel skall spelas

varför då?

dom flesta har nog redan köpt det till xbox, men kul för ps3:ägarna, underbart spel.

Jag köpte bioshock via steam första gången men det laggade skit på min pc, så det blev ett köp till xboxen med vilket jag inte ångrade, Bioshock ska upplevas på storbilds tv med fett sound och ett par öl i soffan.


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

Tråkigt att man nästan klarat det på pc då:(

Medlem

Kört igenom det på 360, men det blir nog tusan ett köp till ps3 ändå. Älskar miljön i Rupture.


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem
Skrivet av Prehn:
Skrivet av theHarmlessWarrior:

Vad är skillnaden på den här versionen och de gamla. Ett år för att porta spelet till PS3 eller?

I PS3 versionen kommer man förmodligen att höra ljudet ifrån spelet då inte en fläkt överröstar allt.

Var faktiskt lite småkul....


signatur

XBL:Sito Stargazer
PSN:Hicksmarine

KoP
Medlem
Skrivet av Sito:
Skrivet av Prehn:
Skrivet av theHarmlessWarrior:

Vad är skillnaden på den här versionen och de gamla. Ett år för att porta spelet till PS3 eller?

I PS3 versionen kommer man förmodligen att höra ljudet ifrån spelet då inte en fläkt överröstar allt.

Var faktiskt lite småkul....

Det HADe kunnat vara kul om det inte vore för att det är en gammal sliten fanboy klyscha som hörts 31983 gånger förr.

Medlem

Spelade det till 360, grymt bra spel.
Tror inte jag skaffar det till ps3, orka spela 2ggr.

Medlem

Äger det både på PC och 360, och har förbokat till PS3. 11 rundor har det blivit än så länge på PC. :heart:
Ser fram emot alla "Challenge rooms" i denna versionen.

Edit: Och datumet för releasen är 17 oktober i europa, och den 24 i US. Yay! Vi får vara först en gång!

Och glöm nu inte demot nu på torsdag!


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

1
Skriv svar