Dagarna blir allt kortare med tiden.

Inaktiv
Dagarna blir allt kortare med tiden.

Usch nej. Har lagt märke till att dagarna har blivit allt kortare. Inte pga att det är mörkt ute. Utan pga att skolan tar sådan tid!
Att gå upp 06:40 och komma hem 16:30 är sorgligt bara. Sorgligt.

Jag menar, när jag kommer hem vill jag ta och käka något, hinna spela, hinna träna, hinna vara social och såklart hinna sova. Men vad gör man när man inte hinner med något utav det egentligen?

Jo, jag ska ju klart käka en stund när jag kommit hem. Hinna spela ca 2h überminst. Gymma i en timme och sedan ta sig en varm dusch. Då är ju klockan redan 20:00 när jag är klar. Då får det bli lite msn en stund men när du som minst anar det så är klockan redan 22:30.

Allt går så satans fort. Sen ska jag ju sova med. Men jag somnar vid 23:00 efter att jag borstat tänderna och kanske ätit kvällsmat innan dess. Så somnar jag och vaknar 06:40 och är likt förbaskat trött som innan jag la mig.

Ibland så är det bara en stor hemsk tanke när du tänker efter. Du missar så mycket. På fredagen orkar du nästan inget och lördagen sover du bort och så kommer söndagen som automatiskt blir tråkig. Och när inte en jävla fitta i området vill göra något så blir inget kul helt enkelt. Alla är så satans dryga så det inte är utav denna världen!

Vad fan händer med dagens människor?

_Heyno

#blogg


signatur

When It's Game Over. It Is.

Medlem
Dagarna blir allt kortare med tiden.

Det enda positiva är ju att Julen kommer snart! Tjoho!

Inaktiv

Ja, det håller jag med om!


signatur

When It's Game Over. It Is.

Skägg.
10 Chambers

Nu kommer jag att låta gammal men ditt schema låter grymt i öronen på en småbarnsförälder


signatur
Inaktiv
Skrivet av spiken:

Nu kommer jag att låta gammal men ditt schema låter grymt i öronen på en småbarnsförälder

Mitt schema är bra på måndagar och onsdagar. Resten av dagarna är små plågor lånade ifrån helvetet. Men ogillar att jag kommer hem så sent!


signatur

When It's Game Over. It Is.

Medlem

Försök gå upp 06:30. Hemma 19:00. Träna, underhålla flickvän och katt, spela, laga mat, bygga på egna webbprojekt och lägga sig ca 22:30. Då uppskattar man helgen så mycket att man är uppe 08:00 en lördagmorgon för att hinna med allt skoj som det inte finns tid till annars

Inaktiv
Skrivet av musse1:

Försök gå upp 06:30. Hemma 19:00. Träna, underhålla flickvän och katt, spela, laga mat, bygga på egna webbprojekt och lägga sig ca 22:30. Då uppskattar man helgen så mycket att man är uppe 08:00 en lördagmorgon för att hinna med allt skoj som det inte finns tid till annars

Oj :$'

Men man uppskattar helgen mycket mer dock! Helt rätt.


signatur

When It's Game Over. It Is.

1
Skriv svar