Re: Cosplay

Medlem
Re: Cosplay

Även om ovanstående bild fortfarande visar världens bästa cosplayer, så tycker jag att den här bildserien med cosplayers i sina hem, är väldigt snygg. Men anledningen till att jag i morse började söka efter cosplay lite slumpmässigt var förstås inte den, och inte heller <b>små japanska popsnören med lite för mycket cleavage</b> - not that there's anything WRONG with that... Nej, jag råkade se att en av mina favoritbloggar, Volpin Props, hade haft ett litet photoshoot med sin <b>Big Daddy-dräkt</b>, samt en Little Sister komplett med spruta. Och i bloggen kan man se hur han har byggt alltihop - svårt imponerande, jag blir bara sugen på att försöka själv, men jag vet ju att jag saknar färdigheten (även om jag en gång i tiden var bra på att måla <b>Space Marines</b> )...

Den här morgonens aktiviteter har också fått mig att inse att väldigt få människor cosplayar karaktärer från <i>Mass Effect</i>. Men att det ändå går att köpa <i>Mass Effect</i>-pansar och kläder till sin avatar på Xbox Live, om man känner för lite virtuell cosplay!

#blogg

Skägg.
10 Chambers
Re: Cosplay

Jag brukar fnissa åt cosplayers men det där, det var coolt.


signatur
Medlem

"not that there's anything WRONG with that" :heart:

Med så mycket tid som måste lagts på dräkterna för att kunna genomföra bilderna så tycker jag att man kunde leta upp någon mer lik en little sister.

Medlem

Äsch, det är ju hans flickvän! Och jag gillar sminkjobbet, ser särskilt kusligt ut när hon sitter i kupolen, eller står vid maneterna...

Kolla förresten bakåt i hans blogg, han har gjort en Portal-picka åt henne också!

1
Skriv svar