Ohly visar fingret åt Expressenkrönikör i TV4 soffan.

Inaktiv
Ohly visar fingret åt Expressenkrönikör i TV4 soffan.

Topic säger allt, vänsterledaren Ohly var visst mer ledsen över valresultatet än han velat uppge... Och visar fingret åt en Expressenkrönikör i tv4s morgonsoffa. Lite eftervalshumor om jag får säga det själv.

Inaktiv

När orden tar slut tar nävarna vid. Nåja, jag tycker hans gest spelar mindre roll nu.

Inaktiv

Hennes eget uttalande var ju inte så värst moget det heller, hennes reaktion efteråt visar definitivt INTE på någon mognad. Så båda parter är då minst lika barnsliga.

Inaktiv

Inte farligt. Lite roligt.

Henne däremot...

"Han påstår sig vara feminist, men här kan man verkligen prata om manliga härskartekniker när han stäcker upp fingret mot en tio år yngre kvinna i en mindre maktposition, säger Marie Söderqvist Tralau och menar att han borde gå i skola hos Gudrun Schyman."

LOL!

http://www.expressen.se/index.jsp?a=688928


signatur

Last.fm
nah, you're just curious George....like the monkey

Medlem
Skrivet av JAJAJA:

Hennes eget uttalande var ju inte så värst moget det heller, hennes reaktion efteråt visar definitivt INTE på någon mognad. Så båda parter är då minst lika barnsliga.

Ja det kan jag hålla med om, skillnaden är att hon inte är partiledare och representant för några väljare.


signatur

"That's the second biggest <object here> I've ever seen!"

Inaktiv
Skrivet av w4rhog:
Skrivet av JAJAJA:

Hennes eget uttalande var ju inte så värst moget det heller, hennes reaktion efteråt visar definitivt INTE på någon mognad. Så båda parter är då minst lika barnsliga.

Ja det kan jag hålla med om, skillnaden är att hon inte är partiledare och representant för några väljare.

Tja, partiledare är också människor och kan få nog och svårt att behärska sig de också.

Att det sen enligt princip är mindre accepterat när de gör det är en annan sak.

Medlem
Skrivet av JAJAJA:
Skrivet av w4rhog:
Skrivet av JAJAJA:

Hennes eget uttalande var ju inte så värst moget det heller, hennes reaktion efteråt visar definitivt INTE på någon mognad. Så båda parter är då minst lika barnsliga.

Ja det kan jag hålla med om, skillnaden är att hon inte är partiledare och representant för några väljare.

Tja, partiledare är också människor och kan få nog och svårt att behärska sig de också.

Att det sen enligt princip är mindre accepterat när de gör det är en annan sak.

True that, efter ett sånt påhopp skulle det börja rycka i mitt långfinger också. Men som sagt...


signatur

"That's the second biggest <object here> I've ever seen!"

Medlem
Medlem

ja han kunde ha skött det på ett finare sätt, bättre att han pekar det långa fingret än säger något dumt iaf


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem

mogen kommunist den där ohly


signatur

Meep!

Medlem
Skrivet av JAJAJA:

Hennes eget uttalande var ju inte så värst moget det heller, hennes reaktion efteråt visar definitivt INTE på någon mognad. Så båda parter är då minst lika barnsliga.

Ja det kan jag hålla med om, skillnaden är att hon inte är partiledare och representant för några väljare.

Jag vet att W4rhog sade samma sak men jag tyckte svaret var så bra att det förtjänade att sägas en gång till.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Inaktiv

Göran person gör samma sak, hur hade ni reagerat?


signatur

Internet är din vän

Inaktiv

hahah så jävla rätt av Ohly
kid got some ballz~ till skillnad från resten


signatur

Give me death or give me rain - I feel so numb, better give me pain.

Medlem

kid's got som issues skulle jag säga


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Medlem
Skrivet av prikk:

hahah så jävla rätt av Ohly
kid got some ballz~ till skillnad från resten

fetstil på "kid"...


