Grova vapen i Endwar

Robot
Medlem
Grova vapen i Endwar

Ser coolt ut.. väntar på å få smattra ut voice commands mot USA.. .Den här gången ska dom ner i graven.

Medlem

Hehe, väntar på att få ta kontroll över USA och mosa mellanöstern samt soviet ;D Vem vet, kanske vi möts där ute, på slagsfältet

Medlem

Nä usch, sluta visa filmer. Ser ju bättre ut för varje gång. O.O

Medlem

Åhhh................................................. Me love

Medlem

Terrorbalans-konceptet verkade riktigt bra. Hur spelet i övrigt yttrar sig är en annan femma.

Medlem

Fett Nice Spel helt klart, men börjar bli lite orolig över PC releasen, hittar inte någonstans där man kan förboka spelet till PC//Redline Karigan

Medlem

Tror inte det kommer vad jag vet men ibland kommer de ju senare till PC.


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Medlem

Fan vad nice ;). Ska köpas. Första fina strategispel på ett tag (y)


signatur

Jag skriver i trådar Spotify Playlist

Medlem

Jojo Det händer ju att det kommer senare till PC men då brukar det ju stå ett enskilt Release Datum för PC eller så görs PC Versionen i efterHand, Precis som GTA IV, Tror dock att det kommer att funka bäst på PC, Med tanke på att det är ett strategispel, kan inte tänka mig att lira ett sånt med två spackar, Ta inte illa upp 360 dude's

Medlem
Skrivet av Redline:

Jojo Det händer ju att det kommer senare till PC men då brukar det ju stå ett enskilt Release Datum för PC eller så görs PC Versionen i efterHand, Precis som GTA IV, Tror dock att det kommer att funka bäst på PC, Med tanke på att det är ett strategispel, kan inte tänka mig att lira ett sånt med två spackar, Ta inte illa upp 360 dude's

Du kan styra spelet med voice commands så du behöver typ bara använda kontrollen för att flytta kameran. Hur bra det funkar är ju upp till bevis dock..


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Medlem

Blir det någon resurshantering?

Medlem

Härlig film. Surt om man har haft övertaget hela matchen och sen förlorar mot en last resort WMD, heh.

Medlem

Till PC med? Wohoo *happy face*

Medlem

Detta spelet kan bli riktigt grymt

1
Skriv svar