THQ/Relic tycker att EA suger!

Medlem
THQ/Relic tycker att EA suger!
Medlem

haha nästan så man hadde köpt spelet bara för det, men när man sedan får med ett kickass spel så är det ett garanterat köp

signatur

"Let's face it, comedy's a dead art form. Tragedy, now that's funny!"

Inaktiv

Haha, var faktiskt tvungen att leta och fundera lite innan jag förstod ^^ Riktigt snyggt

signatur

Dr. SkruMp <3 #komsi

Inaktiv

Men, vem tycker inte att EA suger?

signatur

Omnia et faeces!

Medlem
Medlem

hahah fan vad najs!

signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Medlem

Mycket bra THQ/Relic, kudos!

Medlem

Haha, Älskar dem:D

signatur

Videomupp

Medlem
Medlem

lol

signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Jag vågar inte ens fråga hur du sett detta...

signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

MFC
Medlem

Klockrent!

signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

Skööönt att se :]

signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Inaktiv

hahahaha:up:

signatur

SinnicaHax.se presenting Controversy, signed on Conspiracy Ltd. - Release Summer 2009.

Medlem

Hehehe

signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Inaktiv

Haha nice, hoppas jag inte var den enda som hittade det på 2 sekunder :/

signatur

When I'm not here, people die.

Medlem

tog ett tag för mig att se texten :), easter egg på högnivå :up:.

signatur

<3

Medlem
Medlem

för er som inte vet varför dom hatar EA, så kopierar jag in det här från reviewen på planet coh.

For the duration of the single-player campaign players are restricted to utilizing the American's World War II units that include the M4 Sherman tank, one of the most recognizable vehicles of the 20th Century, the Willys Jeep that sadly lacks the Willys branding due to EA holding the rights to the name for sole use in the next Medal of Honor title, and all possible varieties of infantry...

HAHAHAHA!

Medlem

"de e najs"

signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Inaktiv
Skrivet av Ozka:

för er som inte vet varför dom hatar EA, så kopierar jag in det här från reviewen på planet coh.

For the duration of the single-player campaign players are restricted to utilizing the American's World War II units that include the M4 Sherman tank, one of the most recognizable vehicles of the 20th Century, the Willys Jeep that sadly lacks the Willys branding due to EA holding the rights to the name for sole use in the next Medal of Honor title, and all possible varieties of infantry...

HAHAHAHA!

Hahah fan va sjukt

Inaktiv

Heja Relic!

signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

Medlem

man måste ha spelat väldigt mycket CS för att fatta den här. nu var det ju inte så svårt eftersom man visste att det fanns där

signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Medlem

HAHAHA Det var dagens

signatur

Hette förut :FRAGstealer

Skriv svar