Mythic hatar guldfarmare

Medlem
Mythic hatar guldfarmare

Det var sista droppen, nu åker jag och köper WAR!


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Medlem

Fyfan va rätt sagt!


signatur

Det här är en signatur

Gen
Medlem

Strike Team Låter fräckt

Medlem

F*n vilken skön snubbe. Nu jävlar är det allvar! Krig mot guldsäljande!

zsm
Medlem
Citat:

BTW, for those who might be tempted to think that we are doing this so we could offer our own service or because we do make money off their boxes (traditionally, gold sellers will quickly shift to buddy disks and free trials though to lower their costs) let me tell you this. I?ve been offered ?a piece of the action? both personally and corporately in the past if I will either turn a blind eye or help them in their actions. This would have netted me and/or Mythic a very, very tidy sum, far more than we would see from box sales. My answer was and always will remain the same:

Go to hell.

My name is Dan, and I endorse this message.

Medlem

Snacka går ju

Medlem
Citat:

?Tchar?zanek has ordered the slaughter of [Spammer] and all others of his kind who weaken the Raven Host by providing wealth and power to the unworthy?


signatur

"That's the second biggest <object here> I've ever seen!"

Medlem

Bästa skälet att spela Warhammer OL som jag har sett hitills. Marc Jacobs äger. Guldfarmare är ett riktigt plågoris.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

kill all gold vendors - fubar spam!


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem

lol who cares.

Medlem

ÄNTLIGEN någon som förhoppningsvis gör något åt detta, jag har HATAT Gold farmers i Lineage II; EVE-Online, med flera spel vilket gjort att jag slutat.

Medlem
Skrivet av xhosa:

Snacka går ju

Jag håller med, låt oss vara negativa mot alla idéer som kan främja spelandet tillsammans!

Medlem

Snacka går, men det är värkligen upp till bevis att de klarar hantera det.

Tycker 400 bans på denna tiden är aldeles för lite för enns att ha fångat 1% av alla farmare.

Medlem
Skrivet av hansen:
Skrivet av xhosa:

Snacka går ju

Jag håller med, låt oss vara negativa mot alla idéer som kan främja spelandet tillsammans!

Word! Jag har precis köpt massor av guld och när jag kommer hem ska jag slå på boten så jag slipper pvpa själv!


signatur

tjenare!

Medlem

Väldigt bra


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Han är väl inte direkt ensam om att ogilla guldfarmare bland speldesigners kan tänkas. Problemet är ju verkligen att stoppa det också.

Medlem

Gör väl inget, känns inte som att guld kommer bli något problem i WAR, har bara blivit lvl 14 än och har runt 10g, mount vid 20 kostar ju 15 så det blir inga problem

Unlike AoC där man behövde typ 3g för första hästen och vid lvl 40 hade man runt 80s...


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Inaktiv

Guldfarmare är de som håller spel vid liv ^^.

Däremot tycker jag det är kul om folk som älskar wow fast ist för att pvpa står deras bottar 2477 i AV eller vafan det heter.


signatur

a"C"RED -

Medlem

Guldfarmare ska bort, men detta gäller den amerikanska versionen av WAR. GOA kommer inte ha tid att banna guldfarmare för att de måste ju mata råttorna som irrar omkring på tangentbord nere i källarlokalen och skriver koden för deras totalt idiotiska sida, är så jäkla avundsjuk på Mythics WAR sida. Så stabil, så snygg jämförelsevis. Varför kunde mythic tvinga GOA att ta deras sida. Jävla buggade flashskit som enbart fungerar korrekt i internet explorer, avlid GOA, AVLID!


signatur

- PiDuT

Medlem

Helt rätt, bort med dem bara

Inaktiv

Just det hur blir det med EU versionen och GOA?

Medlem

FÖR ER SOM SPELAR WOW!

spammenot, tar inte emot medelanden med en vis karaktär.
100 % block från spamers/gold farmers

Medlem
Skrivet av PiDuT:

Guldfarmare ska bort, men detta gäller den amerikanska versionen av WAR. GOA kommer inte ha tid att banna guldfarmare för att de måste ju mata råttorna som irrar omkring på tangentbord nere i källarlokalen och skriver koden för deras totalt idiotiska sida, är så jäkla avundsjuk på Mythics WAR sida. Så stabil, så snygg jämförelsevis. Varför kunde mythic tvinga GOA att ta deras sida. Jävla buggade flashskit som enbart fungerar korrekt i internet explorer, avlid GOA, AVLID!

Om du syftar på att min inte kunde logga inså var det för att dom var tvugna att stänga av det, men du BEHÖVDE inte logga in på ditt konto heller.
Men nu kan mand et föra tt problemet som var bakom att man dom tvugna att avaktivera det är nu åtgärdad.


signatur

Mirrors are more fun than television

Medlem

Guldfarmare förstör för folk som faktiskt behöver lite guld själva eller questar just efter dom mobsen.

Medlem

Goa verkar vara rätt mycket sämmra än mythic, udnrar när dom ska slänga upp account management så man kan börja prenumenera på spelet?


signatur

P.L.U.R

Medlem

Får väl instifta en funktion i spelet där vissa handlingar kopplade till extremgrinding eller överföring av mkt. guld leder till flaggning och den karaktären blir PVP för båda sidor och värd extra mycket Renown!!
Det skulle göra jakten på farmare till ett givande evenemang och göra livet svårt för de insekterna.

Inaktiv

MAn bestämmer väl själv om man vill köpa guld för riktiga pengar?

Tycker att spelen ska lägga av... Ingen förlorar direkt på det eller?

Inaktiv
Skrivet av showerguy:

MAn bestämmer väl själv om man vill köpa guld för riktiga pengar?

Tycker att spelen ska lägga av... Ingen förlorar direkt på det eller?

jo det sabbar ju hela ekonomin i spelet, precis som riktig förfalskning

Medlem
Skrivet av showerguy:

MAn bestämmer väl själv om man vill köpa guld för riktiga pengar?

Tycker att spelen ska lägga av... Ingen förlorar direkt på det eller?

Inte?
Lite drygt hälften eller mer kommer från spelare som har blivit hackade för någon råkade fixa in en keylogger i sin dator.
Så jo, folk förlorar på det. Ju färre goldspammers desto bättre!


signatur

Heroes may not be braver than everyone else. They're just brave five minutes longer.

123
Skriv svar