Steve Irwin, RIP

Medlem
Steve Irwin, RIP

Detta var en man jag älskade att skåda. En härlig munter snubbe:

http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,881639,00....

Det var väl inskrivet i sten att han skulle dö på detta viset. Han kunde likaväl ha dött för två år sedan när han gick bland ökentaipaner, det var en fråga om tid, egentligen.

En mycket stor man, kan tänka mig att det nästintill blir landssorg i Australien nu.

Inaktiv

Fan också, jag gillade hans prog, och hans utstrålning.
Men som du säger, det kanske inte var helt oväntat.

Medlem

nä fy vad sorgligt

Medlem

Mycket tråkigt Men han har ju lekt med döden länge, så helt oväntat att han skulle ta ner skylten på detta sättet var det inte.

R.I.P

Medlem
Skrivet av Robfox:

Mycket tråkigt Men han har ju lekt med döden länge, så helt oväntat att han skulle ta ner skylten på detta sättet var det inte.

R.I.P

http://sv.wikipedia.org/wiki/Stingrocka

Det kan inte vara denna som åsyftas?

Isf kan man slopa Odyssén, och berättelsen om Akilleshälen, detta är mycket värre...

Medlem

Är vi 100 på att det är snat denna gången så det inte rör sig om en publicitetsstunt? Han har dött 3, 4 gånger tidigare vad jag sett...

Surt om han gått vidare dock...


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Inaktiv

En mycket, mycket hyperaktiv människa har dött. Vila i frid...

Jag känner på mig att internet kommer bli betydligt mera underhållande ett tag framöver.

Inaktiv

Trodde detta var ett skämt först då han "dött" mer än en gång förut. Men den här gången är det tydligen på riktigt...
Väldigt tragiskt detta, men alla förstod nog att det slutligen skulle ske på ett eller annat dramatiskt sett.

Medlem

oj oj ja som trodde han var odödlig


signatur

"Publiken undanbedes från att kasta in bilder på knasiga katter, som kan distrahera spelarna."
- noaxark

Medlem

Otroligt tragiskt, men inte helt oväntat att han skulle falla på detta vis, ska minnas han med glädje.. crikey

Inaktiv

R.I.P


signatur

When I'm not here, people die.

Medlem

Hmm... tydligen blivit "genomborrad" genom bröstet och dött av hjärtstillestånd. Inga småfiskar alltså...

Undrar hur länge det dröjer innan filmklippet med hand död börjar cirkulera på filmklippsidor. En bister verklighet nu för tiden.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Inaktiv

Ja, R.I.P Steve Irwin! Har sett många av hans program med glädje och fasan...En sann naturvän.


signatur

God coded the world in six days

Medlem

Stingrocka av alla djur hadde man inte förvänta sig

R.I.P Steve

Medlem

Well, hoppas det inte finns djur i efterlivet som han kan fortsätta plåga. Dock R.I.P utav respekt för hans devotion

Inaktiv
Skrivet av Bravo:

Stingrocka av alla djur hadde man inte förvänta sig

R.I.P Steve

Ptja... På land var han osårbar - men under vattenytan? Man såg ju direkt på bara hans val av klädsel att han inte hade samma kontroll där nere. Dykartuberna ovanpå shortsen och jackan och sedan plums ner i vattnet. Man tycker att en person med så mycket energi skulle ha orken att få på sig i alla fall en våtdräkt eller kanske till och med skyddsutrustning i metall som alla andra som dyker (och brottas) med (och gnuggar sig mot) livsfarliga havsdjur använder...

Medlem

Ytterst sorgligt detta.
En stor man har gått bort.
Mina tankar går till hans familj.


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

Inaktiv

rip crocodile hunter

Medlem

Vila i frid.


signatur

yolo

Medlem

Rest in peace my aussie friend.


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Youtube-proffs

Känns faktiskt lite tomt. Med tanke på att man har sett han överallt och tänkt typ, my god, grabben du kommer skada dig någon dag änna.

Fast va fan, en stingrocka? hellre uppäten av tigrar eller något.

Tråkigt iaf, synd att hans fru inte va med heller, hon lär ju va ganska deppig.


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem

R.I.P


signatur

Meep!

Medlem
Skrivet av CastorFiber:

Är vi 100 på att det är snat denna gången så det inte rör sig om en publicitetsstunt? Han har dött 3, 4 gånger tidigare vad jag sett...

Surt om han gått vidare dock...

Japp han har "dödförklarats" tidigare.. men den här gången förnekas det inte av Brisbane zoo utan bekräftas:

"Media statement – 4 September 2006

Steve Irwin

At 11am today, the 4th September 2006, Steve Irwin was fatally wounded by a stingray barb to his heart whilst filming a sequence on Batt Reef off Port Douglas for his daughter’s new TV series.
Emergency services were called from Cairns Rescue Base and met Croc One, Steve’s rescue vessel at Low Isle on the Great Barrier Reef.
The Croc One crew performed constant CPR during the thirty minute dash to Low Isle, but the medical staff pronounced Steve dead at approx. 12 noon.

His producer and closest friend, John Stainton said on Croc One today,
“The world has lost a great wildlife icon, a passionate conservationist and one of the proudest Dads on the planet. He died doing what he loves best and left this world in a happy and peaceful state of mind. Crocs Rule!”"

( http://www.crocodilehunter.com/ )

Trodde också att han var odödlig.

R.I.P. Mate

Medlem

Fyfan han var ju skitfrän. R.I.P

Att bli genomborrad av en stingrocka lät inte specielt skönt.


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Inaktiv

Buhuu : <

R.I.P <3


signatur

Dr. SkruMp <3 #komsi

Medlem

Sorgligt...
Han var min förebild när jag som liten satt timmar i sträck framför Discovery. Han och Rex Hunt. Hans kärlek för djur och otroliga pondus genom rutan var enastående.

RIP...


signatur

Allt i ovanstående post är självklart endast min åsikt, och bör läsas som rättstavat även om så inte är fallet.

Medlem

En legend har lämnat oss

R.I.P

evh
Medlem

Han var ju kung, såg alltid på det där i yngre dar.

R.I.P Mannen!


signatur

What Seems To Be The Officer Problem? Randy Marsh

Medlem

Jag tror han ville dö på de viset o inte av åldern eller någon sjukdom, han dog av det han älskade.
R.I.P

12
Skriv svar