Mercenaries 2-demo ute

Inaktiv
Mercenaries 2-demo ute

ska testas.

Medlem
Skrivet av MillionStylez:

ska testas.


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem

Tröttnade fort.

Medlem

hittar inte demot på psn..


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem

Mjah... Känns som hjärndöd konsol-action.


signatur

En demonstration: Demon.
Ett demonstrations-ex: Demot.

Medlem
Medlem

skit spel! ångrara att jag köpte de


signatur

360 fanboys, just Shut The Fuck Up and enjoy Xbox 3FixMe!

Medlem
Skrivet av rolle90:

hittar inte demot på psn..

Vet inte heller varför FZ länge har fått för sig att spelet finns som demo på PSN. Finns kanske hos dem som bor i usa men här i Svedala finns ingen demo.

På pc var spelet skräp men på konsoll kanske det passar bättre som lätt förströelse då och då men vore kul med en demo hos Sony så man kunde testa.


signatur

Det var detta...

Medlem
Skrivet av svendolph:
Skrivet av rolle90:

hittar inte demot på psn..

Vet inte heller varför FZ länge har fått för sig att spelet finns som demo på PSN. Finns kanske hos dem som bor i usa men här i Svedala finns ingen demo.

På pc var spelet skräp men på konsoll kanske det passar bättre som lätt förströelse då och då men vore kul med en demo hos Sony så man kunde testa.

Det är släppt på det amerikanska PSN.

Inaktiv

Gammla nyheter^^

Medlem

My bad, korrigerade PSN-infon.

Pc-demot är inte gamla nyheter.

Medlem

vilket skräpspel, taskig grafik, styrningen är kass, bara springa runt och skjuta på en helt öde stad jättekul

ge mig gta4.

Medlem

Överskattat och patetiskt var detta spel, sjukt besviken )=

Medlem

Tristare demo var länge sen jag spelade, tror jag. Kul var det verkligen inte i alla fall (ja, jag spelade igenom "hela").


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

suck. ... vafan e´detta för skiiiiit!!? Här har man suttit och installerat JUNK.. .

Tack för demot iaf, så jag inte drog och köpte det!

Skrivet av SWEBarb:

vilket skräpspel, taskig grafik, styrningen är kass, bara springa runt och skjuta på en helt öde stad jättekul

ge mig gta4.

Taskig grafik vet jag inte är ju tillräckligt snyggt.
Men kan dock hålla med om att "städerna" är rejält folktomma till skillnad på landsvägen där man möter mer bilar än det finns folk i städer. lol

Mattias Nilsson med Stormares röst är dock värt det hela. "My name is Niiilson, Mattias Niiilson"


signatur

Verkar som om jag e den enda som tycker att spelet är någorlunda kul


signatur

"Bättre sent än aldrig"

Medlem

Det ända som gör det här spelet kul i 30 min till är fusk, fast det la dom aldrig in...


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Det är ju skittråkigt, folk kallar det gta-klon men dett är så sjukt mycket sämre än gta, det är ju bara typ millitärer överallt


signatur

Lär dig av andras misstag, du hinner inte göra alla själv.

Medlem

Tack för förvarningen att inte tanka demon Och håller med att det var tur att en demo kom så man inte går och köper det.


signatur

Jag skriver i trådar Spotify Playlist

synd att det demot kom så sent har redan köpt det men så illa e det iallafall inte


signatur

"Bättre sent än aldrig"

1
Skriv svar