Kommer du att byta?

Inaktiv
Kommer du att byta?

Kommer du att byta parti från FP till något annat after vad som hände?

(Bara dom som skulle rösta på FP innan detta hände)

Medlem

Nej.


signatur

"That's the second biggest <object here> I've ever seen!"

Medlem

nej.

pga det rör inte i mina ögon partiet i sig ett skit, eller deras åsikter.
sedan så är det LITE konstigt att det kommer ut nu, när de enligt S har varit inne sen i novemver. eller vad det var.


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Nää, såklart inte! Alla partier myglar på något sätt och varför ska man döma ett helt parti efter vad ett par individer gjort på deras egna direktiv? T ex ska alla som rösta på S sluta rösta på det för Göran bygger svartbygge? eller deras ungdomsgrupp fuskar med antal medlemmar? Nä, såklart inte ^-^

Medlem

Att sossarna satte inne med nyheten sedan i mars(?) gör att jag tvivlar på hur seriös denna situation är. Det verkar vara ett taktiskt drag av sossarna, att göra en repris av valrörelsen 2002 då man drog nytta av uppgifter om rasistiska ledamöter.

Ingen har väl glömt SSU-myglet?

Medlem

Självklart är det allvarigt det som hänt men ser inte hur det skulle påverka antal röster.

Sen ska sossarna(sittande regeringen) vara tyst dom är experter på att fumla o drumla .


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Inaktiv

Ne, det blir blåsippans väg för mig

Medlem

Jag kommer rösta på FP nu bara för att dom är haxxorz.


signatur

Härmed lovar jag att aldrig köpa ett spel igen! Med undantag spel som jag MÅSTE köpa för att kunna spela.

Inaktiv

FP var och är nötter X_x


signatur

Give me death or give me rain - I feel so numb, better give me pain.

Medlem
Skrivet av SoniC:

Jag kommer rösta på FP nu bara för att dom är haxxorz.

LOL

Ja, haxx0rz for presidentz. Att haxxa bort statsskulden, det vore nåt, det


signatur

Aj, dina ögon!

Medlem

HAr redan bestämt mig för SD

Medlem
Skrivet av Robfox:

HAr redan bestämt mig för SD

Sverigedemokraterna? :S


signatur

Aj, dina ögon!

Medlem
Skrivet av noaxark:
Skrivet av Robfox:

HAr redan bestämt mig för SD

Sverigedemokraterna? :S

Ja

Medlem

Visste inte att jag hade valt FP till att börja med ok dåligt skämt.

sen finns det inga änglar i politiken till å börja med, så det här känns rätt allmänt.


signatur

Neva knock on 'eavens door.
Ring da bell an scurry, ee 'ates dat.

Medlem
Skrivet av Robfox:
Skrivet av noaxark:
Skrivet av Robfox:

HAr redan bestämt mig för SD

Sverigedemokraterna? :S

Ja

Jag har blivit filmad av Sverigedemokraterna. Jag antar att det är för att jag ska tappa huvudet när revolutionen kommer. Thanks for making it happen!


signatur

Aj, dina ögon!

Inaktiv

Att skylla alla problem på invandrare är ju en förenkling om något.

edit: angående the skandal så kan man läsa en bra artikel:

http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=573&a=570558&previou...

edit2: Varför inte ta en titt på framtiden?

http://img168.imageshack.us/img168/5489/framtidensnyheterld4....


signatur

Last.fm
nah, you're just curious George....like the monkey

Medlem

Gissar på att de som röstat på alternativ numro tre ändå aldrig skulle röstat på något av de borgerliga partierna, men visst är det kul med inflytande, alla rödgardister där ute?

Aftonbladet gör sitt bästa för att värma upp den svenska populistpöbeln, det kommer inte fungera. Vi lever på 2000-talet, folk köper inte propaganda i samma proportioner som förr i tiden.

Inaktiv

Vad har aftonbladet med något att göra nu då?


signatur

Last.fm
nah, you're just curious George....like the monkey

Medlem

Tror jag inte sett Lars så svettig på länge, mycket roande skandal


signatur
Medlem
Skrivet av reset2:

Vad har aftonbladet med något att göra nu då?

"Demokratin under hot", "Värre än Watergate", "Största skandalen sedan IB-affären", "Avgå Lars"

Det jag frågar mig är hur Sverige största riksdagsparti kan ha sådan fruktansvärt dålig säkerhet med ett lösenord som är lättare att få tag på än ett paket cigaretter. Socialdemokraterna bjuder i mitt tycke in till sådana här saker, för att utnyttja det i efterhand.

Det var ju inte direkt Mitnick som "bröt sig in"...

Medlem

hörde på radion att de inte ens hadde fw där, grymt kasst dåligt, Valve någon?
vidare, "skandal" vad då skandal? om det kommer en riktig skandal, vad ska de då skriva?


signatur

R.I.P The_maxx

Inaktiv

Det är en skandal! Om detta hade varit Socialdemokraterna som hade gjort något liknande med folkpartiet tex så hade det varit helt okej. Så jävla klumpigt att "sumpa" en valrörelse en och en halv vecka innan valet.

Och Atonbladet skriver ALLTID så där, bara att acceptera.


signatur

Last.fm
nah, you're just curious George....like the monkey

Inaktiv

vad ska dom med en firewall till när deras medlemmar inte ens kan vara smarta nog att ha olika användarnamn och lösenord

äh folkpartiet kan dra åt helvete.. betyg i uppförande.. FLER läxor.. språktest.. vilken planet lever dom på.. (förmodlingen danmark)


signatur

Give me death or give me rain - I feel so numb, better give me pain.

Medlem

Mycket möjligt att sossarna satt inne med det så att det skulle påverka valutgången så mycket som möjligt, men i vilket fall som helst är det väl ingen tvekan om att FP hanterat det hela väldigt dåligt - först när partisekreteraren fick reda på det för ett halvår sen (iofs lite mer förståeligt), sen när Leijonborg sitter inne med vetskapen ett par dygn istället för att lägga alla korten på bordet direkt. Så dels har sossarna utnyttjat det hela väl, dels har FP:s undermåliga krishantering bara hjälpt S på traven..

Medlem

dåligt skött absolut men man bör ta vad tidningarna säger med ro tills tyngre källor träder fram.

Tyvärr försöker sossarna vinna röster på detta genom att gnälla så högt dom kan .


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Vilket parti som helst hade taktiskt väntat till slutspurten i valrörelsen med att avslöja det på samma sätt som sossarna gjort nu. Det ser jag som självklart. Så fungerar politiken och att tro att något annat parti gjort annorlunda är bara naivt eller otroligt korkat.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem

"så gör alla andra" kan det bli mera tråk-svenskt?


signatur

R.I.P The_maxx

1
Skriv svar