Inget att göra i helgen?

Medlem
Inget att göra i helgen?

...kolla in dessa sköna dokumentärer då! Rekommendera/diskutera gärna de du gillade eller tyckte var underhållande.

På sidan finns konspirationsteorier, undersökningar och möjliga sorter dokumentärer. Hoppas du hittar något du gillar

[http://nw0.info/index.php?p=Documentaries/]


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

helt fantastisk sida ju. man tackar!


signatur

"Publiken undanbedes från att kasta in bilder på knasiga katter, som kan distrahera spelarna."
- noaxark

Medlem


Kul att en person gillade länken i alla fall.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Inaktiv

Jag gilla den också!


signatur

Last.fm
nah, you're just curious George....like the monkey

MFC
Medlem

Trevligt trevligt!


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

Tack för länken.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Inaktiv
Medlem

Hemska hastigheter, det hade varit bättre om de startat en torrent-tracker. Många dokumentärer dock men inte ett enda ord om vad de handlar om...


signatur

I would never lie. I wilfully participated in a campaign of misinformation. - Fox Mulder

Medlem
Skrivet av Langos:

Hemska hastigheter, det hade varit bättre om de startat en torrent-tracker.

Ja, torrentsidor ftw.

Skrivet av Langos:

Många dokumentärer dock men inte ett enda ord om vad de handlar om...

Det är sant, jag kanske skulle sagt att jag hittade länken via ett annat diskussionsforum dit jag hittat pga "Övernaturliga fenomen" trådarna vi kört här... Så dokumentärerna lär ju vara i den stilen vad de än må handlar om... Man kan säker fatta en del om man vet "temat"... Goofball förklaringar och konspirationsteorier, det är mumma det.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

1
Skriv svar