Försvinner trådar nu igen?

Medlem
Försvinner trådar nu igen?

Den som vet kan ju svara. Försvinner nya trådar lite random fortfarande?


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

MFC
Medlem

admin leker? >.-)


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

jag har sett några som försvunnit iaf


signatur

"Publiken undanbedes från att kasta in bilder på knasiga katter, som kan distrahera spelarna."
- noaxark

Medlem

Kan inte vara för att de flyttats bara då?


signatur

Videomupp

Medlem
Skrivet av MFC:

admin leker? >.-)

Om trådar tas bort med flit borde åtminststående trådskapare få en blänkare om varför.

Jag måste fått ett tiotal trådar (minst) raderade senaste året. Forumtomten, ni vet...


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem
Skrivet av WildThing:

Kan inte vara för att de flyttats bara då?

Noteras inte en sådan med "FLYTTAD!"?


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Inaktiv
Skrivet av CastorFiber:
Skrivet av WildThing:

Kan inte vara för att de flyttats bara då?

Noteras inte en sådan med "FLYTTAD!"?

stämmer bra.

ett önskemål vore att admin som tar bort en tråd postar om det i någon informatiostråd
tack på förhand

Medlem

Jo, men har du kollat efter trådarna i andra forum? Fast jag har sett att trådar flyttats och dem har glömt "Flyttas". Dock väldigt sällan. Är det någon speciell tråd du tänker på?


signatur

Videomupp

Medlem
Skrivet av WildThing:

Jo, men har du kollat efter trådarna i andra forum? Fast jag har sett att trådar flyttats och dem har glömt "Flyttas". Dock väldigt sällan. Är det någon speciell tråd du tänker på?

Jag letade efter den tråden jag tänkte på. Den hade blivit flyttad till "övriga spel" av Mullins.

Jag tycker att en tråd om höstens kommande spel hör lika mycket hemma i allmänt prat som övriga spel och ser inte riktigt varför den måste flyttas...

Om den skall flyttas vill man ju se att är flyttad på ena eller andra sättet, att det står "flyttad" i tråden i sig hjälper ju föga när man inte hittar den. Visst kan man söka men jag tror inte det är tanken - då skulle man ju inte behöva rubriker/kategorier alls. Med tanke på att trådar försvinner lite då och då så är det ju lätt att tro att den tappats bort av databasen eller vad det brukar heta...

Det var bättre förr när man fick mail varje gång någon svarade i ens tråd eller en tråd man snackade i... Visst kan man fixa det nu med men vem orkar fixa det vartenda gång? Speciellt när man tjatar så som jag?


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Inaktiv
MFC
Medlem

All your base are belong to us


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem
Skrivet av dosman:

Dom tar bort trådar som är ett hot mot vår nations säkerhet. Oroa er inte.

Skrivet av MFC:

All your base are belong to us

Jag hör dom när jag lyfter telefonluren. Har börjat sova med en foliehjälm för att de inte skall läsa mina tankar, har också tejpat för ventilationen för det är där de sprider sin sömngas.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

Jag har hört att små minirobbotar gömmer sig i toaletterna och kutar upp genom urinströmmen och sätter sig i kuken och ger en bånge så fort man surfar in på FZ.
Så om ni vill skydda er, pissa i små "bursts" eller pissa i en flaska först. FYI.


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Inaktiv
Skrivet av sno0zer:

Jag har hört att små minirobbotar gömmer sig i toaletterna och kutar upp genom urinströmmen och sätter sig i kuken och ger en bånge så fort man surfar in på FZ.
Så om ni vill skydda er, pissa i små "bursts" eller pissa i en flaska först. FYI.

Lixom gamla nyheter, sist jag pissa var sensommaren 1996, det var en väldigt vacker dag.

Youtube-proffs

Fan Castor, du låter som min förra syslöjdslärare. E det någon som tar trådarna igen? HELVETE!

Hon va galen, anklagade mig för hemska saker. Typ, som att klippa sönder andras kuddar och sånt. Fyy för henne. Ljugpotta.


signatur

Calle säger att jag är influencer

Vila i frid

Allmänt prat är allmänt prat, inte Allmänt spelprat.

Är det direkt spelrelaterat flyttas det till ett spel-forum. Så enkelt är det. Vi tänker inte ha Allmänt prat som en skräphög där alla inlägg passar.

Så kort och gott: Är det om ett eller flera spel, så flyttas det härifrån. Handlar det om att du fastnat med diverse extremiteter i datorlådan så passar det väl här... Kanske.

När det gäller var trådar tar vägen eller inte, så håller moderatorer reda på varenda inlägg och tråd, vare sig ni kan se eller hitta det eller ej.


signatur

"Örnar kan kanske sväva högt, men vesslor blir inte insugna i jetmotorer."
Mikael 'the_maxx' Löfgren - FZ

Medlem

Helt ok för mig, man skulle bara få veta vart/när och att tråden flyttats också...


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Vila i frid

Mjo, den lilla funktionen ligger och väntar på att implementeras.


signatur

"Örnar kan kanske sväva högt, men vesslor blir inte insugna i jetmotorer."
Mikael 'the_maxx' Löfgren - FZ

1
Skriv svar