Nya Xbox 360-gränssnittet avbildat

Robot
Inaktiv
Nya Xbox 360-gränssnittet avbildat

Tur att jag inte äger en krysslåda.


signatur

a"C"RED -

Medlem

Tycker att dom borde behålla den enkla stilen som dom har nu.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Väldigt snyggt!


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Medlem

Blandning av Wii och PS3. Originalitet!

Medlem
Skrivet av Night Hawk:

Tycker att dom borde behålla den enkla stilen som dom har nu.

Du får behålla den om du vill.

Släpp skiten nån gång bara !!

Medlem

Ser intressant ut. Fick min krysslåda för några dagar sen och har inte helt kommit in i den nuvarande Dashborden men jag får ändå en känsla av att nya kan bli strået vassare

/ LordDaimos

Medlem

Jag har haft den gamla dashen i 2 år nu. Jag gillar den grymt mycket fortfarande. En uppdatering gjordes för ett tag sedan och den var riktigt bra. Det här ser lite konstigt ut i mina ögon. Väldigt barnsligt, men jag hoppas och tror att det ändå är en förbättring och inget trams. Men skulle det vara skit kan man ju alltid använda sitt klassiska utseende av vad jag har förstått så några problem lär ju inte uppstå.

Medlem

Jag tycker nuvarande funkar, men den är baskemej alldeles för seg jämfört med vad den borde vara. bara de fixar hastigheten, t.ex. inne i spel osv. så är jag nöjd.

Medlem
Skrivet av Silentzio:

Jag tycker nuvarande funkar, men den är baskemej alldeles för seg jämfört med vad den borde vara. bara de fixar hastigheten, t.ex. inne i spel osv. så är jag nöjd.

Håller med, då jag spelar fightingspel\bilspel så brukar jag vilja streama musik ifrån min dator\ipod samtidigt som jag spelar och det tar ibland en jävla tid att få fram albumen... Eller så är man för ivrig för att vänta på 15-20 sek =)...

Medlem

Tar man bort alla Mii wannabes ser den ok ut.
Hoppas man kan välja bort så man inte ser dom.
Eller att dom gör att man får kläder från dom spel man har spelat så man kan göra dom lite cool iaf istället för så socker söta små bubbilubber *urk*.


signatur

[ASUS STRIX B650-A | AMD Ryzen 7600X | 32Gb 6000MHz CL36 | GIGABYTE Aero RTX 4080 | Vattenkylning]

Inaktiv

Tycker det ser snyggt ut ändå, lite barnsligt kanske.

Medlem

Hur mycket kommer man behöva betala för att få uppgradera till den nya dashboarden då?
För de lär väl inte ge oss något nytt gratis förmodar jag?

Medlem

ForrestFox: Självklart är det gratis.

Sen håller jag med er andra.. Dessa jäkla lego-figurer, fy fan. Annars skulle det varit läckert med blad-menyn a la Apple.
Och varför heter dom olika themen t.ex Stockholm Underground? När var Stockholm underground? Och varför är det på amerikanska polisbilar? =P

Medlem

när kommer det? efter den super långa updaten på måndag?

Medlem

Så jävla snyggt det kommer att bli.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem
Skrivet av Xrick:

när kommer det? efter den super långa updaten på måndag?

Någon gång i november.

Medlem

Längtar efter nya uppdateringen! Tycker gamla dashboardet är på tok för tråkigt sen bryr jag mig inte om Microsoft kopierar avtarer från mii, men det är ju inte som att spel värdlen kopierar av varandra hela tiden! tex rock revolution


signatur

Även om jag skriver runt på forumet så klassas jag som en aktiv gamer :)

Medlem

Måtte man kunna stänga av Mii-gubbarna.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Det var då ett jäkla gnäll om avatarerna. Precis som det har påpekats förr så var inte heller Nintendo först med den typen av avatarer. Och jag säger inte bara det för att jag är en Microsoft-fanboy som tycker att allt de gör är bättre än allt annat, utan jag säger det för att jag är så jäkla less på att se det i varje tråd om gränssnittsuppdateringen, precis som allt annat fanboy-tjat i andra konsoltrådar. Vi vet att Nintendo har liknande avatarer, det behövs inte påpekas längre.

Själv ser jag fram emot den här uppdateringen. Inte för att jag inte gillar det nuvarande gränssnittet, för det fungerar helt utmärkt (förutom att det kan vara något segt ibland), men jag gillar väldigt simpla och stilrena saker, så den nya designen verkar passa mig i smaken alldeles perfekt.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Inaktiv

Tycker det ska bli nice med nya dashboarden.. ja har dratt igenom alla demos som finns på hela live i stort sett. och när man vill filtrera och söka efter spel så är den gamla dålig..

För det finns bara att välja mellan
'New arrivals'
'all games'

gränsen för new arrivals går efter 1 vecka eller 2. och det är drygt.. man vill ju kunna sortera efter sin egen ordning. att kunna se från nyast till äldst etc.

Hoppas dom integrerar det nu, och bättre media center.

samt att spelen är bättre organiserade när det gäller friendlisten. jag vill snabbt och enkelt kunna dra ihop en match med polarna.. och det ser ut att bli ändring på det.

Finns inga nackdelar med det nya vad ja vet. bara positivt. förutom "mii gubbarna" då, vi gamers vill inte kunna ändra en t-shirt och skägg, vi vill kunna ändra armor och graplinghook och megaman laser :D..

Medlem

Avatars tycker jag känns lite tråkigt och enformigt. De känns så fruktansvärt tråkiga på något vis och på så sätt blir opersonliga. Varför kan man inte ha sin spelkaraktär som avatar? Hade varit coolt om man kunde importera sin Fable 2 eller nån annan karaktär som avatar istället.

Inaktiv

Gillar inte det här... Gubbar och sånt, känns barnsligt.


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

fick mail från xboxlive att det ska släppas 29/9 tror jag det var var en stor uppdatering som dem skulle göra. Xbox-live ligger nere då.

Medlem

Jag längtar, den nya dashboarden ser så snygg ut

Medlem

Haha oväntat med Stockholm teman, undrar om de ingår.

Medlem

Menyn blir väldigt lik den i PS3:an kan man väl säga. Fast man bläddrar på lite andra ledder. Vad avatarerna liknar behöver man inte gå in på.

Inaktiv

Ser riktigt skönt ut. Får hoppas att avatarerna inte förstör allt för mycket.

Medlem

Det jag längtar mest efter med den här uppdateringen är möjligheten att kopiera spelen i HDDn. Lär minska laddningstiderna och ljudet. Resten känns mest som plus i kanten.

Medlem
Skrivet av TMO_KOTOR:

Menyn blir väldigt lik den i PS3:an kan man väl säga. Fast man bläddrar på lite andra ledder. Vad avatarerna liknar behöver man inte gå in på.

Windows Media Center.

12
Skriv svar