Steam tillhandahåller modifikationer

Robot
Steam tillhandahåller modifikationer
Inaktiv
Steam tillhandahåller modifikationer

Coola spel.


signatur

a"C"RED -

Medlem

It's going forewaaaard!

Inaktiv

Zombie Master är mycket bättre och roligare än Zombie Panic!!


signatur

<Skriv in Signatur här>

Medlem

UNDERBART!


signatur

Text does not represent Mozart's life.

Medlem

Hoppas vi får se Empiresmod nästa väcka

Medlem

Äntligen, insurgency är så sjukt härligt Zombie Panic kändes däremot lite som ett magplask och de andra 3 har jag inte testat än. Men nu blir det alltså

Medlem
Medlem

Här ska tankas.


signatur

.slanger

Medlem
Skrivet av Hannu87:

Var är PVK!

PvkII är också på gång, de måste bara porta modden till OB.

Medlem

Det är nästa ingen som spelar dom än då.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Avstängd

Läste det här igår. Tycker det är riktigt bra. Förhoppningsvis börjar fler spela dem då, eftersom de blir mer lätttillgängliga.

Själv körde jag PVK2 (söm för övrigt släpptes förra året, Lasrshock) ett tag och det är riktigt kul.
Synergy tänkte jag testa där ett tag, men det blev inget av det. Nu tror jag dock att det kommer att bli högaktuellt under nästa lan.

Inaktiv
Skrivet av Hagma:

Zombie Master är mycket bättre och roligare än Zombie Panic!!

Japp.

Skrivet av Night Hawk:

Det är nästa ingen som spelar dom än då.

Insurgency har 143 servrar uppe så alla får plats iaf, 10 servrar räcker för att hoppa in och ha kul.
http://www.sourcemod.net/newstats.php

Medlem

Tyckte att Obsidian Conflict förtjänade platsen mer än Synergy.

Medlem

Insurgency = as bra
Zombie Panic = as bra


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Inaktiv

Zombie panic är riktigt nice. g2g

Medlem
Skrivet av EliasN:

Läste det här igår. Tycker det är riktigt bra. Förhoppningsvis börjar fler spela dem då, eftersom de blir mer lätttillgängliga.

Själv körde jag PVK2 (söm för övrigt släpptes förra året, Lasrshock) ett tag och det är riktigt kul.
Synergy tänkte jag testa där ett tag, men det blev inget av det. Nu tror jag dock att det kommer att bli högaktuellt under nästa lan.

Jag syftade då på versionen som ska släppas igenom Steam. Snackade för någon dag sen med en i teamet och han hade precis skrivit under NDAn och skickat iväg den till Valve.

PVKII 2.2 släpptes nyligen, vilket betyder att de håller på att porta modden till OB motorn nu.

Medlem

zombie panic är asnice. fet stämning

Medlem

Trevliga saker ska provas när jag kommer hem

Medlem
Skrivet av lasershock:
Skrivet av EliasN:

Läste det här igår. Tycker det är riktigt bra. Förhoppningsvis börjar fler spela dem då, eftersom de blir mer lätttillgängliga.

Själv körde jag PVK2 (söm för övrigt släpptes förra året, Lasrshock) ett tag och det är riktigt kul.
Synergy tänkte jag testa där ett tag, men det blev inget av det. Nu tror jag dock att det kommer att bli högaktuellt under nästa lan.

Jag syftade då på versionen som ska släppas igenom Steam. Snackade för någon dag sen med en i teamet och han hade precis skrivit under NDAn och skickat iväg den till Valve.

PVKII 2.2 släpptes nyligen, vilket betyder att de håller på att porta modden till OB motorn nu.

Fint :), lätt bästa modden jag lirat

Medlem

Synergy är bäst av de där moddarna

Medlem

Är det bara jag som är dum eller finns det ingen knapp i Steam för att ladda hem spelen?

Medlem
Skrivet av lapa:

zombie panic är asnice. fet stämning

eller hur - det är ett av de få spelen då jag ibland sitter å hoppar i stolen av adrenalin - då Zombieserna bryter sig igenom de man barikerat - å ammon är nästan slut

riktigt skoj :up::up:


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem
Skrivet av Mang:

Är det bara jag som är dum eller finns det ingen knapp i Steam för att ladda hem spelen?

Ta Store sen free stuff så hittar du
Här tankas det för fullt 8)

Medlem
Skrivet av GarfieldPower:
Skrivet av Mang:

Är det bara jag som är dum eller finns det ingen knapp i Steam för att ladda hem spelen?

Ta Store sen free stuff så hittar du
Här tankas det för fullt 8)

Ja liksom jag hittar spelens sidor, men ingen "download"-knapp på dom

Medlem
Skrivet av Mang:
Skrivet av GarfieldPower:
Skrivet av Mang:

Är det bara jag som är dum eller finns det ingen knapp i Steam för att ladda hem spelen?

Ta Store sen free stuff så hittar du
Här tankas det för fullt 8)

Ja liksom jag hittar spelens sidor, men ingen "download"-knapp på dom

Samma här :\


signatur

Retro.

Medlem

steam here i come


signatur

Robert Bond www.bondmaster.tk
gratis spel från 3drealms: ftp.3drealms.com

Medlem

Det står torsdag på Age of Chivalry moddens hemsida, om det gäller alla moddar återstår att se.

Medlem

Varför hittar jag inte vart man laddar ner?

Inaktiv

Roligt. Zombie panic och insurgency är garanterat två av det bästa modefikationerna till half-life 2.

12
Skriv svar