Google Lively satsar på spel

Robot
Medlem
Google Lively satsar på spel

Perfekt, älska Google!


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

<_< Inte något jag hade förväntat mig att höra från Google. Inte för att jag tror de är onda eller så, bara känns fel helt enkelt.


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem

Vadå perfekt?

Medlem

"då han tycker att spelindustrin har en alldeles för begränsande företagsmentalitet." det är ju sant, tror dock inte att google är rätt medicin för det


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Bra eller dåligt, det är frågan.

Snart finns inga hemligheter! Google vet allt, gör allt.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Google = Umbrella Corporation?


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

säger bara en sak! Google = "Storebror ser dig"

Medlem

vi får väl se hur det blir med det så länge det är bra grejer e det fine för mig


signatur

jag inte hittat på något vettigt att skriva här än

Inaktiv

Nu kan jag pusta ut. JAg trode de var ute efter att göra riktiga spel när jag läste rubriken.


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

Inaktiv

Om ett par år likställer vi Goog£€ med Micro$oft eller $ony. Säger inte att jag tycker illa om deras (gratis)tjänster, men mer tillbakahållet mot dem skadar inte heller. En så enkel sak som att de tror att de gör saker bättre än andra bara för att de "andra" ska ha en "företagsmentalitet" säger ju en del om hur frikopplad de verkar vara från sig själva.


signatur

sibbor: [...]eller hävdar att 60GB PS3 skulle vara en svart, tung, het stekpanna...
Min Blogg: Noir

1
Skriv svar