Bildflod från The Last Remnant

Robot
Medlem
Bildflod från The Last Remnant

Påminner ganska mycket om FF12.

Inaktiv

Ser trist ut.


signatur

a"C"RED -

Inaktiv

mjölk mjölk.. sett massor med spel som liknar varandra från square enix det senaste.. det enda som troligen håller måttet är väl det nya FF

Medlem

Inget stor spel verkar det som

Medlem

Bara jag som tycker att denna massproduktion av jrpg från Square Enix är samma smörja hela tiden? Olika namn, samma sak?


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Woohoo ännu ett spel som gör att min plånbok komemr att bli minimal i vinter.. Får bli att äta nudlar och spela Fable 2 och The Last Remnant.

Medlem
Skrivet av redmac:

Bara jag som tycker att denna massproduktion av jrpg från Square Enix är samma smörja hela tiden? Olika namn, samma sak?

yep, håller med...känns som dom glider ifrån kvalitet och rör sig mot kvantitet. Älskade verkligen FFX, återstår att se om FFXII kan komma i närheten av det, men jag är skeptisk. Har för övrigt inte hört ett knyst om detta spel...

Medlem

tolvan är ju redan ute 13 som kommer komma.


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Medlem

Ännu ett random JRPG från square enix... Kom ihåg en tid på square och enix stod för kvalité, en tid då alla spel var riktiga toppenspel.

Nu känns det som de bara pumpar och pumpar ut nya spel och kvalitén blir bara sämre och sämre. Synd.

Medlem

Folk verkar vara väldigt bra på att dömma ut spel på förhand, speciellt med tanke på att Last Remenant är ett nytt koncept med helt nytt stridssystem, spelvärld osv...

Medlem
Skrivet av Snowman01:

Folk verkar vara väldigt bra på att dömma ut spel på förhand, speciellt med tanke på att Last Remenant är ett nytt koncept med helt nytt stridssystem, spelvärld osv...

Svenskarna är bra på det

Medlem

Älskar såna här spel. Verkar dock vara lite rörigt vid fighterna.

Medlem

Ser fram emot detta. Men jag ser å andra sidan fram emot alla spel som ser ut som ett JRPG hehe. Fan den bästa spel genren som finns.


signatur
Medlem

Ser ut att kunna bli nåt

1
Skriv svar