Medlem
Megatron

Det har läckt lite mer bilder från filmen. Han liknar knappast orginalet, gissar att fansen kommer bli rätt sura...

http://www.iwatchstuff.com/2006/08/megatron_has_ahole_mouth.html

Mer bilder

Medlem

han såg hemsk ut, men jag tror inte på det förens jag ser han på bioduken.


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Medlem

Hmm, har sett andra bilder från transformers shit före "förvandlingen".. de såg verkligen inte såhär spaceade ut. Tror verkligen inte att det är äkta.


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Medlem

"If your a robot and you come to earth, why would you take the form of a custom designed car?"

Har alltid undrat detta om transformers alltså


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

såg ju cool ut är helt för att gå utan för den klassiska designen.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Skrivet av KlosterKatten:

"If your a robot and you come to earth, why would you take the form of a custom designed car?"

Har alltid undrat detta om transformers alltså

Haha, sjukt så nära jag var att anfalla dig där innan jag tänkte efter en sekund

Ang. designen, någon på den sidan som sade att den såg ut som om en japan skulle designat Predator. Mindre bra, dvs. Varför ska det vara så svårt att göra saker rätt? Inte bara Megatron de ändrat på ju.

Inaktiv

Det såg fördjävligt ut... Om det är såhär illa så kommer jag inte att se filmen

MFC
Medlem

Om bilderna på Megatron stämmer så hade jag inte betalt designteamet ett öre.. men så är det väl inget Transformers-fan som driver projektet.. snarare pengahungrigt fan...


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

MFC
Medlem

I kommentarerna kan man läsa:
"and one more thing....the decepticons didn't adapt into human machines? I saw a pic of starscream and he looked like a spider alien thing..."

:-|


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem
Skrivet av MFC:

Om bilderna på Megatron stämmer så hade jag inte betalt designteamet ett öre.. men så är det väl inget Transformers-fan som driver projektet.. snarare pengahungrigt fan...

Tyvärr har du nog rätt

Och starscream som en spindel? WTF?

Medlem

Transformers... Ok, jag var aldrig någon fan trots att jag tittade en del i min ungdom på superchannel... Ni som vet vad detta är för kanal förstår att det inte var igår direkt.

Hela konceptet känns fel. Skall det vara en komedi, typ ninja turtles (som också är urbota dumt) eller en rakt av barnfilm? Jag älskar CG och effektfilmer men detta går nog bort...

En riktigt kalkon i sin vagga.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

Megatron var den jag störde mig mest på. Kan inte fatta hur dom inte tänkte när dom designade honom så att han skulle bli en liten fjantig pistol, det gick ju inte ens att göra leksak av det för man skulle behöva plast som förminskade sig. Så egentligen så hetsar jag inte upp mig så mycket över det här. Blir nog ganska kass film ändå

MFC
Medlem

Tja.. fanns ju Shockwave.. blev ju också en puffra.. hade för övrigt honom.. riktigt trevlig snubbe.. synd att han var av plast bara..


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

Hmm, märkligt lite skyddsplåt för någon som skall vara i krig?
Jag menar, i det krig som dom är i så får man väl räkna med att en och annan skyddsplåt och lem (typ nävar och liknande) får bytas ut efter ett par strider.
Och han ser bra bräcklig ut.

Dom behöver inte se ut som vandrande tanks, med det här var lite väl lite.


signatur

Neva knock on 'eavens door.
Ring da bell an scurry, ee 'ates dat.

1
Skriv svar