Fallout-MMO fortfarande på gång

Robot
Medlem
Fallout-MMO fortfarande på gång

Ett ord, "Coolt".

Medlem

Låter som en repris av Flagship studios inte så exemplariska tid som utvecklare.

Originalmedlemmar + Nytt-spel-som-ska-likna-och-vara-bättre-än-föregångarna = Super HYPE. Men få klarar en sådan hype tyvärr :/

Medlem

YAY!!! fan vad nice


signatur

Det var inte jag...

Medlem

Nice men hur ska dom fixa det ? ska det vara First person ? 3rd person ? 3D ? 2D ?

Spännande iallafall..

Medlem

Blir spännande!

kul .. men oj vad de kommer att få jobba för att hålla svärmen med arga bålgetingar (retro fansen D.v.s) ifrån sig 8)


signatur

För det mesta bakbinds Troubadix och förses med munkavle .

Medlem

Mycket trevlig nyhet.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Nu skriker väl NMA-lirarna halsarna av sig av lycka.


signatur

Let man´s petty nations tear themselves apart. -Kola Tompa

Gen
Medlem

Nu gäller det att de gör rätt från början. Detta kan lätt bli epic fail

Medlem

vi kommer ändå inte se något om det här förrens om säg... hmm 2år tidigast? om det är nu som utvecklingen börjar jävla skit men men, bästa man gör nu är att glömma bort det här så man på nytt blir överraskad när det börjar närma sig

jag gillar MMOs och älskar Fallout, men jag litar inte riktigt på Herve Caen, trots att det är några av Fallouts skapare med

Skrivet av Earth and Wind:

kul .. men oj vad de kommer att få jobba för att hålla svärmen med arga bålgetingar (retro fansen D.v.s) ifrån sig 8)

Knappast, låter ju onekligen bättre än Fallout3 har gjort.


signatur
Medlem

Wow, goda nyheter. Behövs fler Post apoklayptiska spel ( gärna ett MMO också). Nu får man bara hoppas det blir så bra som man vill det ska bli men svårt att ha så stora förväntningar så här tidigt så får bli som det blir antar jag.

Medlem

Ska bli spännande att se hur detta utvecklas.

Medlem

Det här kan ju bli hur bra som helst. En exemplarisk värld för MMO enligt mig och de gamla rävarna från originalspelen, som är två av de bättre spelen som gjorts. Det här kommer bli min lysande stjärna att se fram emot till skillnad mot alla mediokra spel som massproduceras nu för tiden.

*håller tummarna*

Medlem

Tufft. Hoppas på det bästa


signatur

"When corporations create the music we all lose."

Medlem

som några har påpekat tidigare, 99% på att de inte klarar av den förväntade hypen.
såklart hade det varit kul med ett bra mmo med ett Fallout-tema, men som sagt tror jag inte att de klarar att ens göra ett "bra" spel.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

OMG... my dreams has just come true.. oooh im so wet right now..

bara det inte blir WoW MMO i fallout miljö!!

SKA vara SWG pre CU i FALLOUT miljö fy fan , skulle sluta jobbet på en gång och bara sitta hemma o spela om detta MMO't blev perfekt

Medlem

känns lite som: Diablo skaparna fixar fram hellgate.
Falloutskaparna fixar fram "fallout MMO".

kan ju bli ett liknande scenario.

och vi vet ju alla hur det gick med hellgate...

Medlem

Fallout e rätt coolt o så men fan ja vet inte, jag diggar inte MMO's alls så har svårt o se att det kan bli bra. Men vem vet.

Medlem

Bland de få MMO spel jag inte skulle tvivla på att spela

Medlem

Hade varit skoj att prova, Fallout är ju en all-time-favorite!


signatur

Ne Sedibus Rotalibus Ludas
KAES = 86.67%/46.67%/46.67%/20.00%

Medlem

Jävla mmo epidemi.. förstå att ni ska hålla er till sp..

Medlem
Skrivet av eCore:

Jävla mmo epidemi.. förstå att ni ska hålla er till sp..

Alltid någon som inte blir nöjd. Även om de gjort ett otroligt bra SP spel hade säkerligen någon börjat gnälla på att det är för ljusa färger, ljudet på <insert random weapon> inte stämmer, rösten på någon person är kass...osv osv.

Vassego om du/ni är missnöjda

http://www.amazon.co.uk/Beginning-Programming-Dummies-Wallace...


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

1
Skriv svar