Intervju - Empire: Total War

Robot
Medlem
Intervju - Empire: Total War

mmmmm, ge mig, ge mig nu!:)

men skönt att de kommer i februari, kanske man kan få de i förtidig födesedags present av morsan:up:


signatur

"I believe whatever doesn't kill you, simply makes you... stranger." Jokern

Inaktiv

Inte mycket att fundera på här. Givet köp i februari

Medlem
Skrivet av NeutRa:

Inte mycket att fundera på här. Givet köp i februari

Medlem
Medlem

verkar lovande i must say! givet vet jag inte om det är än dock ;P


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Har för mig att lönnmördare och sabotör vara samma person i Rome
Fast annars bra intervju. Verkar väldigt lovande.

Medlem

Vill kunna spöa russen nu


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem
Skrivet av Hockey Stick:

Har för mig att lönnmördare och sabotör vara samma person i Rome
Fast annars bra intervju. Verkar väldigt lovande.

Du har nog rätt, han pratade nog lite för fort där

Medlem

Vill ha!


signatur

"Some of the worst mistakes of my life have been haircuts." - Jim Morrison

Medlem

"Enligt Brigden ligger siktet på att Empire ska vara det mest modifierbara spelet hittills i serien, och att det ska bara mycket lättare att till exempel lägga till egna enheter då spelet är designat från grunden för att innehåll enkelt ska kunna pluggas in (eller ut)."

Det blir nog Total Realism gänget glad över

Medlem

ser kul ut framför allt snyggt!


signatur

hejsanhejsanhejsan

Inaktiv

Gjorde en Google Translate och posta länken på ett Total War fanforum.

"Anders Jensen, prehistoric rock
Writer"

Medlem
Skrivet av MrLongbow:

Gjorde en Google Translate och posta länken på ett Total War fanforum.

"Anders Jensen, prehistoric rock
Writer"

Haha - "prehistoric rock writer" låter ju stenhårt

Medlem
Skrivet av Loika:
Skrivet av NeutRa:

Inte mycket att fundera på här. Givet köp i februari


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

Kul film med tvn iaf, samsungskräp


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Gud vad jag älskar Total War! De ska sponsras på SEGA, så är det. Ska nog köpa 10 ex så kanske man får ett något bättre spel även nästa gång.


signatur

Hemsida: www.ombd.se
Discord: https://discord.gg/yrShMAg
Server: Squad Europe (serverpartners med adminbehörighet)
Besök gärna Sveriges äldsta Squadklan med cirka 50 selekterade soldater. Många med militär erfarenhet. Vi satsar stort på gemenskap!
Åldersgräns: 25 år

Medlem

Det tyder på dåliga historie- och svenskkunskaper att inte skribenten vet att grapeshot heter druvhagel på svenska.

I övrigt en intressant intervju.

givet köp!


signatur

"Bättre sent än aldrig"

Läste detta:

"Med specialförmåga menas att en general kanske föredrar en viss taktik, som kräver vissa enheter, vilket kampanj-AI:n är medveten om och kan beställa åt honom på begäran. Ett stort antal historiska personer kommer att figurera, däribland Karl XII."

Och känslan av krutrök och stora fältslag kom in i min hjärna. MÄKTIGT Karl XII! Äntligen ett spel vi svenskar kan känna en speciell anknytning till.

Hade ju vart kul att se Gustaf II Adolf men man kan ju inte få allt.:heart:


signatur
Medlem
Skrivet av Forcie:

Det tyder på dåliga historie- och svenskkunskaper att inte skribenten vet att grapeshot heter druvhagel på svenska.

I övrigt en intressant intervju.

Tja.. det jag möttes av i ordboken när jag slog upp grapeshot: s kartesch; hist. druvhagel, skrot. Givetvis googlade jag såväl kartesch som druvhagel innan jag valde ord utan att bli på det klara med vilket som var lämpligast. Enligt Nationalencyklopedin är druvhagel en typ av kartesch, så helt fel ute var jag förhoppningsvis inte; men du har nog rätt, så jag har ändrat ordet. Tack!

Medlem

Det är lugnt, du ligger långt långt över t.ex. Aftonbladet-nivå när det gäller såna här frågor.

En kartesch kan vara fylld med allt möjligt, såsom grus, småskrot etc. Druvhagel/grapeshot är dock precis vad det låter som, dvs. blyhagel ungefär lika stora som vindruvor. Otäcka saker

Skrivet av Forcie:

Det är lugnt, du ligger långt långt över t.ex. Aftonbladet-nivå när det gäller såna här frågor.

En kartesch kan vara fylld med allt möjligt, såsom grus, småskrot etc. Druvhagel/grapeshot är dock precis vad det låter som, dvs. blyhagel ungefär lika stora som vindruvor. Otäcka saker

Ja står du framför en kanon med druvhagel så finns det knappt inget att begrava efteråt.

Något som hände brigad general Richard B. Garnett när han ledde sin brigad mot cemetary ridge. Ruskigt värre.


signatur
Medlem
Skrivet av SuperTank:
Skrivet av Loika:
Skrivet av NeutRa:

Inte mycket att fundera på här. Givet köp i februari


signatur

- r4z0r -

1
Skriv svar