Filmklipp: Blondin ska sätta in en processor

Medlem
Filmklipp: Blondin ska sätta in en processor

signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Medlem

Ja herregud.

Okej om hon inte visste vad en processor är för något eller vart den sitter. Men att sen inte lyssna på vad killen sa när han förklarade vart den sitter och att "boxen" är en PC var ju bara för mycket. En "normal" person som kan dra egna slutsatser skulle utan tvekan förstått killens förklaring medans hon bara var... ja, blond och dum.

Medlem

hehe, precis. man kan inte förvänta sig att alla vet allt, men man måste ju kunna lyssna när nån försöker förklara


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Medlem

haha helt underbart haha


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Jag vet egentligen inte varför men hade jag varit i "Hårds" sits (eller vad han hette) så hade jag nitat henne för länge sen. När hon vägrar acceptera att det är en skärm och inte en jävla PC som man stirrar på så hade jag gett upp. Säger som han gör. Hon utstrålar en sån otrolig aura av att inte vilja lära sig bara för att det kommer från en kille med kunskap. Sen när hon pratar med bruden så förstår hon ju lite iaf. Har sånna som henne på jobbet som fullständigt vägrar ta åt sig information för att det kommer från nån som har lång erfarenhet av det.


signatur
Inaktiv

Ha! Ska visa den för en viss blondin på jobbet.

Roligast är att hon vägrar acceptera att en skärm är en jävla skärm/monitor inget annat, även fast den hon pratar med helt uppenbart vida överstiger henner kunskaper i ämnet. Verkar mest bero på nåt dunkelt förakt mot "nördar" som hon så fint kallar det.
Är imponerad över att snubben lyckas ta det så lungt. Själv hade jag nog fått problem med att inte höja rösten mer än ett par steg. Och skulle jag behöva få ducka för förolämpningar tror jag stubinen blir farligt kort farligt fort.

Medlem

eller som min mor, säger dator om allt, och hårdisken om själva datorn.


signatur

R.I.P The_maxx

Inaktiv

Hahaha, vilket jävla stolpskott.. Var, där bak eller där fram
Vägrar o fatta att burken är PCn hahah sjukt roligt


signatur
Medlem

Hatar personer som tror dem är bäst och vet allt...

Medlem

Vet inte hur många kunder man supporterat där man bett dom stänga av datorn och dom stänger av skärmen

Som regel så antar jag att personen man supporterar inte vet vad dom sysslar med.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

En rejäl bitchslap på henne hade varit passande.


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Medlem

The Kristet utseende - Quinna

Om man inte kan något om ett ämne och pratar med någon som kan skitmycket så får man förfan ta emot informationen och inte börja käfta emot och sen börja bitchwhinea hos sin kompis.
Han har ju ett tålamod som inte är av denna värld


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem

"Den boxen är en PC."

"NEJ DET ÄR INTE ALLS EN PC!, DENNA BILDEN E PC!"

Fan, jag hade inte klarat en sekund med ett sånt köttskaft som vägrar lyssna...

Lol, tog hon hans Pepsi också?, BEEATCH!


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Medlem

Faktiskt ganska vanligt att folk tror att skärmen är datorn. Apple iMac hjälper inte att ta död på den missuppfattningn heller


signatur

Windows 10 pro - Asus B550 Strix Gaming F - AMD Ryzen 3700X - Nvidia GTX970 - 16GB DDR4 3600mhz - WD Blue SN550 1TB SSD

Medlem

haha, vilken lynchstämning det blev. *nöjd*


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Inaktiv

Sätt den förut men ändå. Ruggigt roligt när hon försöker förklara för HONOM att Skärmen är PCn och att PCn är en box ^^


signatur

Dr. SkruMp <3 #komsi

Medlem

hehe aa
vad är det som är så svårt att förstå att en skärm är en skärm?


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Visst får man vara dum när det kommer till "tekniska" prylar, men att visa sån disrespekt mot killen genom att ens inte försöka utan går därifrån. Men bruden lyssnar hon mer än gärna på, enbart för att dom tillhör samma "klass" och social grupp. Tjejer som uppfattar sig sjävla som "snygga" och stämplar sig som det kan vara riktigt patetiska som i detta fall.

Medlem

kan ju vara att det är ren fejk skulle inte färvåna mig..


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem
Skrivet av astie:

Ja herregud.

Okej om hon inte visste vad en processor är för något eller vart den sitter. Men att sen inte lyssna på vad killen sa när han förklarade vart den sitter och att "boxen" är en PC var ju bara för mycket. En "normal" person som kan dra egna slutsatser skulle utan tvekan förstått killens förklaring medans hon bara var... ja, blond och dum.

Att vara blond och dum är inte samma sak. Sen kan man ju också tvista om hon är äkta blondin.


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Medlem

"Iq är en konstant, mänskligheten förökar sig".

Medlem

Så sjukt tålamodig kille ändå.


signatur

Fueled by coffee.

Medlem
Skrivet av Rissan:

Att vara blond och dum är inte samma sak. Sen kan man ju också tvista om hon är äkta blondin.

Ingen som har påstått att det är samma sak men faktum kvarstår; hon har blont hår och är inte smart någonstans! 8}

Medlem

Riktigt dum och korkad. Usch, jag avskyr de där... oavsett vad de heter för tillfället, rosing, hilton, olinda, jessica... inte mycket mer än tragiskt.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Inaktiv

O_o


signatur

War never changes.

Medlem
Skrivet av cribba:

Lol, tog hon hans Pepsi också?, BEEATCH!

Helt klart det bästa i klippet

Medlem

jag tror säkert hon vet hur man stoppar in saker i henne iaf

Medlem
Skrivet av MaLiBu:

jag tror säkert hon vet hur man stoppar in saker i henne iaf

HEHEHEHEH!!!! :$

1
Skriv svar