Vilket bilmärke is the best?

Youtube-proffs
Vilket bilmärke is the best?

Tänkte dra en bilmärkesduell här. Alla bilmärken skall med. Hoppas jag får med alla bara. Man får rösta på 2! Amerikanska modeller osv är jag inte så hajj på däremot.

Självklart måste jag rösta på Bugatti. För min bugatti veyron är med i bugatti familjen ^^
Samt Lamborghini. Enbart för att den är vacker och kraftfull.

Hade gärna röstat på honda, som är #3 fast det går inte.
Sedan Audi. Men som sagt, enbart 2 ! Röster.

Kan bara slänga upp 25 förslag. Men rösta på!


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem

Tyvärr finns ju inte Aston Martin med på din lista.


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Inaktiv

wtf, trabant! du har glömt trabanten. :evil:


signatur

Time wounds all heels. /Nick Lowe
#komsi - the Quiet life.

Youtube-proffs

JAG KAN INTE KOMMA PÅ ALLA.

FÖRLÅT!!!!

(visste att det skulle bli whine direkt ^^)

Får helt enkelt byta ut några mot något.


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem

MAZDA, VAR ÄR MAZDA?!

Kommer ihåg morsans gamla 323 som skrämde vättet ur människor och djur när hon kom körandes. Tog 15 minuter att starta och när man väl var på g så lät det *PANG* sisådär var tredje sekund hehe.

Gillar Porsche annars :]


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Youtube-proffs

Nu har jag ändrat, tatt bort några exklusiva märken och lagt till Mazda och Nissan och Opel.

Ingen trabant. Förlåt.


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem

Honda!

Är väl för att jag själv har en Honda och jag väldigt nöjd med den och motorn går väldigt bra och ger oerhört bra respons då man trycker på gasen och väldigt bra väghollning bytte framdämpare i sommras så när man körde 180 kändes det som 100 typ. Fast nu så skakar ratten ganska mycket då man kör över 90 tror det är några vikter som har lossnat från fälgarna eller att det behövs balanceras.

Men det är nått skumt fel. Typ när jag kör mycket småkörningar startar och stänger av den några gånger och så ska man iväg igen så kan den ibland få för sig att inte starta då får man vänta ett tag innan man kan starta den eller så får man lägga i ettan och backen och hosta igång den det brukar oftast funka men ibland vill den inte det heller. Då får man helt enkelt ringa till en kompis och prata och ta det lungt och pröva igen efter ett tag. Ganska pinsamt när man står på nått konstigt ställe och det är massor med folk runt en.

Medlem

vilken fråga, varför ställa en fråga som redan har ett klart svar?
bästa bilmärket:

Mercedes-Benz. nr1 sedan 1926.

ingen annan bil förutom Volvo ser så pass bra ut i skick ifrån 1980 talet. vem har sett en japansk bil ifrån, 50,60,70,80 talet levande idag?
Mercedes-Benz och Volvo, två bilmärken som har plåt som är minst dubbelt så tjockt som asiatiska bilar.


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Ingen av mina favoriter fanns med Land Rover och Jeep.

4WD ftw


signatur
Inaktiv

Lada!


signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

Youtube-proffs

Jag har en Rover, men jag röstar på Honda och Lambo.

Min rover har ett lustigt avgasystem. Jag kan visa ett filmklipp lite senare. Hihi.

Honda är en skitfin bil, underbara motorer och allt är rent sjysst!
Lambo är bara en fin lyxig bil!


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem

Jag gillar japanesare jag. Vet ej hur långt min Honda har gått men mätaren har stannat på 18 tusen nånting. Men motorn går som att den inte har gått nånting!

Medlem

BMW!
Mercedes! (verkar som jag och IceMan är ensamma om att tycka det än så länge)


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Medlem

man bör ju ha kört den modellen /märket innan man kan säga attt man tycker den är bäst bara ett tips.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

ursäkta? om det ska ha någon betydelse ska man ha kört ALLA märken i listan


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Medlem

Audi RS4 ftw.

Medlem

Datsun


signatur

I got a rocket in my pocket.

Inaktiv

Aston Martin ftw!


signatur

"Dont argue with an idiot, or else he will drag you down to his level and beat you with experience."

Medlem

Finns väl inget råare (okey, möjligtvis trabenten som soya nämde) än en FIAT. Jag menar, kolla på den maskulina untstrålningen <3

Medlem

haha, en sån skulle jag faktiskt vara stolt över att köra runt i


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Medlem

Jühan , 18tusen? en MB har inte hunnit bli varm i motorn då o/
min har gått 24, kör även en som gått 28, samnt 32tusen.
vet om en som gått 60tusen, 40tusen, var det 80? tusen. osv.. o/
tyska motorer= en kärlek för livet


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

IceMan: Du talar som en klok man ska
BMWn behöver lite mer kärlek för att hålla länge, men med rätt ägare lever den i evighet. Mycket tyska prestandakomponenter som vill ha en varm hand och mycket motion i autobahn-hastigheter


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Medlem

Japsare=) Jag har alltid gillat dom och kommer nog bara äga jaspare i mitt liv. Dom tilltalar mig så grymt mycket=) Dom är mindre och man sitter betydligt lägre=) Gentemot volvo där man sitter jättehögt. Jag gillar också med min Honda är att instrumentpanelen tar ju ingen platts man har ju hur bra sikt som helst när man kör=)

Medlem

Hwergelmer -- mm tyvärr är det rätt så många ägare som är elaka imot sina BMW


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

´Har en passat därefter rösten, men funderar på en Peugoet 407. annars har jag alltid villat ha en v70. skulle iaf aldrig köpa en bmw.

Medlem
Skrivet av Jühan:

Japsare=) Jag har alltid gillat dom och kommer nog bara äga jaspare i mitt liv. Dom tilltalar mig så grymt mycket=) Dom är mindre och man sitter betydligt lägre=) Gentemot volvo där man sitter jättehögt. Jag gillar också med min Honda är att instrumentpanelen tar ju ingen platts man har ju hur bra sikt som helst när man kör=)

erm sitter högt i volvo? aldrig suttit så lågt som i min förra bil 850. sitter ganska lågt i en v70 också. Du måste tänka på någon annan bil?

Medlem

Vilka är det som gör de tuffa bilarna i mario kart? de vill jag rösta på


signatur

[color=black]Useless corpse. Jesus loves you. Useless corpse.[/color]

Medlem
Skrivet av C.A.B-05:
Skrivet av Jühan:

Japsare=) Jag har alltid gillat dom och kommer nog bara äga jaspare i mitt liv. Dom tilltalar mig så grymt mycket=) Dom är mindre och man sitter betydligt lägre=) Gentemot volvo där man sitter jättehögt. Jag gillar också med min Honda är att instrumentpanelen tar ju ingen platts man har ju hur bra sikt som helst när man kör=)

erm sitter högt i volvo? aldrig suttit så lågt som i min förra bil 850. sitter ganska lågt i en v70 också. Du måste tänka på någon annan bil?

Har åkt. 360, 240, 740, 940. Sitter betydligt lägre i min Honda och min mammas Mitsubishi.

MFC
Medlem

signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

BMW är en leksaksbil. En ledtråd är att killen som kör den har för stor snus och bakvänd keps.

Små bränslesnåla bilar är det som gäller, det är framtiden!


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

123
Skriv svar