Scen ur Killzone 2

Inaktiv
Scen ur Killzone 2

Alla ligger döda. Det är bara jag kvar nu. Nej vänta. EN TILL! Däruppe på brohuvudet! DÖ DIN SKIT! Krigsvrål och bly sliter sönder omgivningen. Helghasten vägrar dö. De röda ögonen lyser mordiskt. Jag svarar med ett granatregn och tömmer mitt sista magasin. Det ringer i öronen och världen blir ett hav av regn.

Lugnet lägger sig och jag spottar fradgan ur munnen. Sen kommer chocken "SKITEN LEVER FORTFARANDE"! Ögonen lyser än och mitt vapnen är tomt på skott. PISS! PISS! PISS! PISS! Spelet måste buggat sig och skappat någon slags oövervinnerlig ubergast. Hur länge sedan var senaste checkpoint? Alldeles för länge. Bara pistolen kvar, rena ärtbössan i det här fallet. Springer som en galning och rafsar åt mig den sista ammon jag kan hitta och skramlar ihop dem i SMGn. Smyger runt hörnet. Bort från ögonen. Bestämmer mig för att satsa allt på ett kort och springa pang på. Är helghasten buggad så har jag användå ingen chans. Svänger fram runt hörnet och SPRINGER Å SKJUTER UTAV BARA .....
Ser att jag fyllt en kontrollpanel med bly och granatsplitter. På panelen lyser en lampa hånfullt rött. Ingen ser men det känns som om hela världen skrattar.

#blogg

Inaktiv
Scen ur Killzone 2

Hehe, kul grej att minnas.


signatur

Kullberg-as approved by BaratsAndBereta

Medlem

haha, så klockrent!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

1
Skriv svar