Empire: Totalt krig på land

Robot
Medlem
Empire: Totalt krig på land

Bästa delen utav serien någonsin!?

Medlem

Nu vart man våt i byxan

Inaktiv

Väldigt snyggt men inte lika snyggt som sjödelen

Medlem

inga ord kan beskriva den glädje som jag kommer uppleva den 6:e februari 2009

Älskade rome och medieval 2 tw så måste ha detta!


signatur

"Bättre sent än aldrig"

Medlem

YEEEAAAAAAAAHHHHHHHH!!!!


signatur

På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.

Medlem

oj oj har inte spelat nått av dom andra total war för jag inte riktigt gillar medeltiden men nu vart man sugen att köpa detta !

Inaktiv

Har gillat alla spel i totalwar serien hoppas inte detta inte blir nåt undantag:D


signatur

Hördö öh öh öh

Inaktiv

zzzz, upptäckte nyligen att SS gjort M2TW inte bara spelbart, utan rätt njutbart nu. Har med andra ord inga större förhoppningar på ett underhållande vanilla TW då jag inte upplevt ett sen MTW.
Men jag skulle verkligen inte ha något emot att bli bevisad fel.

Inaktiv

"The ultimate mix of real-time and turn-based strategy gaming." Jag skrattade till när jag hörde det. Vad fan är det överhuvudtaget rondbaserat för? Realtid på kampanjkartan (med pausfunktion) borde vara självklart. Kan utvecklarna inte släppa taget om 90-talet? Snälla? Nähä...

I detta TW kommer det vara större fokus på avståndsvapen än någonsin tidigare. Tillåt mig satsa min vänstra lunga på att AI:n kommer vara mer lätt-abusad än någonsin tidigare också.

Medlem
Skrivet av Namron:

"The ultimate mix of real-time and turn-based strategy gaming." Jag skrattade till när jag hörde det. Vad fan är det överhuvudtaget rondbaserat för? Realtid på kampanjkartan (med pausfunktion) borde vara självklart. Kan utvecklarna inte släppa taget om 90-talet? Snälla? Nähä...

I detta TW kommer det vara större fokus på avståndsvapen än någonsin tidigare. Tillåt mig satsa min vänstra lunga på att AI:n kommer vara mer lätt-abusad än någonsin tidigare också.

Håller med. Själva fältslagen kommer ju bli grymt roliga, men att de inte kan snegla lite på Hearts of Iron och Europa Universalis och inse att även kampanjkartan ska vara i real time är ett mysterium.

Medlem

Ser jäkligt kul ut. Jag hoppas bara att jag har en dator stark nog att klara spelet när det kommer.

Medlem

Kan man spela kampanjkartan i mp är jag mer än nöjd.

Medlem

Jag tror inte att jag har längtat så mycket efter något spel på flera år. Jag skall fan bo i min dator när det kommer. Total War har aldrig gjort mig besviken och i kombination med 1700 - talets möjligheter så kommer detta att äga...!


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Inaktiv

Jag kom på en sak idag

Det släpps fredagen den sjätte februari, veckan efter jag sportlov

Inaktiv

Så...jävla ... BRA!!!!
Ps. I trailen såg man grå-vita soldater bära på en flagga som har massa blå-vita streck, vilken flagga är det?:O

Skrivet av Lusen:

Så...jävla ... BRA!!!!
Ps. I trailen såg man grå-vita soldater bära på en flagga som har massa blå-vita streck, vilken flagga är det?:O

Kan vara Preussen eller något land som inte längre existerar.


signatur

[Amd x2 6000+][4850][3gb ram][Corsair vx550w]

Medlem

Ser grymt lovande ut.


signatur

"Some of the worst mistakes of my life have been haircuts." - Jim Morrison

Medlem

Empire: Total Orgasm.


signatur

"Publiken undanbedes från att kasta in bilder på knasiga katter, som kan distrahera spelarna."
- noaxark

Medlem

Skulle blivit en bra p-rulle.


signatur

"Publiken undanbedes från att kasta in bilder på knasiga katter, som kan distrahera spelarna."
- noaxark

Medlem
Skrivet av albertalbertsson:
Skrivet av Lusen:

Så...jävla ... BRA!!!!
Ps. I trailen såg man grå-vita soldater bära på en flagga som har massa blå-vita streck, vilken flagga är det?:O

Kan vara Preussen eller något land som inte längre existerar.

var i filmen såg du det, tid?

sverige hade blåvit-randig flagga förr, men det var nog under 1600-talet...


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem

Den blåvita är inte Preussens flagga då den syntes senare i filmen. Kan dock vara den flaggan portugiserna använde under den tiden?

Medlem

Ser snuskigt ballt ut.. Men februari?? Blä!

Medlem

FÖR SVERIGE I TIDEN! :D. Kötta kötta kötta!

Medlem

När får man se lite av Sverige då? Är lite trött på att se den brittiska 24/7!

Medlem

Riktigt intressant


signatur

"People don't plan to fail, they just fail to plan"

Skrivet av Petah:

Bästa delen utav serien någonsin!?

Utan tvekan. Fan alltså kan knappt vänta på att få storma fram med mina Karoliner.8):heart::heart::heart:


signatur
Medlem

Den blå-vit randiga flaggan kan vara Bajerns flagga eller där omkring om jag kommer ihåg rätt... Doch hade bajern blå och vit delad flagga ivf senare... men tror det är en av de tyska staterna.

Tänker mig en kulle, så ser man bara fler och fler svenska flagor stiger upp i Horisonten med flera tusen starka karolinska soldater. Vilken syn det kommer att vara


signatur

Desktop: AMD Ryzen 9 7950X, XFX 7900XTX, 32GB RAM DDR5 6000MHz CL36 FURY,
ASUS TUF Gaming X670E-Plus // Playstation 5 // Xbox Series X // iPhone 14 Pro// iPad Pro Air m1 // TV Vardagsrummet LG Oled 77CX Sovrummet LG OLED B7 55TUM. Övervåningen LG C1 65

12
Skriv svar