Motorstorm 2 visar split screen

Robot
Medlem
Motorstorm 2 visar split screen

Välbehövlig funktion, önskar de kunde patcha in det i ettan också.


signatur

.slanger

Medlem

Jag fick tag i en kod till demot. Fantastiskt spel. Ska lira Co-op med min kusin när han kommer hem.


signatur

lootskin@hotmail.com

Medlem

Fick en kod till demot jag med, dock är det långt ifrån "fantastiskt", snarare en upprepning om man bortser från split-screen...

Medlem
Skrivet av ZacShady:

Fick en kod till demot jag med, dock är det långt ifrån "fantastiskt", snarare en upprepning om man bortser från split-screen...

Demot bygger på en mycket gammal kod och har långt från alla effekter på slagna. Se nedan för en jämförelse mellan qoure demot och den version som IGN och andra har fått testa.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Mår illa när jag tänker på hur detta spelet måste vara i splitscreen

Medlem

Även om Splitscreen är en bra förbättring så hoppas jag faktist nästan mer på att dom fixar till alla laddningstider, tar ju för bövelen halva dagen att göra inställningar så som att ändra fordon etc.

Medlem
Skrivet av Fearnox:

Även om Splitscreen är en bra förbättring så hoppas jag faktist nästan mer på att dom fixar till alla laddningstider, tar ju för bövelen halva dagen att göra inställningar så som att ändra fordon etc.

Håller fullständigt med. Det är nog det jag stört mig mest på i Motorstorm. Jag menar, dem kunde ju faktiskt laddat de andra texturerna och modellerna i bakgrunden medan man tittar på defaultfordonet. Eller ännu bättre, lagt just den datan på hårddisken så man sluppit laddningstid under selection.

Medlem

Nu när online är så stort på konsoler så verkar det som de flesta utvecklare totalt glömt bort något så grundläggande som splitscreen. Online i all ära men ibland vill man bara kunna sitta i soffan med en polare och spela sitt favoritspel utan att behöva äga två maskiner.

Medlem
Skrivet av Fearnox:

Även om Splitscreen är en bra förbättring så hoppas jag faktist nästan mer på att dom fixar till alla laddningstider, tar ju för bövelen halva dagen att göra inställningar så som att ändra fordon etc.

A, jag fattar vad du menar. jävligt långsamma menyer i början.
Tror dem fixade en del av dem problemen med en senare uppdatering redan i första spelet iof så jag tror dem fått bättre kläm på det i Pacific Rift eftersom det ändå är samma motor dem använder

Fan vad nice att splitscreen finns med i 2:an.
Avsaknaden av den funktionen var huvudsakligen det som pajade mkt av ett annars förbannat roligt spel imo. Big up Evolution!

1
Skriv svar