Broken Sword 2.5 släppt

Medlem
Broken Sword 2.5 släppt

Grymt, har alltid älskat Broken Sword. Ska bli kul att se om fansen lyckades med detta.

Medlem

Nice, tankar direkt. Gillade verkligen 1an och 2an. Försökte få igång 2an på xp för att par år sedan igen men grafiken buggade ur totalt och bilden var mestadels svart

Medlem

Ska ta o testa, provade aldrig originalen av nåt orsak.

Medlem

OMFG! Guda sänd nyhet!


signatur

Nämen!

Medlem

OMFG indeed. Tanka tanka!

Edit:

Skrivet av Cherubael:

Ska ta o testa, provade aldrig originalen av nåt orsak.

Har inte hunnit få hem 2.5 än, men döm för guds skull inte Broken Sword-serien efter nånting som fans har gjort. Broken Sword I är i min mening ett av de bästa spelen någonsin -- prova gärna det även om du inte tycker om vad fansen nu har skapat.


signatur

Aj, dina ögon!

Medlem

Tja aldrigt tyckt Broken Sword serien har varit bland de bästa spelen någonsin, de är dock väldigt underhållande, hoppas på att detta är lika underhållande med.

Dock måste man friska upp minnet om vad 2an handlade om, var över 8-9 år sedan jag spelade det.

Medlem

Oj, detta har jag väntat länge på.
men så klart man sitter på ett sketet mobilt internet där det inte går att ladda hem med.


signatur

"I wrap my raskal two times, because i like it to be joyless and without sensation. Its a way to punishing supermodels."

Medlem

Oh, första anledningen på evigheter till att starta PC:n igen. Inte illa.

Medlem

Sweet! Verkar som man får stå ut med tysk-talande karaktärer :S Provade iofs bara lite snabbt, så kanske går att lösa på något vis.. Men värt att veta innan man laddar ner.


signatur

Tack för visat intresse!

Medlem
Skrivet av cbird:

Sweet! Verkar som man får stå ut med tysk-talande karaktärer :S Provade iofs bara lite snabbt, så kanske går att lösa på något vis.. Men värt att veta innan man laddar ner.

Absolut. Jag la till en rad om det nu.

Medlem

Vore kul om Broken Sword 1&2 kunde släppas till Wii. Mumma

Medlem

Så då var det avklarat och jag måste säga att jag blev positivt överraskad :). Riktigt mysigt litet spel som lyckades fånga känslan från 1an och 2an ganska bra ändå. Rekommenderas!

Medlem

Wohoo, Broken Sword är fan de bästa äventyrsspelet någonsin, ska tankas

Medlem

hoppas dom får några bra folk som snackar engelska åt dom, jag väntar tills dess.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Inaktiv

Det va fan inte igår!

Medlem

grymt bra sätt att fräscha upp tyskan på


signatur

Gärna flärd, men först en rejäl lavett

Inaktiv

Kul med communityskapade tillägg till spel som detta. Även om jag själv inte spelar mycket äventyrsspel av denna typ så uppskattar jag idén med dem.


signatur

sibbor: [...]eller hävdar att 60GB PS3 skulle vara en svart, tung, het stekpanna...
Min Blogg: Noir

Medlem

hmmm väntar nog på de engelska rösterna, orka läsa hehe


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

får spana in dedär sen när man har tid över... jag minns då allt den julen, när man fick bs1 i julklapp.. aah

1
Skriv svar