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

Hon visar att hon är 10 år yngre genom att kalla honom kommunist, för min del är det lite värre en att visa fingret.


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Medlem

han är iofs kommunist, men hon använder det som ett skällsord och visar som du sa ingen vetskap alls om vad det innebär (nej det innebär inte enorma slakter av oliktänkande, även om det har skett i kommunismens namn)


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem

Gott och se nån av de här politikerna reagera som folk..Vem fan har inte gjort nåt i den här stilen??

Medlem
Skrivet av Kråkan:

Göran person gör samma sak, hur hade ni reagerat?

När Bush den yngre gjorde fingret åt kamrerna så togs det upp på en kvällshow och sedan var det inget mer med det. (Har jag för mig iaf.) Om statsministern eller GP skulle ha gjort det så tror jag det hade blivit mer rubriker. En den skulle nog t.o.m. begära hans avgång.

Hur som helst oprofessionellt, en i hans position borde hantera det på ett bättre sätt. Har han inget att säga som motattack är det bättre att vara tyst.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av Rissan:

Hon visar att hon är 10 år yngre genom att kalla honom kommunist, för min del är det lite värre en att visa fingret.

Han _är_ kommunist, även om han numera valt att inte kalla sig det längre. Att anklaga honom för att "rensa ut oliktänkande" är betydligt allvarligare.


signatur

"That's the second biggest <object here> I've ever seen!"

Medlem

men det var väll inte alls länge sen han kallade sig det? för mig att jag såg nån interjuv iår där han sa sig vara kommunist, han är det nog än, men han vet att om han kör med det så får han inga röster


signatur

R.I.P The_maxx

Inaktiv

Han verkar ha svårt att hålla fingrarna i styr

http://svt.se/svt/road/Classic/shared/mediacenter/index.jsp?d...


signatur

"I buy virtual gold all the time"
Richard "Lord British" Garriott, developer of the Ultima series.

Medlem

Som många sagt tidigare... killen har ju själv sagt att han är kommunist så det argumentet håller dåligt tycker jag...
Angående kommunism - Hur många kommunistiska samhällen skall gå under eller helt överge sina kommunistideal innan resten av kommunisterna fattar att modellen inte funkar?


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

MFC
Medlem

Spontan kommentar, YEAH!.. men han måste avgå nu. Slut på det roliga!


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

Ohly är rolig tycker jag, hoppas han får vara partiledare länge.

påminner om en sån där politiknisse när man gick i skolan som gillade att diskutera politik och körde över en då man hade en annan åsikt med sina vackra depattord


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av prikk:

hahah så jävla rätt av Ohly
kid got some ballz~ till skillnad från resten

Förmodligen är "resten" mognare. Men det är klart bara för att det är en röding som gör bort sig så tycker prikk det är coolt. Skulle det vara någon annan skulle vi fått se långa rader där prikk förklarade hur löjligt fingret är.

Ohly är en fjant, inget annat än en hycklare!! Barn i dyr privatskola haha.

Medlem
Skrivet av C.A.B-05:
Skrivet av prikk:

hahah så jävla rätt av Ohly
kid got some ballz~ till skillnad från resten

Förmodligen är "resten" mognare. Men det är klart bara för att det är en röding som gör bort sig så tycker prikk det är coolt. Skulle det vara någon annan skulle vi fått se långa rader där prikk förklarade hur löjligt fingret är.

Ohly är en fjant, inget annat än en hycklare!! Barn i dyr privatskola haha.

Prikk: På vilket sätt tror du hans "finger" påverkar din kära vänster? Knappast på ett positivt sett. Se på FP, hur svensk populism och vad rabiat mediakåthet leder till.

Ja han är en hycklare. Att någon tjänar pengar på att ta hand om hans barn på en skola. Engels, Marx, Lenin, och de andra goa gubbarna vrider sig nog 360 grader i sina gravar...

1
Skriv svar