Ännu en trist helg framför sig.

Inaktiv
Ännu en trist helg framför sig.

Jahopp? Då var det ju lördag igen. Och då händer det för det mesta absolut ingenting faktiskt.

Usch, att bo längst ner i småland suger verkligen. Ingen snö, inget socialt liv runt om, ingenting. Utom Ica.
Det är alltid lika dött ute och ända gången det faktiskt finns folk ute är när det är festival. Vilket är en gång om året.

Har lirat lite Nazi Zombies idag i brist på annat att göra. Lusten att spela minskar oerhört mycket, tyvärr. Och det är ju pga att jag inte köpt ett ända nytt spel på 3 månader nu. På tok för mycket.
Det ryktas ju om att studiebidraget skall höjas till 1500 kr/månaden vilket jag hoppas stort på. Ett spel i månaden är då garanterat. Då har man ju råd med det mesta. Kläder kanske vart tredje månad, spel varje månad, och klippning när det väl behövs och kanske har 400 kr kvar. Hade varit nice.

Längtar satan tills på måndag då jag förhoppningsvis får mitt Borderlands, som jag nämnt i bloggen tidigare.

Men idag så har jag lite svårt att bestämma mig om jag ska till fest ikväll, för då får jag säga till min syster att hon köper ut åt mig isåfall, men jag har inte lust att slösa pengar på sprit till ikväll. Sen kanske jag ska dra till gymmet? Eller övertala en tjejkompis att komma hit så vi kan kolla på film, kanske käka pizza eller liknande. Vore kul.

Svårt att bestämma sig. Nog första gången det finns mer än en sak att välja mellan på en helg i Strömsnäs. Imorgon lär jag ju ha ruskigt tråkigt. Usch...

#blogg


signatur

When It's Game Over. It Is.

Medlem
Ännu en trist helg framför sig.
Skrivet av Heyno:

Gillar att blogga om lite vettigare saker än just min vardag, hatar sådana bloggar, usch. Så kolla gärna in dem när de väl är upplagda!


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Inaktiv

Haha, jo jag vet. Ironi ftw? (a)
Men jag hade tråkigt. Just därför, haha! Ska försöka skärma mig dock.


signatur

When It's Game Over. It Is.

1
Skriv svar