Gratis fullversion - The Suffering

Robot
Inaktiv
Gratis fullversion - The Suffering

Sweet. Gratis är gott.
Tack


signatur

.

Medlem

nice! det här spelet var inte dåligt när man körde det, fast jag mindes inte att det var så fult O_o

Medlem

har aldrig hört tals om det. men ska ladda hem den och testa..

Medlem

Alltid kul när de släpper spel som ändå inte kommer sälja mer, gratis.
Ser fram emot att testa det senare ikväll.

Medlem

bra tillfälle att spela igenom det igen


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Inaktiv

det här spelet var sjuuukt bra, lite buggigt ibland men storyn är bra, och man blir riktigt rädd vissa gånger, ett spel ni inte får missa helt enkelt!!!

finns någon uppföljare också har jag för mig, aldrig spelat den dock..

Medlem

riktigt jävla bra spel, diggar tvåan än idag... tvåan håller fanimej grafikmässigt fortfarande. ettan minns jag knappt så det att köra igenom det ikväll, med alla lampor släckta... hoppas dom släpper lite fler äldre spel gratis snart. så som RE spelen osv.

Inaktiv

Gratis är gott.


signatur

a"C"RED -

Medlem

Ballt.


signatur

lootskin@hotmail.com

Medlem
Skrivet av pody:

har aldrig hört tals om det. men ska ladda hem den och testa..

Jepp, samma här.

Inaktiv

Funkar inte med vista? Det startar, men stängs av direkt igen.


signatur

.

Medlem

Får ladda ner och testa detta.

Medlem

Är det "bara gratis" eller är det gratis pga reklam osv?
BTW hittar inget på deras hemsida om att de skulle släppt det gratis... officiellt än eller?

Medlem
Skrivet av matte__86:

Funkar inte med vista? Det startar, men stängs av direkt igen.

nu börjar det igen...
mitt XP funkar perfekt!


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Får det inte heller att funka med vista , funkar dock på min xp maskin

Medlem

Gav utslag på mitt virusprogram (NOD32) som la filen i karantän, konstigt, det ger ytterst sällan utslag. "Win32/static application" säger det.

EDIT: Skitsamma installerade det ändå. Kör vista och det går fint att starta. Problemet är ljudet, jag valde till EAX och det har gjort allt helt stört. Någon som vet hur man får fram den där Settings-rutan som är första gången man startar spelet?

Medlem
Skrivet av xhosa:

Får det inte heller att funka med vista , funkar dock på min xp maskin

Har ni provat att högerklicka på shortcut:en eler exe-filen och välja "Run as Administrator". Det kan hjälpa äldre program och spel att fungera.

Mer om detta här:
[http://www.walterglenn.com/2006/12/11/run-programs-as-adminis...]

Medlem

läste det är med reklam.. mindre kul

Medlem

Jag fick också "Probably a variant of Win32/statik application" i NOD32 (v2.7). Vågar man köra det ändå tro?

EDIT: Hittade lite info på ett säkerhetsforum:

Citat:

"This seems to be a heuristics module employed only by the HTTP filter, as the files that NOD32 v3 detects upon download using this algorithm won't be detected by a right-click scan."

Medlem

väldigt bra spel än så länge! Bara spelat nån halvtimme men måste säga att jag är imponerad! hur kan ett sådant här spel sluppit under min radar? blir till att spela igenom helt klart

Medlem

Är det bara jag eller är första meningen väldigt konstig?


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem
Skrivet av Boomer:

Är det bara jag eller är första meningen väldigt konstig?

Väldigt är väl att ta i men lite konstig var den

Inaktiv

Läskigt som fan ju


signatur

a"C"RED -

Medlem

När jag startade spelet så fick jag ett error medelande som sa att det var något fel på min upplösning.
Testade igen lite senare och denna gången hade jag min sekundära bildskärm(tv'n) igång och då satte spelet igång fast på tv'n så jag testade att byta och göra datorskärmen till den sekundära och då kom bilden rätt och jag kunde börja spela

Medlem

De funkar jätte bra i vista 32bit

Inaktiv

Hehe, bara jag som tycker spelet är som Bioshock eller? Så jävla mycket likheter.

Min 14 åriga lillebror slutade kolla på mig spela när han såg menyn i början, kan man bli fegare eller


signatur

a"C"RED -

Medlem

Fan... Aldrig hört talas om det här. Det är ju riktigt kul! Och gratis! Fantastiskt... Inga problem i Vista 32 här heller.

Medlem
Skrivet av darknshy:

Hehe, bara jag som tycker spelet är som Bioshock eller? Så jävla mycket likheter.

Nu har inte jag spelat bioshock men jag fick rejäla Max payne vibbar ;D

Inaktiv
Skrivet av McBeaver:
Skrivet av darknshy:

Hehe, bara jag som tycker spelet är som Bioshock eller? Så jävla mycket likheter.

Nu har inte jag spelat bioshock men jag fick rejäla Max payne vibbar ;D

Slående likheter:
Flashbacks
Monster där man inte anar
Minnesförlust
Monstrena på knivar - Splicers
Genetiska experiment

Var lite fler men kmr inte ihåg allt.

JÄVLIGT bra spel, vene hur man kommer förbi ett ställe med el i vattnet dock >_<.


signatur

a"C"RED -

12
Skriv svar