Du vann Dragon Age PS3!

Frilansare
Du vann Dragon Age PS3!

Grattis Cruentuz!

Du gissade helt korrekt att Micke är från Växjö.

Cruentuz skrev följande:
"Växjö. Pratar man där så behöver man inte uttala R, då akustiken under regn gör så att det ändå låter som man uttalar det. Enkel evolution.

Skäggfest och trollhatta, vinne jag komme jag knappt fatta! "

Skicka ett PM med din adress så kommer spelet med posten.

#blogg

Medlem
Du vann Dragon Age PS3!

Grattis grattis till vinnaren!

Skägg.
10 Chambers
Medlem

Det är nu vinnaren startar en follow up tävling där den första från Växjö som kan uttala "Dragon Age Origins 2: Östersjökabeln" korrekt vinner spelet.


signatur

"Oh you. Laddergoat, you're so random."

Medlem

Haha snyggt nailat, vinnare!


signatur

Game long and prosper

Medlem

"Gå in på kalenderbloggen och skriv era svar. Ni har idag på er så drar vi en slumpvis. Ni måste självklart motivera varför just ni ska vinna."

Ska just han vinna på grund av akustiken i regn? Hm...

Jag trodde att tävlingsreglerna var att man skulle motivera varför just jag skulle vinna, inte motivera varför man trodde som man trodde.

Eller ändrade ni reglerna i efterhand för kuls skull? ;/ Om jag hade vetat att ni hade ändrat reglerna så skulle jag suttit och funderat på en finurlig motivering.

Han lät förresten EXAKT som Knut Knutsson så jag kollade på wiki var Knut kommer ifrån. Ka-ching. ^^

Inaktiv

Jag själv bor i småland och lite mer än en timme ifrån Växjö. Vi gillar inte att uttala "R". Kåv me böd!


signatur

When It's Game Over. It Is.

Inaktiv

Mikaelh: Inga sura miner nu. Tanken med tävlingar är sällan att man ska göra saker by the book, utan sådant som arrangörerna vill ha (vilket i det här fallet var en liten bitchning på herr Olovssons gosiga småländska ).


signatur

BioShock är den mest överlägsna komponeringen som släppts under denna halvan av decenniet.

Medlem

Jag känner faktiskt som Mikaelh, det skulle krävas en motivering till varför man skulle vinna. Jag hade tokfel i min gissning och förtjänar inte för fem öre att vinna, men jag skrev i alla fall en motivering.

Grattis ändå, inte vinnarens fel att redaktionen inte har koll!

Medlem

Växjö är najs, förra december var det sol i 30 minuter

1
Skriv svar