The Saboteur-recension - done!

Flakmonkey
The Saboteur-recension - done!

Sådier då har man skickat iväg #The Saboteur-recension till den allsmäktige Tompa för korrläsning. Vet inte riktigt vad han kommer tycka om den men av någon anledning så gick det väldigt lätt att skriva den här. Om det är ett gott tecken eller inte har jag ingen aning om, men det brukar i varje fall ta mig längre än en kväll för att skriva en ordentligt recension. Får helt enkelt se om ni reagerar på något sätt när den publiceras senare ikväll.

Blev ju faktiskt lite besviken på mängden flejm på MW2-recensionen. När jag följt FZ lite från sidan sådär det senaste året så har jag ju inte kunnat undgå att märka den allt hårdare bedömningen av recensioner på från er läsare. Den stora massan av kommentarer gäller såklart betyget som folk aldrig kan komma överrens om, men det känns även som att själva texten granskas hårdare och att sakfel upptäcks direkt. Konstruktiv kritik är positivt tycker jag även om det känns som att den lite väl ofta först fram som personliga påhopp snarare än förnuftig kritik... men men

Nej nu är lunchrasten slut här så dags att bege sig till huvudkontoret. Har möten att gå på och sen måste det förberedas inför kvällens Nerdnight. Då får Helpdesken och en annan avdelning umgås med lite god thaimat, öl, vin och en herrans massa spel. Arkadkabinet och guitar hero finns ju redan här, men ikväll ska det kompletteras med ett antal konsoler som gör att vi kommer kunna spela partyspel till wii, Singstar, Buzz, DDR och en herrans massa annat. Jag och @Wectro har ju dessutom planerat att spela dueller #Unreal Tournament 2004 och koppla till varsin projektor... kommer bli niiice

#blogg

Medlem
The Saboteur-recension - done!

Många tycks överlag ha väldigt svårt att framföra konstruktiv kritik och kör istället på "dum är dum i huvudet för du har fel här" et cetera. Ofta endast för att denne inte håller med om betyget.

Det är tråkigt och endast jobbigt att läsa.

1
Skriv svar