Ingen demo av Need for Speed

Robot
Medlem
Ingen demo av Need for Speed

bra att de satsar på spelet .
hoppas det ger utdelning dock .
tycker de borde skita i att släppa det till jul och jobba tills det blir klart istället för att dra in demot.

Medlem
Skrivet av Written by Vikram Subramaniam in GCA 2008:

Which throws up a few questions?

1] Do developers use a separate team for churning out demoes of their games ? I assumed that you simply copied the code for the first level or two and pressed them into an installable image. Does it really take so much time to crank out a demo so as to interfere with the development of the actual game ?

2] Could the reason for not releasing a demo be the fear of negative backlash similar to what we witnessed with the last NFS offering, ?NFS : Prostreet? ?

Huh ? Huh ?

Legitima frågor tycker jag men självklart hoppas man på att det inte beror på detta.

Skön screenshot de hade där förresten.

Medlem

Hoppas inte styrningen är så bebis längre. Men historien säger dock att det bara blir värre och värre för varje nytt spel i serien. Så jag har inga som helst förhoppningar på detta.

Bilden såg ju dock som sagt jävligt bra ut. Sen om det är ingame eller ej är lite svårt att se.

00a
Medlem

lägga all energi på spelet. pff de har väl fått mindre tid än vanligt och hinner därför inte göra ett demo.

Medlem
Skrivet av ostmjuk hamster:
Skrivet av Written by Vikram Subramaniam in GCA 2008:

Which throws up a few questions?

1] Do developers use a separate team for churning out demoes of their games ? I assumed that you simply copied the code for the first level or two and pressed them into an installable image. Does it really take so much time to crank out a demo so as to interfere with the development of the actual game ?

2] Could the reason for not releasing a demo be the fear of negative backlash similar to what we witnessed with the last NFS offering, ?NFS : Prostreet? ?

Huh ? Huh ?

Legitima frågor tycker jag men självklart hoppas man på att det inte beror på detta.

Skön screenshot de hade där förresten.

Självklart är det så, tyvärr.


signatur

Let man´s petty nations tear themselves apart. -Kola Tompa

Medlem

bara spelet blir bättre än Pro Street då kommer den inte floppa...

Medlem
Skrivet av lordsinner:

bara spelet blir bättre än Pro Street då kommer den inte floppa...

pro street va ju det bästa nfs sen hot pursuit 2 ju

Medlem

MEN TDU2 FFS


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Inaktiv

Prostreet söööööööög! hoppas de kommer tillbaka till sin forna styrka... som i hot pursuit 2.

Medlem
Skrivet av Mr. Bravo:

Hoppas inte styrningen är så bebis längre. Men historien säger dock att det bara blir värre och värre för varje nytt spel i serien. Så jag har inga som helst förhoppningar på detta.

Bilden såg ju dock som sagt jävligt bra ut. Sen om det är ingame eller ej är lite svårt att se.

yes , i detta nfs har det nått som kallas "Heroic driving engine"

vad jag har hört av det så verkar det vara "Retard help"
helt enkelt , lättare för vissa att göra t.ex 180 turn osv.
tror det kommer göra syrningen i övrigt mindre precis.

tror man ser lite av det i denna video ca 48 sek in i videon http://www.gametrailers.com/player/usermovies/267380.html

tycker spelet liknar most wanted ganska mycket

Inaktiv

Skräp :=


signatur

a"C"RED -

Medlem

wtf alla säger så här! inget demo för konsentration på köket? kuken då köper jag inte spelet

Medlem

är det bara jag eller står inte "police" texten på polis bilen fel?!


signatur

Don't pull the thang out, unless you plan to bang, Don't even bang unless you plan to hit something!

Inaktiv

och jag tänker lägga all min energi på att aldrig köpa grisen i säcken.

Medlem
Skrivet av Krayze:

är det bara jag eller står inte "police" texten på polis bilen fel?!

Det står inte fel utan spegelvänt så man kan läsa det i bakspeglarna, ambulanser och liknande har samma sak.

Medlem
Skrivet av Philster:
Skrivet av Krayze:

är det bara jag eller står inte "police" texten på polis bilen fel?!

Det står inte fel utan spegelvänt så man kan läsa det i bakspeglarna, ambulanser och liknande har samma sak.

Okej, men är inte det dumt att det inte står på svenska bilar?


signatur

Don't pull the thang out, unless you plan to bang, Don't even bang unless you plan to hit something!

Skrivet av Krayze:
Skrivet av Philster:
Skrivet av Krayze:

är det bara jag eller står inte "police" texten på polis bilen fel?!

Det står inte fel utan spegelvänt så man kan läsa det i bakspeglarna, ambulanser och liknande har samma sak.

Okej, men är inte det dumt att det inte står på svenska bilar?

Det är väl bara amerikaner som måste läsa "Police" rättvänt för att fatta vad som pågår bakom dem

Medlem

haha Grön, jag ler!


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Det förra spelet var ju så fruktansvärt värdelöst att demon antagligen avskräckte köpare.

Medlem
Skrivet av Krayze:
Skrivet av Philster:
Skrivet av Krayze:

är det bara jag eller står inte "police" texten på polis bilen fel?!

Det står inte fel utan spegelvänt så man kan läsa det i bakspeglarna, ambulanser och liknande har samma sak.

Okej, men är inte det dumt att det inte står på svenska bilar?

Yeah, Volvo


signatur

B lup

Inaktiv

Längtar efter ett bra NFS!

Medlem

Prostreet va ju GULD värt, frågan är kan detta bräcka det....längtar........

Allt pekar ju på att det inte är något revolutionerande dom byggt ihop snarare något copy paste då det är så tyst om det och inge demo kommer..

Näää!! ..jag är skeptisk!

Ser fram emot då FZ recenserar detta!.. på FZ TV !!:O


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Medlem

nfs kan inte bli bra igen...enligt mitt tycke iaf! ta tillbaka tiden till nfs hot pursuit 2 fast i full hd och feta bilar...då blir säkert alla nöjda ?

Medlem

Usch nej. NFS har alltid varit om arcad känslan, något som prostreet verkligen inte hade, samt att det är en ända stor reklamkampanj.
Dem bästa i serien har verkligen varit NFS 2, Hot Pursuit och underground 1-2.
Tycker de borde lägga spelet på is i 2-3 år sen få in lite färska ideer från nytt folk.


signatur

Idono. That's me!

Inaktiv

detta lär ju vara samma grafikmotor... utan något extra arbete som förra spelet.... traaaash


signatur

/nkembo - fest i himmel och på jord

1
Skriv svar