Left 4 Dead-systemkraven är här

Robot
Medlem
Left 4 Dead-systemkraven är här

Ojoj, för 5 år sedan hade det kanske varit lite tajt.

Jo men alla har inte någon superdator.
Dock så klarar jag det tror jag.


signatur
Medlem

de här borde ja klara:D

Medlem
Skrivet av Valve:

Windows 2000/XP/Vista, P4 3.0 GHz/Dual Core 2.0/AMD64X2

Vågar man hoppas på att dom då äntligen fixat mat_queue_mode 2 även för TF2?

Inaktiv

Jag har aldrig sätt ett spel som min dator inte har klarat. Är jag bortskämd om jag säger att jag inte spenderat ett öre på min dator utan har fått den?


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

Medlem
Skrivet av theHarmlessWarrior:

Jag har aldrig sätt ett spel som min dator inte har klarat. Är jag bortskämd om jag säger att jag inte spenderat ett öre på min dator utan har fått den?

Beror på hur du har fått den.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

"DirectX 9.0c-kompatibelt ljudkort"? Jag har ett integrerat ljudkort och är osäker på om den har DirectX 9.0c. Hmm? Skall nog inte vara någon fara.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem
Skrivet av Remus:

"DirectX 9.0c-kompatibelt ljudkort"? Jag har ett integrerat ljudkort och är osäker på om den har DirectX 9.0c. Hmm? Skall nog inte vara någon fara.

Ja, jag var lite osäker på om jag skulle inkludera den; alla moderna grejer ska väl funka på den punkten?

Medlem
Skrivet av Mr. Bravo:

Ojoj, för 5 år sedan hade det kanske varit lite tajt.


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem

Vad fan hände med demot da?


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

Lätt.


signatur

lootskin@hotmail.com

Hmm... lite tveksamt då jag inte har DualCore-propp... Fan... hoppas det kommer ett demo så man kan testa iaf.

Medlem
Skrivet av Burzum Mashtar:

Hmm... lite tveksamt då jag inte har DualCore-propp... Fan... hoppas det kommer ett demo så man kan testa iaf.

Om du läser igen: Windows 2000/XP/Vista, P4 3.0 GHz/Dual Core 2.0/AMD64X2

Så står det, Alla P4 mer en 3Ghz eller, Dual Core 2.0 eller AMD 64X2

Vilket betyder att de inte bryr sig om CPU hastighet på Dual Core enheterna för att de vet att alla funkar, men har du en Single core så rekomenderas en 3Ghz burk.

---

Tyvärr så kommer dock inte detta spel funka på mitt system då mitt system inte hanterar STEAM. Går ej konecta till deras server på grund av en bugg de haft i sin program vara sedan start, och de vägrar fixa så alla routrar fungerar med steam.

Medlem

Hmm.. Skulle vilja uppa grafikkortet innan dess, för bättre grafikminne. Hade ju varit flott.


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem

Högre än väntat, dock inga problem.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Inaktiv

[quote=MugiMugi]

Skrivet av Burzum Mashtar:

Tyvärr så kommer dock inte detta spel funka på mitt system då mitt system inte hanterar STEAM. Går ej konecta till deras server på grund av en bugg de haft i sin program vara sedan start, och de vägrar fixa så alla routrar fungerar med steam.

RTFM, sådana saker är i 98% av fallen en fråga om användarens konfiguration av routern.


signatur

"Some peoples' internet should be made read-only"
http://pesnwiki.servehttp.com/

Medlem
Skrivet av oRRen:

RTFM, sådana saker är i 98% av fallen en fråga om användarens konfiguration av routern.

Jo tackar, dock funkar inte alla routrar lika, i detta fallet så handlar det enbart om att re-routra portar. Tyvärr går detta inte att stänga av, vist finns det routrar det går att stänga av på. Dock de inte funkar på så funkar inte steam alls.

Av någon anledning så vägrar den fungera när routern automatiskt port forwardar portarna till din burk.

Går att läsa manual 10000 ggr om men kommer inte hjälpa, och inte gör ditt inlägg det heller.

Medlem
Skrivet av oRRen:
Skrivet av MugiMugi:

Tyvärr så kommer dock inte detta spel funka på mitt system då mitt system inte hanterar STEAM. Går ej konecta till deras server på grund av en bugg de haft i sin program vara sedan start, och de vägrar fixa så alla routrar fungerar med steam.

RTFM, sådana saker är i 98% av fallen en fråga om användarens konfiguration av routern.

Det finns routrar med problem:
Dom vill man inte ha.


signatur

Text does not represent Mozart's life.

Inaktiv

Mysiga siffror


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

oh jag blev lite glad. min gamla burk ska nog lyckas köra detta.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

intressant... får se om spelet blir rolig....

Medlem

Nah blir 360 versionen då flera kompisar ska köpa det till 360n... allt för co-op

Medlem

Låter inte så farligt illa.

Medlem

Skönt att veta att man ligger långt ovanför kraven. Det blir ett givet köp, och ett givet LAN-Party-offer.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Får se... jag ser inte att detta kommer funka lika bra på konsol som på PC tyvärr . Min chansning är att konsolversionen funkar betydligt sämre i kontrollerna, precis som Half-Life 2, särskilt med tanke på att spelet är så hetsigt. Blir väl till att skaffa en ny dator om något.


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem

Trodde faktiskt att systemkraven skulle vara snäppet lägre. Vet inte om det här är minimum eller de rekommenderade kraven, om det är de rekommenderade så är det förståligt.

Source-motorn har ju alltid haft väldigt låga systemkrav, men den här gången kändes kraven högre än tidigare.

Medlem

är rätt mycket folk på skärmen sammtidigt så du vill nog ha lite extra kraft.


signatur

P.L.U.R

Medlem

Inte allt för höga krav endå, då kan man köra det på laptopen:)

Medlem

Detta blir ballt!

12
Skriv svar