Film - Gears of War 2

Robot
Medlem
Film - Gears of War 2

Hoppas att de har gjort nånting åt squadmate-AIn. Var så fult när ens kompisar sprang nånstans som att de visste var de skulle, så man följde efter. Sen stannade de bara och kollade runt. Vill hellre se att de beter sig som soldaterna i CoD, och trycker framåt hela tiden och sedan väntar in spelaren.

Inaktiv

Åh va jag längtar. Blir splits-screen direkt med polarn.. Gogo Co-op!

Medlem

Shit, kan inte vänta mer!


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Lite sugen är man allt, men det finns så mycket annat som kommer kring då så blir svårt att motivera ett köp.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Då man klarat av ettan så är det ju klart man vill lira tvåan. Blir ett givet köp.

Medlem

Ohh, badass stereotypa amerikaner som ska rädda världen från utomjordingar!...
Fattar inte vad folk ser i de här spelen alltså, men det är väl bara jag.

Inaktiv

Som sagt, hoppas dashupdate kommer före Gears2, köra det ifrån hdd´n och i 1680x1050. yummi, vill ha november nu


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem
Skrivet av Heya:

Ohh, badass stereotypa amerikaner som ska rädda världen från utomjordingar!...
Fattar inte vad folk ser i de här spelen alltså, men det är väl bara jag.

vissa gillar japs spel och vissa gillar sånt..jag är mycker mer åt den här hållet fast jag hatar den amerikanska sättet att se på världen..

But hell yeaaaaaaaah

Medlem

Nej det blir inget köp det var ett självklart köp till PC men inte till någon rutten konsol jag hade svårt nog att sikta med musen o coop ska spelas på 2 olika skärmar

Medlem
Skrivet av Robboy:

Nej det blir inget köp det var ett självklart köp till PC men inte till någon rutten konsol jag hade svårt nog att sikta med musen o coop ska spelas på 2 olika skärmar

inte lätt o vara liten.


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Inaktiv

Kommer GoW 2 till PC ?

Medlem
Medlem
Skrivet av GRiZZLYFiRE:

Som sagt, hoppas dashupdate kommer före Gears2, köra det ifrån hdd´n och i 1680x1050. yummi, vill ha november nu

Spelet lär ju ändå inte köras i högre upplösning än 720p så vad skulle en uppdatering göra för skillnad?

Inaktiv

Spelade första liret o visst det var riktigt snyggt men tyckte det var lite för tråkig story. Hoppas 2:an är mer.

Ps: Har just byggt en ny super dator och säljer min tidigare cpu som är en Q6700. Jag vill ha 1000kr för den så först till kvarn. Jag vill också säga att det är en grymt bra batch då den klockar till 4.2Ghz med vatten kylning. Jag körde den i 4Ghz 24/7 med 1.45 vcore

Ring eller Maila mig på sthlmbojan@gmail.com / 0764239880

Medlem

var det bara jag som reagerade på att marcus sa:
- Let´s find carmine

Han dog ju i 1:an!!

Medlem
Skrivet av Masterchief:

var det bara jag som reagerade på att marcus sa:
- Let´s find carmine

Han dog ju i 1:an!!

Epic har sagt att Carmine är tillbaka, men inte hur fan det är möjligt. De sa att så många gillade honom att de var tvugna att ha med honom i tvåan.

Det kanske blir som med Kenny i South Park :D. Han dör i varje GeoW spel och kommer tillbaka i nästa.

Inaktiv

Destå mer och mer jag ser av tvåan destå mindre vill jag ha det. 1an kommer fortafarande vara lika bra men 2 kommer bara suga


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

Är det bara jag eller var inte filmen tråkig? jag vill se Locust slakt!


signatur

"Bättre sent än aldrig"

Medlem

Ser grymt bra ut, helt klart ett köp när det släpps

Medlem

Klockrent.
Givet köp.

Medlem

Ah, kör precis igenom GoW med brorsan.
Förbokade idag "Gears of War 2 Limited Edition".


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

Medlem

1an var suverän ser fram emot 2an.
jag och ena grabben körde genom 1an i coop och han är inget stort fan av spel han spelar mest wow och sånt men Gears det gillade han, blir kul att köra 2an


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Klart intressant spel nu saknas vara att dom gör en PS3 variant också så är det ett givet köp

Inaktiv
Skrivet av Heya:

Ohh, badass stereotypa amerikaner som ska rädda världen från utomjordingar!...
Fattar inte vad folk ser i de här spelen alltså, men det är väl bara jag.

Epic Fail!

För det första så är dom inte ens amerikaner, dom pratar antagligen bara engelska eftersom en jävla stor del av jordens befolkning gör det.
För det andra så är dom inte ens på jorden.

Medlem
Skrivet av Whimsical:
Skrivet av Masterchief:

var det bara jag som reagerade på att marcus sa:
- Let´s find carmine

Han dog ju i 1:an!!

Epic har sagt att Carmine är tillbaka, men inte hur fan det är möjligt. De sa att så många gillade honom att de var tvugna att ha med honom i tvåan.

Det kanske blir som med Kenny i South Park :D. Han dör i varje GeoW spel och kommer tillbaka i nästa.

Anthony Carmine är inte med i storyn av spelt utan istället är hans brorsa, Benjamin Carmine med, måste vara honom Marcus syftar på.

Man kan dock spela som Anthony Carmine i multiplayer om man har klarat av Act 1 i första spelet, spelet känner alltså av gamla achivements från förra spelet.
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Gears_of_War_characters#...

Medlem

varför kommer alltid till usa?
nog dags självransakning.

1
Skriv svar