Medlem
50 hertz

Någon som vet var jag kan få tag på deras Länge Leve Moralen eller Fyfan I HELVETET Skitfitta ep?

Det sägs att den ska vara gratis och tillgänglig på deras hemsida (50hertz.se) på wikipedia men jag hittar den fan inte! jag måste ha "Älskat ivor"!


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Inaktiv

DOM BYGGER EN POOOONNNYY PÅ MÅÅÅNEN!


signatur

Dr. SkruMp <3 #komsi

Medlem
Skrivet av SeniiL:

Någon som vet var jag kan få tag på deras Länge Leve Moralen eller Fyfan I HELVETET Skitfitta ep?

Det sägs att den ska vara gratis och tillgänglig på deras hemsida (50hertz.se) på wikipedia men jag hittar den fan inte! jag måste ha "Älskat ivor"!

tror den kan bli svår i att få tag i .. verka inte finnas längre ..antagligen var det väl typ heminspelad ep eller nåt släppt i fåtal ex ..


signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

Medlem

TRYCK PÅ EN KNAPP MED EN ÅSNA!

On Topic
Damnit! i need my music drug!


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Medlem

Aldrig hört talas om 50 cent..eum, hertz men jag måste säga att det låter nästan lika dåligt som barnsligt. Bajs? wtf...:)


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem
Skrivet av CastorFiber:

Aldrig hört talas om 50 cent..eum, hertz men jag måste säga att det låter nästan lika dåligt som barnsligt. Bajs? wtf...:)

det lät lite så på namnet på EP:n ja
men de är sköna bitpop låtar dom gör, samt lite annan musik som denna http://www.djurandmir.se/50hertz/files/Gemenskap%20Och%20Mans...
och ivor

det är ungefär halva slagsmålsklubben i 50 hertz.


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Medlem

Är det barn eller tjejer som sjunger?


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem
Skrivet av CastorFiber:

Är det barn eller tjejer som sjunger?

Det är en tjej samt ett par snubbar.


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

1
Skriv svar