Terri Irwins revenge!

Medlem
Terri Irwins revenge!

signatur

Härmed lovar jag att aldrig köpa ett spel igen! Med undantag spel som jag MÅSTE köpa för att kunna spela.

Medlem

Instämmer :/

Medlem

Jävligt smaklöst nästan så man blir arg på idioter som dig. :@ Man ska inte leka med döda, visa dom respekt!

Medlem

too soon. Humorlöst och dåligt gjort dessutom.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

MFC
Medlem

Håller med .. fel att döda.. nä dags och spela HL2!


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

smaklöst kanske men inte för tidigt imo.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Inaktiv

Läste igår att fans till Steve Irwin dragit runt och haft ihjäl rockor som hämnd.

Inaktiv

Ganska harmlöst.

Medlem

Rogge: Undrar vad det är för fans. De verkar ju inte ha lärt sig ett dugg...

MFC
Medlem

Bjork sjöng det rätt bra... "human behaviour..."


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Inaktiv
Skrivet av RoGGe:

Läste igår att fans till Steve Irwin dragit runt och haft ihjäl rockor som hämnd.

Inte nog med det. Dom sa: "Detta hade vart det sista Steve hade velat göra".


signatur

Dr. SkruMp <3 #komsi

Medlem

Vet inte om spelet är direkt smaklöst, men löjligt. Har dessutom inte mycket med Irwin att göra, att döda djur var väl inte direkt hans grej.


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

evh
Medlem

Idioter alltså! Ta ut hämnd på oskyldiga djur :evil: han tog risken som alla andra ggr även om den nu va minimal att bli dödad av en stingrocka.

Btw påminner lite om Mayor Adam West i Family guy. Alla trodde Peter & hans crew blev dödad till havs.

"We gather today to remember those brave Quahog men that were lost at sea. The bible declares, an eye for an eye, so let us now take our vengeance on this murderous ocean [stabs ocean]. You won't be hurting anyone anymore!"

lika korkat


signatur

What Seems To Be The Officer Problem? Randy Marsh

Inaktiv

hah
ger blanka fan i om man dissar steve irwin
han var väl ingen hjälte direkt

man kan skämta om i princip allt, lighten up lite

och näe, jag tar inte anstöt av att dom skjuter ner oskyldiga djur heller.. varför skulle jag?
att dom däremot skadar dom i verkligheten är helt sinnessjukt, men jag är intelligent nog att skilja på verklighet och datorspel.


signatur

Give me death or give me rain - I feel so numb, better give me pain.

Medlem
Skrivet av MFC:

Bjork sjöng det rätt bra... "human behaviour..."

Creepy!... precis när jag scrollade ner till din text här så sjöng björk ut ju "Human behavior" i högtalarna :S
a coincident? i think not!

OnT så tycker jag det var rätt harmlöst. Tycker man kan skämta om allt.


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Medlem
Skrivet av Qrush:

Jävligt smaklöst nästan så man blir arg på idioter som dig. :@ Man ska inte leka med döda, visa dom respekt!

LOL!


signatur

Härmed lovar jag att aldrig köpa ett spel igen! Med undantag spel som jag MÅSTE köpa för att kunna spela.

Medlem

Rejält smaklöst. Visst skjuta djur på datorn, no problem, men smaklöst och onödigt att använda dom. Inte så länge sen han dog.

På sett och vis var han en hjälte, tycker jag iaf. Han kämpade massa för miljön och att räddade djur. Så mycket som han gjorde borde han anses som en hjälte.


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Inaktiv

Äh, smaklöst, är ni allvarliga och har ni ingen humor? Jag instämmer med SoniC: LOL!


signatur

Last.fm
nah, you're just curious George....like the monkey

Medlem

Tråkigaste spelet evar. Dessutom jävligt smaklöst.


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Medlem

Om Irwin var en hjälte eller inte låter jag vara osagt, men han var en offentlig person. Det innebär att man få acceptera mer eller mindre smaklösa skämt på ens bekostnad. Han blev dödad av ett farligt djur, hela hans tv-karriär byggde på att ta den risken, det gick som det oundvikligen skulle gå förr eller senare. Tråkigt, men han var nog lika väl medveten om faran som någon annan. Jag är varken upprörd eller road av spelet…


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Medlem

och sen dom dåliga kontrollerna, absolut ingen shading eller bumpmapping, röstskådespeleriet var bland det sämsta någonsin!

OnT: palla göra såna där spel, och sen att hans fans går runt och massakrerar oskyldiga djur är väl bara sinnessjukt och proklamerar att det skulle vara hans sista önskan är ju bara ännu värre :S


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem

Alltså ni säger att det är för tidigt? Blir det bättre om 10 dagar då? Skärp er snälla. Och jag tror inte någon av er är bundisar med irwin eller att dom kommer läsa detta.


signatur

Härmed lovar jag att aldrig köpa ett spel igen! Med undantag spel som jag MÅSTE köpa för att kunna spela.

Medlem

Tycker inte ens att man kan säga att det är för tidigt att skämta om det då det inte finns något att skämta om. Kan någon förklara humorn i detta?
Frugan hämnas på Rockorna? Ojojoj så skoj!?

Spela istället Russian gimp roulette och lek med dit eget liv :>

Medlem

sonic det är mest att det är för tidigt för riktigt riktigt kassa skämt, ett osedvanligt puckat sånt dessutom.
Svårt att säga vad som skulle vara kul.. kanske ett lir där man spelar rockan? Nä, tror inte de.


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Medlem

Undrar vad ni skulle tycka om nån gjorde ett spel med era döda föräldrar.


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Inaktiv

Det är väl snarare ett ironiskt ilägg i frågan om puckade så kallade fans som dödar de stackars djuren IRL down under.

Jag skiter i spelet, jag tycker synd om familjen och djuren som nu blir lämlästade.


signatur

"I buy virtual gold all the time"
Richard "Lord British" Garriott, developer of the Ultima series.

Medlem

Helt otroligt va många skämt det finns om Steve Irwins död... Hur f*n kan man skämta på det här sättet om en person dom dött?

Fast, till och med jag visste att han skulle dö på det här sättet... Tycker nästan lite synd om snubben bara för att det inte var hans älsklings djur krokodilen. :<

Medlem

SoniC, vad hade du tyckt om jag spräckte skallen på din Mamma's huvud, våldtog henne och sedan gjorde ett spel av det och la ut det på internet?

Inaktiv

asså sluta hyckla. vad gör steve irwin så speciell att det undantar honom från eventuella "skämt", även värdelösa sådana..

ni känner inte människan, sluta vara så skenheliga


signatur

Give me death or give me rain - I feel so numb, better give me pain.

12
Skriv svar