Hur jag bränner 4 timmar snabbt?

Inaktiv
Hur jag bränner 4 timmar snabbt?

Hallå alla glada, och ni andra också.

Jag undrar lite hur man kan få 4-5 timmar att försvinna så snabbt som möjligt.

Jag går i skolan.. och i min skola får man inte gå hem om man har hålltimma... (helt skadat konstigt). Men, men...

Jag har tillgång till ett rum med en soffa och ett bord. Får ej ha med sig dator, eller ligga ned i soffan (sova).

Vad ska jag hitta på för att få dessa timmar kännas som en kvart??

Hjälp tack:\


signatur
Medlem

Köp en kortlek och ta med Alternativt en PSP eller annan bärbar konsoll för att lira med. Begär annars saker att göra på klassrådet. Säg att det är ohållbart med inget att göra.


signatur

Videomupp

Medlem

Gå hem ändå. Skulle jag göra. Beror ju iofs på åldern, minns att jag var skraj att "skolka" när jag var mindre.

Annars är en kortlek rätt skoj, om man har några att spela med desto bättre!

EDIT: Stavningspatrullen var här.

Inaktiv

17 år (bor utomlands) därför det konstiga skolsystemet..
Går inte att skolka... då får jag kvarsittning på helgerna... man signar in och ut med ett kort som registrerar dig.
Får inte spela kort
PSP låter bra


signatur
Inaktiv

Starta en revolution! Låter ju som hemska regler där. Är folksamlingar, böcker och fria tankar också förbjudna?


signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

Medlem

Får inte spela kort? Du ska bränna 4 timmar? Den där skolan låter riiiiktigt usel. Klaga hos rektorn eller något, så kan dom inte ha det.

Medlem

Vafan, innga kort? Låter som om de är rädda att ni blir pokerberoende hela bunten. VIVA LA REVELUTION!


signatur

Videomupp

Medlem

Skall vara lite "tråkig" och säga. Passa på och gör dina läxor.

Inget kortspel... ingen poker? Låter ju underbart! Vill flytta dit nu! Är otroligt trött på denna pokermani.

Medlem

vafan anmäl skolan. 4-5 timmars håltimme??
sätt hårt mot hårt

jaha utomlands hmm vilket land?


signatur

"Publiken undanbedes från att kasta in bilder på knasiga katter, som kan distrahera spelarna."
- noaxark

Youtube-proffs

låter som ryssland eller något. Hmm, jag hade försökt sova sittandes. Är du inlåst i ett rum eller har du tillgång till toa? Du kan sitta på toan och sova i värsta fall, lägg huvudet mot handfatet om det är nära, ha en handduk som kudde eller din egen tröjja, slappna av och njut. Detta funkar dock inte om dom kollar till dig varje timme eller halvtimma, isf så får du sova 20 minuter åt gången


signatur

Calle säger att jag är influencer

Inaktiv

Dra ett runk. Är helt allvarlig (om ingen märker givetvis).

Eller bara läs nåt... Varför inte Tom Clancy?


signatur

Last.fm
nah, you're just curious George....like the monkey

Medlem

mm runka 1 timme läs sen tom clancy


signatur

"Publiken undanbedes från att kasta in bilder på knasiga katter, som kan distrahera spelarna."
- noaxark

Inaktiv

Engelsk skola i asien... Kort e sjukt ball ja... aja.. får antingen skapa en revolution eller ladda min iPod för fullt och peppra den med filmer... sen lada mitt SP för fullt också...


signatur
Medlem

Note To Self: Flytta till asien EFTER du gått ur skolan.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Inaktiv

Soffa = Sova!?

Spel på mobilen?

Ta reda på alla sett du kan skapa talet 10 med siffrorna 1-6?

Rulla tummarna? (Det är jag skillz0r btw)

<3


signatur

Dr. SkruMp <3 #komsi

Medlem

damn! vågar man fråga vilket land det är i? att du inte får sova, ta med dig datorn eller spela kort låter ju inte specielt trevligt


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Inaktiv
Skrivet av ScarFace:

mm runka 1 timme läs sen tom clancy

Mmm, kan aldrig vara fel.


signatur

Last.fm
nah, you're just curious George....like the monkey

Medlem
Skrivet av djwalla:

17 år (bor utomlands) därför det konstiga skolsystemet..
Går inte att skolka... då får jag kvarsittning på helgerna... man signar in och ut med ett kort som registrerar dig.
Får inte spela kort
PSP låter bra

VA?!??!?!

Går du på någon jävla nazistskola eller? Får inte spela kort? Åhh jag hade fan inte klarat mig. Jag fick spel på min skola när jag inte fick ha fötterna på borden i uppehålls rummet. (Borden var fan lägre än sofforna så att ha typ muyggar eller nått för var fan värdelöst. )

Btw vilket land är du i nu?


signatur

Härmed lovar jag att aldrig köpa ett spel igen! Med undantag spel som jag MÅSTE köpa för att kunna spela.

