Hur kan dagen kännas så sugig?

Flakmonkey
Hur kan dagen kännas så sugig?

Det slog mig på promenaden hem från jobbet att jag verkligen inte gillade den här dagen. Ingen speciell anledning sådär utan kändes bara allmänt less på det mesta. På vädret, på jobbet, på fritiden, ja på allt egentligen. Kan nog ha att göra med att det inte blivit så mycket sömn de senaste dagarna. Igår natt blev det ju inte mycket mer än 5 timmar och både i fredags och lördags blev det inte mycket mer tack vare lite festande.

Men annars finns det inte mycket att whina på, inte på några aspekter av livet iaf. Det går bra på de flesta fronter. Jobbet går bra (tror jag iaf) med nya och intressanta utmaningar som ger mig gott om saker att göra utan att det blir för mycket. Träningen går bra, har kunnat ta på mig byxor som jag inte kunnat ha på ett tag vilket känns nice som fan. Det sociala planet är trevligt det också. Var ju som sagt fullt upp i helgen och det ser ut att bil samma sak den kommande helgen och sen har man ju julledigheten att se fram emot också.

Så ja... hur kan dagens kännas så sugig? Gick ju till och med riktigt bra i Modern Warfare 2 och jag lyckades slå Sadi tre av tre matcher i #FIFA 10. Antar att det bara är min vanliga höstdepression som fortfarande hänger i sig eftersom vintern inte har kommit ännu. Hoppas det är det och sömnbristen som ligger bakom det hela iaf... Så får helt enkelt ta och lägga mig efter att jag sett klart på American Choppers-avsnittet, en natts sömn gör kanske susen.

#blogg

Hur kan dagen kännas så sugig?

Håll dig borta från skarpa objekt, hörru!

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:

Håll dig borta från skarpa objekt, hörru!

Jag kan inte fatta att jag är vaken nu själv heller. Sömnen är en bitch. Men Simon, ryck upp dig, du är grym och du har det bra.

Så det är dags för dig att bestämma dig, vilken superhjälte vill du vara?


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Skribent

5 timmar sömn? Skatta dig lycklig. Har sovit totalt två timmar de senaste dygnen. Skiftgång är ett helvete!

Inaktiv

Jo. Jag börjar känna desamma ibland. Men mest känner jag att dagarna blir bara kortare och kortare hela tiden. Jag hinner inget, jag hinner inte sova fastän jag vill, men jag vill hinna göra något medan jag är vaken, men jag hinner inte det heller


signatur

When It's Game Over. It Is.

Medlem

Jag tror du har rock'n'rollvitaminbrist! Mer musik åt folket.


signatur
1
Skriv svar