Medlem
Skrivet av ostmjuk hamster:

Skall vara lite "tråkig" och säga. Passa på och gör dina läxor.

Inget kortspel... ingen poker? Låter ju underbart! Vill flytta dit nu! Är otroligt trött på denna pokermani.

Är du en fjolla eller? Inte fan behöver du spela poker bara för att alla andra gör det vettu du har en rätt att göra va fan du vill med ditt liv.


signatur

Härmed lovar jag att aldrig köpa ett spel igen! Med undantag spel som jag MÅSTE köpa för att kunna spela.

Medlem

han ska väl endå få uttrycka sin otroliga tröttsamhet över poker utan att nån ska fråga om han är fjolla eller ?

djwalla är det ett muslimskt land du bor i?


signatur

"Publiken undanbedes från att kasta in bilder på knasiga katter, som kan distrahera spelarna."
- noaxark

Medlem

Tråkigt med stenhårda regler och skitlånga håltimmar.
Låter ganska kasst planerat av dem.

Aja gör läxorna eller nått sånt nyttigt.

Medlem

Låter som privatskola det där så det förslår

1.läxor
2.gör skumma ljud med armhålan
3.rapa
4.ät mycket ägg före håltimman sen är det bara att fisa iväg sen
är det ingen som kommer se om du gör nått som du inte får enl reglerna.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem
Skrivet av SoniC:
Skrivet av ostmjuk hamster:

Skall vara lite "tråkig" och säga. Passa på och gör dina läxor.

Inget kortspel... ingen poker? Låter ju underbart! Vill flytta dit nu! Är otroligt trött på denna pokermani.

Är du en fjolla eller? Inte fan behöver du spela poker bara för att alla andra gör det vettu du har en rätt att göra va fan du vill med ditt liv.

Mitt val är ungefär lika fritt som när jag på jobbet vill slippa höra på radio. Radion är alltid på och jag har noll att säga om saken. Öronproppar skulle väl vara min frihet.
Folk spelar kort på jobbet och snackar om det rätt mycket, eller så går det på TV och titt som tätt får man se att något program sponsrats av...
För den som gillar sport, poker och radiomusik är livet en utopi, för mig är det ett skavsår i arslet

Medlem

haha ostmjuk underbart jag håller med dig till fullo!


signatur

Nämen!

Medlem
Skrivet av djwalla:

Jag har tillgång till ett rum med en soffa och ett bord.

Din skola kallas fängelse eller koncentrationsläger

Fan va sjukt, gör uppror som någon sa.


signatur

Pappaklanen Dads With Gunz på Quakenet
#dwg

Medlem
Skrivet av ostmjuk hamster:
Skrivet av SoniC:
Skrivet av ostmjuk hamster:

Skall vara lite "tråkig" och säga. Passa på och gör dina läxor.

Inget kortspel... ingen poker? Låter ju underbart! Vill flytta dit nu! Är otroligt trött på denna pokermani.

Är du en fjolla eller? Inte fan behöver du spela poker bara för att alla andra gör det vettu du har en rätt att göra va fan du vill med ditt liv.

Mitt val är ungefär lika fritt som när jag på jobbet vill slippa höra på radio. Radion är alltid på och jag har noll att säga om saken. Öronproppar skulle väl vara min frihet.
Folk spelar kort på jobbet och snackar om det rätt mycket, eller så går det på TV och titt som tätt får man se att något program sponsrats av...
För den som gillar sport, poker och radiomusik är livet en utopi, för mig är det ett skavsår i arslet

Du har för få problem här i livet.


signatur

Härmed lovar jag att aldrig köpa ett spel igen! Med undantag spel som jag MÅSTE köpa för att kunna spela.

Medlem

Om man sitter i en engelsk skola i china/asien så finns det nog inte många alternativ.

Jag skulle se det positiva i att gå i skola i ett annat land oavsett styre och uppleva andras seder och traditioner.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Använd din fantasi om det finns någon

Youtube-proffs
Skrivet av Notumforce:

Om man sitter i en engelsk skola i china/asien så finns det nog inte många alternativ.

Jag skulle se det positiva i att gå i skola i ett annat land oavsett styre och uppleva andras seder och traditioner.

Hur gammal är du?

Jag jobbar iaf nu , och som du säger, jag saknar att gå i skolan och plugga bara istället för att slita
Spelar ingen roll var skolan ligger ^^


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem

Tänkte skriva: "Helt otroligt att ingen skriver det absolut mest uppenbara!" Noctumforce räddade läget dock...

Du skall givetvis plugga på denna tid.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

12
Skriv svar